Skip to main content

Auteur Topic: Wie heeft er rood haar

t

teengirl

Wie heeft er rood haar
OP: 15-11-2011, 15:36
Ik las een onderwerp over roodhaar en wat iedereen ervan vindt.­ Interessant, want ik heb zelf ook rood haar.­ Ik ben er erg blij mee.­ Maar waar vaak niet over gepraat wordt is dat mensen met roodhaar ook rood schaamhaar hebben.­ Ik wil wel eens weten hoe andere roodharigen die net als mij ook rood schaamhaar hebben dit ervaren.


  • IP logged

K

Karian

Re: Wie heeft er rood haar
#1: 15-11-2011, 17:30
Ik heb roodblond haar ('strawberry blonde') en ik heb exact hetzelfde als jij. Mijn wenkbrauwen,-oksel en schaamhaar is wel iets donkerder dan mijn hoofdhaar.
Rood haar is super mooi! Ik verf het af en toe ook iets roder dan ik het zelf heb of gebruik henna-shampoo voor een rodere gloed. Het past in alle seizoenen en ik vind het heel leuk om te hebben.
Mijn vriend vind het ook erg mooi.
  • IP logged

I

Ine

Re: Wie heeft er rood haar
#2: 17-11-2011, 18:13
Ik heb geen rood haar, dus ik kan je niet echt helpen met je vraag. Ik ben wel altijd jaloers op mensen met rood haar. Ik vind het een erg mooie kleur. Mijn nicht heeft het en ik zou het zo graag zelf willen! Maarja, ik ben geboren met bruin haar. :P
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 56
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: okt 2011
Re: Wie heeft er rood haar
#3: 31-12-2011, 14:18
Ik heb (soort van had) rood haar.
Heb het zwart geverfd want werd er altijd mee gepest.
Maar nu zit iedereen te zeuren dat ik uitgroei heb, en anderen zeggen juist dat ik het weer rood moet doen (laten uitgroeien dus).
Ik persoonlijk, heb er de pest aan , om rood haar te hebben.
Maar dat is mijn mening..

xxx
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Wie heeft er rood haar
#4: 31-12-2011, 14:35
Mijn zus heeft ook rood haar. Ze is wel gepest daardoor, maar ze zorgde ervoor dat degene die pestten het niet nog een keer deden. Rood haar is echt heel mooi! als ik jou was zou ik het laten uitgroeien. Er zijn heel weinig mensen met rood haar. Je moet er trots op zijn.
xxxx
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Wie heeft er rood haar
#5: 31-12-2011, 15:40
ik heb roodbruin haar, vooral in de zomer wordt het erg rood (of lijkt het erg roder...)
ik heb zelfde kleur schaamhaar, okselhaar
maar mijn wenkbrauwen zijn in vergelijking met mijn hoofdhaar, best bruin.

xxxx opradah1
  • IP logged

M

MAFboy

Re: Wie heeft er rood haar
#6: 10-01-2012, 15:19
Mijn vriendin heeft rood haar....

ik ook een tijdje  :P
geverft Bloedrood XD
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Re: Wie heeft er rood haar
#7: 11-01-2012, 23:40
Ik heb roodhaar, van dat echte goude glansende:p
En ja ik heb ook rood schaamhaar,
Maar ik vind mijn rode haar wel mooi.
Maar er zijn zoveel mensen met roodhaar die het dan stom vinden dat ze rood haar hebben. en dan worden ze juist gepest.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal