Skip to main content

Auteur Topic: gezond avfallen

b

benny

gezond avfallen
OP: 05-12-2011, 19:58
 hallo
ik heb een vraag
weet iemand hoe je gezond kunt avfallen zonder te spugen of in eet staking te gaan ?
ik ben aardig gezet om het op een goede manier te zeggen.
op het moment weeg ik ongeveer 86- 87 kilo en ik ben ca 1.84 - 1.86 m lang.
ik zit hier een beetje mee omdat ik mijn best mee omdat af begint te tekenen op mijn lichaam. ( strepen enzo)
als iemand een ide heeft wil ik het graag proberen.
ik sport twee drie keer in de week.
  • IP logged

T

Tisus

Re: gezond avfallen
#1: 05-12-2011, 20:40
Hallo,

Misschien is het wat als je veel snoept dat niet te doen en gewoon lekker fruit neemt.
In plaats van frisdrank gewoon water of misschien spa rood?!
In elk geval letten op wat je eet en proberen zoveel mogelijk te lopen, fietsen, skeeleren. skateboarden, waveboarden.

Goed in beweging blijven, maar ook de nodige vitamenes, groentes en bouwstoffen binnen krijgen!


Succes! ;)
  • IP logged

M

Muse

Re: gezond avfallen
#2: 05-12-2011, 22:43
gewoon vitamine bruis tabletjes nemen in de ochtend als je wakker word

thuis oefenningen gaan doen houd 20 keer opdrukken 30 sit ups aan

daarna rompstabiellietijd (rekken je spieren beetje van uit is makkelijker om die zwembandjes kwijt te raken)
dus:
-1min brug van je armen tot je beennen maken
-30 sec zijbrug doen dat linker en rechter kan
-1,30 min rugbrug doen

en voor de rest gewoon lekker sporten normaal gaan lunchen dus normale voedening smiddags 6 botterhammen met kipfilet en al met boter dat je cholestrol ondersteun is goed voor je.

s'avonds gewoon stevig bord eten en evt. savonds een snack jezelf beloonen mag gewoon he ;)

Dit is mijn normale dag programma ik sport elke dag en voor mij werkt het vrij goed ik ben zelf 1.90 en 90 kilo  voor als je het wilt weten en voor de rest nog een tip gewoon lekker sporten lekker gaan voetballen en al dat helpt altijd het beste.
  • IP logged

V

Vanusa

Re: gezond avfallen
#3: 11-12-2011, 21:18
Het is goed om bij alles wat je eet na te gaan waarom je dat nu eigenlijk eet. Meestal eten we niet alleen als we honger hebben, maar ook als je jezelf verveeld, als je je down voelt of als je gewoon iets lekkers ziet. Ga na waarom je dat nu eigenlijk eet, misschien kun je deze gewoonte inwisselen voor iets anders, en niet eten.
Het is ook goed om vaak te sporten, goed dat je dit zo vaak doet!

xoxox
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal