Skip to main content

Auteur Topic: Hoe mooi vind jij jezelf?

s

sammie_

Hoe mooi vind jij jezelf?
OP: 05-01-2012, 18:16
Ik heb een vraagje, misschien nogal apart maar:
hoe mooi vind jij jezelf?
Sommige meisjes vinden zich zelf verschrikkelijk, wat ik niet altijd begrijp
en andere meisjes vinden zich zelf weer geweldig.

Wat voor cijfer zou jij jezelf geven? Een 2? of toch een dikke 9?
Ik zelf denk dat ik me een 6.5 geef, ik ben niet echt super tevreden, maar heb er wel vrede mee.
En gebruiken jullie heel veel makeup om jezelf 'te verbergen' ?
Dat doe ik niet, alleen mascara en oogpotloodje en ik ga weg: niet meer dus ;)

En nu jullie!


liefs
  • IP logged

k

kimlove

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#1: 05-01-2012, 18:32
Ik heb mezelf een tijdlang lelijk gevonden omdat mensen dit steeds zeiden (zelfs mn vriendin...)
Maar eigenlijk vind ik mezelf wel goed zoals ik ben en niet lelijk.
Ik zou mezelf denk ik een 7.5 geven.
Ik draag helemaal geen make-up, want ik vind dat je gewoon jezelf moet kunnen zijn, een beetje make-up is echt niet erg maar sommige meiden tegenwoordig die doen echt idioot veel op...
Ik snap neit dat je daar gelukkig mee kunt zijn maar goed.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#2: 05-01-2012, 18:33
nee :P
ik vind mijzelf niet mooi :P

zou mezelf een 4 ofzo geven :P

ik gebruik iets aan makeup, beetje mascara en een klein streepje oogpotlood op feestjes en als ik een puistje heb camouflagestick :P

xxxx
  • IP logged

K

Karian

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#3: 05-01-2012, 18:54
Ik wil even alle meiden en jongens duidelijk maken; onzekerheid over jezelf zit TUSSEN JE OREN ;)
Heel erg lang heb ik me ook onzeker gevoeld over mezelf, maar naar mate je ouder wordt en jezelf beter leert kennen, jezelf leert waarderen zoals je bent (met hulp van anderen), dan zul je zien dat het vaak heel erg mee valt hoe lelijk je jezelf ziet. Ik vind ieder mens mooi, daar ben ik heel eerlijk ik. Want je bent mooi door wie je bent, door wat je uitstraalt en als laatste pas, door hoe je eruit ziet. Als jij het hele pakketje hebt, krijg je van mij een 10!
Ik zou mezelf momenteel een 8 of een 9 geven. Dit omdat ik de laatste paar jaren zelfverzekerder ben geworden (mede dankzij mijn lieve vriend) en ik ontdek dat veel jongens (en meiden) me toch wel heel leuk vinden! En daar is niks mis mee, ik blijf bescheiden (ben ik altijd al geweest) maar kan ik mezelf wel eerlijk zijn.
Ik draag de ene keer geen make-up, de andere keer een beetje en de andere keer wat meer. Ik doe waar ik me goed bij voel en waar ik zin in heb op dat moment :)
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#4: 06-01-2012, 10:13
Ik heb een bloedhekel aan mijn lichaam
Alleen mijn gezicht is nog puur nature. Geen make-up, helemaal niks.
Gelukkig hoef ik ook niet met 6 lagen foundation te lopen!
Maar verder haat ik mijn lichaam dus :P

xxxx
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#5: 06-01-2012, 17:48
@bliepmiep waarom precies? zoals je hebt kunnen lezen vind ik mijzelf ook niet mooi, maar wat is hiervoor jou reden?

xxxx
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#6: 06-01-2012, 18:47
heeee,

Ik vind mezelf te dik, heb een buikje en enorme dijen
Ik baal echt :(

En jij?

xxxx
  • IP logged

K

Karian

Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#7: 06-01-2012, 19:33
Een vrouw met wat vet op haar dijen en haar buik vind niemand erg! Een stengel, daar wil je niet tegenaan kruipen, zoals die modellen tegenwoordig! Ik ben trots op dat beetje vet wat ik op mijn dijen, billen en buik heb (en mijn vriend ook).
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Hoe mooi vind jij jezelf?
#8: 07-01-2012, 00:47
Sammie,

Volgens mij is dat echt niet alleen een meiden probleem jongens vinden zich zelf ook niet mooi.
Ik denk dat je rond gaat vragen bij jou op school en je zou van iedereen een eerlijk antwoord krijgen dan zal 70 % zich zelf lelijk vinden.
20 % het kan er mee door maar dit en dat is niet zo mooi.   
En mischien 10 % zal zich zelf mooi vinden er zich zelf perfekt vinden.
Maar inderdaad als je goed in je vel zit bijvoorbeeld je heb een vaste vriend die je regelmatig verteld hoe mooi je wel niet bent en alles gaat je voor de wind dan vind jij je zelf niet lelijk meer.
Je zit nu in een moeilijke leeftijd en vraagt je af wat de amdere meiden vinden en je gaat vergelijken en je gaat denken zien de jongens mij wel staan enz enz
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal