Skip to main content

Auteur Topic: mijn moeder is tegen scheren

t

teengirl

mijn moeder is tegen scheren
OP: 04-02-2012, 13:01
ik vind dat het nu wel tijd word om mijn benen & oksels te scheren, alleen mijn moeder is daartegen, dat weet ik omdat ze me dat vorig jaar ofzo een x heeft verteld. en ze scheert zelf ook niet enzo.
maar ik wil het wel heel graag dus ik weet niet hoe ik dat het beste kan vragen zodat ze eigenlijk geen nee kan zeggen.

ohja, ze heeft ook nog gezegd dat ze boos wordt als ze erachter komt dat ik dat stiekem doe.
  • IP logged

k

kimlove

Re: mijn moeder is tegen scheren
#1: 04-02-2012, 13:34
misschien kun je haar eerst eens vragen waarom ze er precies op tegen is?
  • IP logged

M

Muse

Re: mijn moeder is tegen scheren
#2: 05-02-2012, 10:19
Gewoon schijt aan je moeder hebt dit is jouw lichaam niet de hare gewoon aan je moeder vragen of ze van die weg werp mesjes heeft dan snapt ze de bedoeling denk wel als ze dan boos wordt laat je standpunt hooren en blijf daar ook bij ;)
Diirect in het gezicht vindt ik altijd het beste werken en t is niet zo zielig als alles stiekem doen of t toch maar niet doen omdat je bang bent dat je ouders der achter komen want dat vindt k wel egt zielig  ^-^
  • IP logged

k

kimlove

Re: mijn moeder is tegen scheren
#3: 05-02-2012, 10:46
hoe wou ze er trouwens achter komen?
als jij je gewoon scheert en zorgt dat ze je niet ziet, dan lijkt het me toch neit dat ze het door heeft?
ze ziet je toch neit zonder kleren?
dan kan ze het ook niet zien!
  • IP logged

I

Ine

Re: mijn moeder is tegen scheren
#4: 06-02-2012, 18:18
Ik zou het gewoon doen? Het zijn toch jouw benen en oksels? Het komt heel onverzorgd over, vind ik persoonlijk, als de haartjes té lang zijn.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal