Skip to main content

Auteur Topic: Omkleden / douchen in de sportschool

t

teengirl

Omkleden / douchen in de sportschool
OP: 19-02-2012, 11:21
Ik sport sinds een poosje bij een sportschool en heb al meerdere introducees mee kunnen nemen om hun kennis te laten maken met mijn sportschool. En nou viel het me op dat veel mensen het niet echt prettig vinden om zich om te kleden waar andere mensen bij zijn..

Wij hebben 1 grote kleedkamer en zijn allemaal vrouwen onder elkaar, dus ik vind het niet zo'n groot probleem, ik zou het erger vinden als het een gemengde kleedkamer zou zijn..

Kleden jullie je om bij de sportschool,
of trek jij je kleren thuis alvast aan en douche je thuis?

  • IP logged

K

Karian

Ik ga nooit naar de sportschool, maar het maakt mij weinig uit dat ik me bij andere dames om zou moeten kleden.
Ik kan het me wel voorstellen dat mensen dat hebben, je bent natuurlijk vaak onzeker over je lichaam of bent wat preuts... het kan allerlei oorzaken hebben.
Ik ben al een aantal keren naar de sauna geweest, dus je wendt er op een gegeven moment aan om dan met andere mensen samen te douchen. Ik zou er dus ook niet zo heel veel op tegen hebben. Maar als ik zou kunnen kiezen, douche ik liever thuis.
  • IP logged

O

Opradah1

Als ik naar de sportschool ga, kleed ik me thuis al om..
Dit niet omdat ik het daar niet wil doen want wij hebben aparte hokjes voor douchen en omkleden en dus geen gezamelijke... Maar ik vind het makkelijker..

Dan ga ik me thuis omkleden, hardlopend naar de sportschool, daar sporten, terug hardlopen en zodra ik thuis kom heerlijk uitgebreid douchen! Haha

Xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Oprah, jij hield toxh alleen van "badderen" xD

Gr
  • IP logged

O

Opradah1

Oprah, jij hield toxh alleen van "badderen" xD

Gr

klopt, heb je helemaal gelijk in :P
maar als ik zeg... douchen, dan bedoel ik in bad ;)

ook als ik MSN en ik ga in bad.. zeg ik niet: ik ga ff in bad.. maar: ik ga ff douchen ;)
vandaar..
maar goed opgevat  haha!

xxxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal