Skip to main content

Auteur Topic: Schaamhaar (onzeker met sporten

t

teengirl

Schaamhaar (onzeker met sporten
OP: 16-03-2012, 17:10
Hey,

Ik ga binnenkort voor het eerst fitnessen en ben dan ook van plan om daar na de tijd te douchen.
Alleen maakt me dat nogal wat onzeker, aangezien er ook 'oudere vrouwen' enzo natuurlijk onder de douchjes staan.
Ik ben vooral onzeker over hoe mensen er tegen aankijken dat ik mijn schaamhaar helemaal wegscheer.
Vandaar dat ik een paar vraagjes heb, en jullie zouden me enorm helpen als jullie die zouden beantwoorden.
Alvast bedankt!

Hoe oud ben je?

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?

Hoe scheerde je het toen?

Hoe ben je nu geschoren?

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#1: 28-05-2012, 14:46
haha, ik ben wel een meisje! en ik zal de vragenlijst even invullen voor je;) al heb je aan mij ook minder omdat we bij turnen niet gezamenlijk douchen

Hoe oud ben je?
16
Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
12/13
Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
14 (bijna 15)
Hoe scheerde je het toen?
Met een scheermesje, hetzelfde als mn benen
Hoe ben je nu geschoren?
ja! maar dat is omdat je mn haar anders door mn (lichte) bikinibroekje heenziet!
Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
nee.
Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
n.v.t
Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
n.v.t
Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
n.v.t
Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)
-
Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?
-
Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
-
Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?

sorry, aan mij heb je niet zo veel! nouja ik weet in ieder geval wel zeker dat schaamhaar scheren heel normaal is!
  • IP logged

v

verkauft

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#2: 28-05-2012, 17:52
wederom een jongen, maar kwantiteit zegt ook iets!
Hoe oud ben je?
17
Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
jaar of 12?
Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
niet
Hoe scheerde je het toen?
-
Hoe ben je nu geschoren?
-
Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
niet bij sporten, wel ooit in duitsland gedaan met mannen van de jeugdbrandweer (begelijding)
Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
toen vervelend, nu zou ik zeggen scheit aan is niet iets wat hun uit moet maken.
Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
nvt
Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
normaal bij het zwemmen dan met broek aan tussen de 16-25
Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)
-
Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?
nope
Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
niet veel die het echt gezien hebben maar nee
Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?
-

daarnaast wil ik je het advies meegeven, jij bent zoals je bent en anderen hebben zich daar weinig van aan te trekken (natuurlijk als je vriend(in) iets zegt zou ik er wel over na denken) 
evt. zou je ook thuis in de douche kunnen springen?
succes ermee;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#3: 28-05-2012, 17:58
Ook een jongen.

Hoe oud ben je?
19
Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
13
Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
15
Hoe scheerde je het toen?
beetje bijknippen en niet te kort maar ook geen te grote bos.
Hoe ben je nu geschoren?
Hetzelfde als de eerste keer
Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
Ja bij fitness en voetbal.
Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
Opzich wel vervelend omdat ik de jongste was maar het viel heel erg mee.
Iedereen heeft het op zijn eigen manier alleen krijg je soms een opmerking als het helemaal kaal is of de bos te groot is
Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
Dat mogen ze zelf weten.
Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
15 tot rond de 50 denk
Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)
Bij mannen zijn er weinig die helemaal kaal zijn. gewoon hoe het bij jezelf lkkr zit en niet irriteert
Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?
Nee
Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
Er werd 1x een grap over gemaakt omdat ik het voor me vriendin kaal had geschoren
Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?
Gewoon hetzelfde
  • IP logged

j

jennifer123

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#4: 08-08-2012, 16:16
Hoe oud ben je? 14

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg? 11

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde? 12

Hoe scheerde je het toen? toen scheerde ik nog niet alles oksels en bene niet

Hoe ben je nu geschoren? bijna altijd alles soms bij schaam streek niet

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport) ja turne+fitness

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend? ja ik vond het eerst wel een beetje spannend

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan) ik vind het niet erg eigen keuze

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat? bij turne 12 tot 15 fitness alle leeftijden

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.) veel mensen scheeren sich wel maar niet allemaal

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche? ja eerst liet ik m'n oksels wel tot 2 cm groeien

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar? ja mijn vriendin zij een keer wrm ik m'n oksels eerst een beetje liet groeien voor ik ze scheerde

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu? ja
  • IP logged

m

melissa

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#5: 08-08-2012, 17:52
Hoe oud ben je? 14

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg? 11/12

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde? 12.5

Hoe scheerde je het toen? alles bij m'n vagina mijn bene en oksels nog niet

Hoe ben je nu geschoren? alles

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport) ja fitness

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend? ja

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan) eigen keuze

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat? alle

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.) best veel streepje of drie hoek sommige ook kaal

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?nee

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar? ja bij het zwemmen merkte iemand op dat ik een beetje been oksel en buik haar had

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu? wel iets minder ja
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#6: 08-08-2012, 18:33
was teengirl niet nep ofzo???


  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

S

Sigtør Brann

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#7: 08-08-2012, 19:47
Sjongejonge jullie zijn ook niet slim...

Hadden we niet afgesproken dat we niet meer op haar (misschien wel zijn) topics zouden reageren?

En nu doen jullie alsof er niks gebeurd is!

Ik ga hier echt niet op reageren en zou het erg op prijs stellen als dit topic per direct wordt gesloten.

Punt.


  • IP logged

m

melissa

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#8: 08-08-2012, 19:49
hoeso wat is er dan met haar/hij????
  • IP logged


p

piraatjetomaatje

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#10: 08-08-2012, 20:47
Hier ga ik dan toch niet op reageren hoor
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#11: 08-08-2012, 20:59
verstandig haha  :-[
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Re: Schaamhaar (onzeker met sporten
#12: 08-08-2012, 22:06
Sjongejonge jullie zijn ook niet slim...

Hadden we niet afgesproken dat we niet meer op haar (misschien wel zijn) topics zouden reageren?

En nu doen jullie alsof er niks gebeurd is!

Ik ga hier echt niet op reageren en zou het erg op prijs stellen als dit topic per direct wordt gesloten.

Punt.

Alstu,
Komma
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal