Skip to main content

Auteur Topic: ik vind mezelf dik worden

m

melissa

ik vind mezelf dik worden
OP: 05-08-2012, 19:27
hee ik ben melissa en ik ben 14 jaar
heb altijd veel gesport en ben altijd slank geweest
maar sinds een jaar ben ik  meer gaan eten
ik heb zelfs al een buije gekregen en ook meer vet rond heupen/dijen
ik pas nu ook al veel kleding niet meer omdat veel shirtjes nu gwn te strak zitten
en je ziet mijn buik heel vaak onder mijn shirt uit komen en ik krijg ook veel broeken niet meer digt
ik pas bijna nog alleen maar trainings broeken

help gr melissa
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: ik vind mezelf dik worden
#1: 05-08-2012, 19:37
Ik denk eigenlijk niet dat je echt te dik aan het worden bent. Ik ken je nu wel niet, maar een meisje van jou leeftijd wordt op die leeftijd vaak een beetje zwaardoor doordat je vrouwelijker wordt en wat vrouwelijkere vormen krijgt. Je wordt ook groter waardoor kleren niet altijd nog passen of misschien worden je heupen gewoon breder.

Groetjes
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#2: 05-08-2012, 19:39
ja m'n heupen worden ook breeder alleen ik pas ook veel dingen niet meer omdat ik wat dikker word
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#3: 05-08-2012, 19:40
ik weet nie precies hoe zwaar en lang ik nu ben maar 3 weken terug was ik 160 lang en woog ik 60 kilo
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#4: 05-08-2012, 20:08
Vrouwen worden tijdens de puberteit gewoon wat 'breder'.

Daar is helaas weinig aan te doen, behalve gezond eten en veel sporten natuurlijk...
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#5: 05-08-2012, 20:13
ik heb me net nog gewoogen en gemeten ik weeg nu 64 kilo en ik ben 1.60 lang
ben ik egt niet te dik
helpme
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#6: 05-08-2012, 20:18
Gewoon sporten en gezond eten, goed op je voeding letten.
  • IP logged

m

maraa

Re: ik vind mezelf dik worden
#7: 05-08-2012, 20:23
je hebt officieel wel een heel klein beetje overgewicht (zeg maar een kilo lichter en je hebt geen overgewicht),
dus op zich denk ik dat was Sigtor Brann zegt niet verkeerd is om te doen.
Echt afvallen moet je niet aan beginnen, maar er wat op letten kan zeker geen kwaad.
Let wel op dat je niet minder, maar vooral gezonder gaat eten, als je dat nog niet echt doet dan.
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: ik vind mezelf dik worden
#8: 05-08-2012, 20:25
Ga zeker niet niets of weinig eten dat is heel slecht voor je gezondheid en dat helpt niets!
Het beste is om gewoon veel te sporten.
Eet hetzelfde wat je nu eet. Gewoon basic: ochtend, middag, avond en een stuk fruit ipv een koek of iets anders snoep tussendoor! Fruit is even lekker hoor. Regelmatig gaan lopen kan al veel doen! Zo verbrand je heel wat calorieën.

Groetjes
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#9: 05-08-2012, 20:30
ja ik snoep wel veel en eet veel chocola chips en tussen doortjes maar ik gaa ook vaak met vriendinen uit en dan gaan we heel vaak eten bij mac donalds ik vind dat wel heel lekker en kan der moelijk mee stoppen help
gr melissa
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#10: 05-08-2012, 20:32
Nou oorzaak gevonden.
Gewoon goed ontbijten dan heb je niet zo'n trek meer en gewoon veel gezonde tussendoortjes meenemen.
Gewoon niks nemen bij de mac, maar een appel kopen in de supermarkt, of wortels.
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: ik vind mezelf dik worden
#11: 05-08-2012, 20:34
Dat zal je dan moeten afleren vrees ik!
Houd het eerst bij 1 keer per maand naar de mac donalds en snoep misschien wat minder en neem wat kauwgum.. dan heb je sowieso minder behoefte aan snoep denk ik.
Ik denk dat je dat wel kan afbouwen...
Probeer gewoon zo weinig mogelijk te snoepen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#12: 05-08-2012, 20:34
Ga roken Dan heb je minder zin in tussendoortjes
Nee grapje ^^, vervang gwn je 'slechte' tussndoortjes door fruit ofzo of iets anders gezonds, en je kan best af en toe bij mac eten.(ja dat is verslafend  :beer:)

Gr
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#13: 05-08-2012, 20:36
oow ik kreeg net te horen dat de weeg schaal kapot was en heb ff opniew gewoogen en ik weeg 68 kilo

ik word gwn met de week dikker ik ben nu in 3 weken 8 kilo aan gekomen ik pas ook echt veel kleren niet meer je zie bij alles m'n buikje en krijg veel broeken gwn niet digt
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#14: 05-08-2012, 20:38
Je moet begrijpen dat dit niet uit de hand moet lopen.

Ga gewoon lekker sporten (hardlopen, tennissen) en ga gezond eten met goede tussendoortjes.
Neem een stevig ontbijt en leg desnoods ijsklontjes op je tong (daar val je van af)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal