Skip to main content

Auteur Topic: ik vind mezelf dik worden

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#15: 05-08-2012, 20:41
ja maar ik vind het dus wel heel moelijk om te stoppen met snoepen

en me vriendinen zeggen vaak kom ff mee na de mac een burgertje kan tog geen kwaat en ik heb ook al vaak afgeweesen maar later ga ik dan tog weer mee en bestel ik 1 ding alleen dat smaakt dan weer zo lekker dat ik nog meer gaa bestellen
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#16: 05-08-2012, 20:42
Gewoon streng zijn tegen jezelf, en niet naar de mac gaan, nodig je vriendinnen eens uit om langs de groenteman te gaan (bijvoorbeeld).
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#17: 05-08-2012, 20:54
Ik denk dat we de boos doener hebben gevonden.
Mac eten is heel erg slecht.
Ik eet nooit bij mac donalds of bij andere van zulke tenten.
Ze hebben aleen maar vet eten wat ook heel erg ongezond is.
Hoe moeilijk het ook is ik zou dan snel stoppen met naar de mac gaan. :p
Subway is ook lekker en dat is ook veel gezonder.
Maar stop zeker niet met eten dat is heel slecht.

Ochtend eten is eigenlijk heel belangrijk, het is bewezen dat je beter heet kunt eten in de ochtend dan 's avonds, maar daar zou ik me niet te veel druk om maken, probeer gewoon in de ochtend een beetje meer te eten dan in de middag, niet te veel tussen doortjes en blijf weg van de mac.
Het is ook belangrijk om een goede roetine te hebben, dus optijd naar bed en bijvoorbeeld om 9uur opstaan elke dag, daardoor zal je lichaam rust hebben.
Zwemmen is trouwens een hele goede sport om te beoefenen en het is ook nog heel erg leuk en fijn om te doen, 2-3x in de week naar het zwembad daar 10baantjes zwemmen en dat een paar maanden volhouden je zult versteld staan hoe snel je je strak buikje weer terug heb :D

Veel succes!

Groetjes Tim

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#18: 05-08-2012, 20:58
ik weet dat ik streng moet zijn maar ik kan zo moelijk nee zeggen tegen al die lekkere dingen ik probeer het wel en dan zeg ik keer nee tegen de mac en snoepen maar snoepen hou ik dan 2 dagen vol en dan eet ik nog meer als voor de 2 dagen en dan zeg ik week niet na mac en dan na die week tog weer wel en dan bestel ik gwn kij veel zoals 2 burger grote friet+grote cola
help me
gr melissa
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#19: 05-08-2012, 21:11
Ja we kunnen nu wel steeds hetzelfde zeggen maar jíj moet het doen!
GEEN GEMAAR MEER! ;D
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#20: 05-08-2012, 21:28
aan het snoepen kan ik wel wat ik kan het minder probeeren te doen
maar met dat gedoe met de mac staa ik gwn onder invloet van me vrienden
soms gaa ik mee en wil ik niks eten maar dan zie ik hun allemaal eten en dan kan ik er gwn geen nee tegen zeggen help
gr melissa
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: ik vind mezelf dik worden
#21: 05-08-2012, 22:10
Citaat
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 20:13:06 »
ik heb me net nog gewoogen en gemeten ik weeg nu 64 kilo en ik ben 1.60 lang

oow ik kreeg net te horen dat de weeg schaal kapot was en heb ff opniew gewoogen en ik weeg 68 kilo

Huh?! In 20 minuten 4 kilo aangekomen of mijn informatie klopt niet helemaal..
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#22: 05-08-2012, 22:15
beste bliebmiep  de weeg schaal stond verkeert ingesteld dus eers stond er 64 kilo en toen kreeg ik dat te hooren en had um goed gezet en toen stond er dat ik 68 kilo ben dus te zwaar en ik ben bang dat ik nog meer aan kom als ik zo door gaa
help
gr melissa
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#23: 05-08-2012, 22:15
Huh?! In 20 minuten 4 kilo aangekomen of mijn informatie klopt niet helemaal..

Of je leest niet goed want er staat, ik heb me vergist want de weegschaal is kapot. Daarom verschilt het 4 kilo.
Bij de les blijven heh!? ;D

Gr
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: ik vind mezelf dik worden
#24: 05-08-2012, 22:18
Sorryyyyyyyyyy!
Het is al laat, hahah!
Sorry, ik heb het verkeerd gelezen  :-[

OT;
Ga niet overhaasten om af te vallen, doe het in stapje. Net als wat hierboven allemaal wordt gezegd. Als je iets wil, kun je het ook bereiken.

Zet 'm op!

xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#25: 05-08-2012, 22:24
Het zijn vrienden die moeten kunnen snappen dat jij niet naar de mac wilt ;)
Als vriendin kun je ze toch voorstellen om te gaan schoppen dat zullen ze volgensmij wel leuk vinden.
Soms moet je gewoon streng kunnen zijn tegen jezelf.
Na theater les wilde sommigen wat met de groep doen, ze vonden het leuk om naar de mac te gaan... ik was me net klaar aan het maken en ging de andere kant op maar toen vroegen een paar meiden me meteen of ik ook mee kwam, uiteindelijk hebben ze me overgehaalt om voor de gezellighijd mee te komen, ik heb ook alleen een kleine cola gehaald en dat was het.
En de andere keren dat ze naar de mac wilden heb ik ze wel echt gezegt dat ik niet mee ging en dat respecteerden ze. :)



  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#26: 05-08-2012, 22:57
en daar komt ook nog bij dat ik heel veel cola drink
jullie moeten me echt nog een beetje helpen met oplossen pliez
sorry ik ben echt onzeker over mijn lichaam ik vind mezelf echt heel dik

gr melissa
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: ik vind mezelf dik worden
#27: 05-08-2012, 23:05
Wat vervelend voor je. Voordat je iets ongezonds pakt, moet je in jezelf zeggen 'dit wil ik niet!' Hopelijk weerhoudt je je ervan om door te snoepen. Vraag aan diegene die boodschappen doet om geen cola meer te kopen. Hierdoor ga je dit ook minder vaak drinken. Hopelijk helpt dit je een beetje, sterkte! xxxxxx
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#28: 05-08-2012, 23:29
al jullie antwoorden helpen zeker maar ik heb me moeder wel eens gevraagt of ze geen snoep chips en cola wil kopen maar op school hebben we zo'n drink auto maat en dan pak ik daar nog wel eens cola uit en als me moeder dan geen snoep koopt gaa ik het naar een week ofzo het tog weer stiekemt zelf kopen
ik weet dat jullie al veel helpende antwoorde hebben gegeefen ik heb er ook egt wat aan maar ik wil graag nog iets meer tips want k ben nog steeds onzeker over mij stomme eet/drink/snoep gedrag

help gr dikke melissa  :'(
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: ik vind mezelf dik worden
#29: 06-08-2012, 05:45
Geen geld op zak hebben? Sorry, kom niet echt meer met goede antwoorden zo, maar dat is het enige dat ik mij opkomt. Succes ermee, x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal