Skip to main content

Auteur Topic: ik vind mezelf dik worden

j

jennifer123

Re: ik vind mezelf dik worden
#60: 06-08-2012, 12:00
gwn gezond eten veel sporten wat je dus al gaa doen
en dat je conditie zo slecht is kom inderdaat omdat je 1 jaar niet gesport heb en 30 kilo bent aangekomen gwn blijfen hardlopen fitnessen en oder de sporten gaan waar je al op zat dan kom alles goed
gr jennifer
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#61: 06-08-2012, 12:43
hee ik heb niewe sport keliding gekocht en ben vandaag ook al gaan fitnessen
ik voel me er heel goed bij maar merk ook echt dat ik heel erg achteruit  ben gegaan met sport
nog bedankt allemaal
gr de nog dikke melissa
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#62: 06-08-2012, 19:48
maar was mijn eet gedrag echt heel slecht en was ik veel ben ik veel te zwaar
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#63: 06-08-2012, 19:55
Wel slecht eetgedrag.

Niet véél te zwaar, wel een beetje.

Sigtør
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#64: 06-08-2012, 20:41
maar als ik zoo door was gegaan had het dan heel erg kunne worden?
en was het echt zo ongezond?
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: ik vind mezelf dik worden
#65: 06-08-2012, 20:49
ja dat kan denk ik toch wel heel erg worden... niet sporten en maar blijven eten is heeeel slecht gewoon en zo vaak naar de mac is heel ongezond. Je moet een beetje streng voor je zijn om magerder te worden vrees ik! zo door blijven gaan gaat zéker niet
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#66: 06-08-2012, 20:52
nee ik ben ook echt gestopt met dat gedrag en ik sport nu ook al ben wel heel erg moe naar een urrtje fitness maar ik vroeg me af wat er van gekoomen was als ik zo door was gegaan eerst dagt ik een zak chips er bij of een reep chocola of nog maar een keer naar de mac kan tog geen kwaat maar nu weet ik wel beter na dat ik 1 jaar 30 kilo ben aangekomen.
maar ik maak me nog wel heel erg zorgen over mijn conditie want ben hele maal kapot na 15 min hardlopen en na een uur in de sport school vandaag was ik gwn helemaal gesloopt.
hoe kan het dan dat in een jaar mijn conditie zo erg achter uit is gegaan van een half uur hardlopen en maar een klijn beetje moet toe 15 min en al hele maal kapot
k maak me er wel echt zorgen over
gr melissa
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-08-2012, 07:04 door Lekkerding »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#67: 06-08-2012, 21:11
awh haha, ja dit heb ik dus meegemaakt met mijn vader, die heeft al heel lang niet meer gesport en was ook helemaal kapot na 15min enz..
Het eerste, probeer niet meteen hard te rennen, probeer rustig te rennen, en op een laag tempo, en elke dag weer net ietsje langer en harder..
Wat voor dingen doe je bij de sport school?
Het helpt wel om met muziek hard te lopen en te trainen krijg je meer kik van.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#68: 06-08-2012, 21:17
wat ik vandaag op de sport school heb gedaan is 15 min fietsen 10 min hardlopen dan nog ongeveer 10 min buikspier oefeningen en 10 min been spier oefeningen en toen was ik echt zo gesloopt dat ik bijna niet naar huis kon fietsen en toen ik thuis was ben ik gelijk op de bank geploft en iets te eten gepakt (fruit) 
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: ik vind mezelf dik worden
#69: 06-08-2012, 22:21
Dit is al erg mooi! zeker als je net begint.

keep it up!

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#70: 06-08-2012, 23:08
maar is het nie heel erg dat mijn conditie zo slecht is ik bedoel ik ben nu nog moe van dat uurtje fitnessen
gr melissa
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: ik vind mezelf dik worden
#71: 07-08-2012, 08:30
Ja conditie dat maak je niet binnen 3 dagen daar moet je maanden over doen helaas.
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#72: 07-08-2012, 08:51
oka maar is het  nu dan niet extreem slecht??
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: ik vind mezelf dik worden
#73: 07-08-2012, 11:23
nee zeker niet! Het is ook omdat je wat dikker bent dat je sneller moe bent, dat is dood normaal. Je moet dan ook veel meer gewicht meesleuren dan vroeger. Als je wat bent afgevallen zal het al veel gemakkelijker zijn om wat meer en sneller te lopen. Dat komt wel goed, maar heeft jammer genoeg wat tijd nodig.
Groetjes
  • IP logged

m

melissa

Re: ik vind mezelf dik worden
#74: 07-08-2012, 18:29
ik ben van plan om met me zus te gaan hard lopen maar ik ben bang dat ze heel erg teleur gestelt is in mij omdat m'n conditie zo zlecht is
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal