Skip to main content

Auteur Topic: is het raar?

m

melissa

is het raar?
OP: 07-08-2012, 18:47
hee ik ben de zus van melissa, cheyenne (mijn account doet het niet) en ik ben 16 jaar oud toen ik 14 was had ik ook een buikje en was ik aan de dikke kant ik was 1.65 lang en ik woog 73 kilo
en wat ik raar vond ik vond het toen fijn om een buikje te hebben is dat gek??
Nu lijk ik een beetje op m'n zusje Jennifer. want toen ik nog over gewicht had ben ik ook veel gaan sporten en nu sport ik ook nog heel veel en op hoog niveau maar is het gek dat ik het best fijn vond om een buikje te hebben die onder mijn t-shirt uit kwam??

gr cheyenne (de oudere zus van melissa en jennifer)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-08-2012, 19:25 door Lekkerding »

m

melissa

Re: is het raar?
#1: 07-08-2012, 18:55
Nu lijk ik een beetje op m'n zusje Jennifer. want toen ik nog over gewicht had ben ik ook veel gaan sporten en nu sport ik ook nog heel veel en op hoog niveau maar is het gek dat ik het best fijn vond om een buikje te hebben die onder mijn t-shirt uit kwam??
gr cheyenne (de zus van melissa) 
 
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#2: 07-08-2012, 19:25
? ? ? ? ?
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#3: 07-08-2012, 19:59
cheyenne weer maar is het dan raar dat ik het fijn vond om wat aan de dikke kant te zijn en een buikje te hebben?????
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: is het raar?
#4: 07-08-2012, 20:52
ik vind het misschien wel een beetje raar, maar als jij je er goed bij voelde om een buikje te hebben zal dat wel normaal zijn.. misschien was je blij dat je niet zo'n veel te mager meisje was, die van haarzelf dan nog dacht dat ze dik was? Misschien is het dan wel normaal. Niet dat het erg is dat je dat fijn vond :p
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#5: 07-08-2012, 21:07
ja eerst was ik gwn slank ik was toen ik 12 jaar oud 1.50 lang en woog 45 kilo bmi van 20 maar toen begon ik te eten en te snoepen en ik vond het lekker ik wou ook steeds vaker friet pizza en al die dingen
en toen werd ik ook steeds dikker toen ik 13 was woog ik 61 kilo en was ik 155 lang bmi van 25 m'n buikje was toen al echt zicht baar en dat vond ik toen eigenlijk wel  fijn en een lekker gevoel ik wou toen meer ik bleef elke dag maar snoepen en bijna niet sporten en heel veel naar de mac gaan toen ik 14 was was ik 1.65 lang en woog ik 73 kilo tot ik ongeveer 15 was en ik 1.70 lang en 85 kilo was bmi 29
en toen zijde heel veel mensen dat ik heel ongezond bezig was en dat ik moes afvallen en dat heb ik toe tegen wil gedaan  en nu ben ik er blij mee dat ik dat gedaan heb want ik ben nu kern gezond en lijk heel veel op m'n zusje jennifer
maar was het niet heel raar dat ik het fijn vond om dikker te worden en dat mijn buik onder shirtjes uit begon te komen???
gr cheyenne 
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: is het raar?
#6: 07-08-2012, 21:15
als je dikker wordt is het toch normaal dat je buikje onder je shirts uit kon komen?
Misschien wel een beetje raar dat je het "fijn" vond om dikker te worden. Je vond het snoepen leuk en echt negatieve gevolgen had het nog niet op dat moment. Je was nog jong en dan maakt het je nog niet veel uit hoe je er uit ziet. Jij had het fijn omdat je zo lekker kon eten denk ik. Pas rond je 15-16 jaar begin je je echt naar je uiterlijk te kijken. Je kijkt nu waarschijnlijk ook meer naar de kleding die je koopt (of dat heb ik toch, vroeger maakte het me niet zoveel uit wat ik aandeed).
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#7: 07-08-2012, 21:19
ja das waar maar dat dee ik toen ook al maar ik kon niet echt stoppen met eten want vond het zo lekker
en toen ik 15 werd en iedereen zij dat ik echt heel slecht bezig was ben ik ook gestopt wel met tegen zin maar naar een weekje was ik er wel heel blij mee want toen merkte ik echt dat m'n gezond hij erg achter uit was gegaan
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: is het raar?
#8: 07-08-2012, 21:35
toch goed dat je vrienden en vriendinnen je dan hebben gewaarschuwd, want als je misschien zo door was gegaan, zou het misschien nog erg afgelopen zijn :s
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#9: 07-08-2012, 22:05
ja dat denk ik ook want dan zou ik nu ongeveer 98 kilo wegen en ik ben nu 1.74 lang woo als ik dan zo door was gegaan had ik een bmi van 31 hebben en dat is echt ongezond ben wel blij dat ze me gewaarschuwt hebben ja
gr cheyenne
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#10: 08-08-2012, 18:05
ik heb er soms aan zitten denken om toch weer dik te worden (jaar terug)
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#11: 08-08-2012, 18:05
gr cheyenne
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: is het raar?
#12: 08-08-2012, 19:05
niet doen... als je dik bent wil je sowieso terug mager worden en dat is niet zo makkelijk (denk ik)
  • IP logged

m

melissa

Re: is het raar?
#13: 08-08-2012, 19:23
ja maar dat dagt ik 3 kwart jaar terug nu niet meer nu ben ik super blij met m'n fitte lichaam :D
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Re: is het raar?
#14: 08-08-2012, 19:28
SUPER :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal