Skip to main content

Auteur Topic: hoe anders?

k

kiraa7

hoe anders?
OP: 17-08-2012, 22:15
Hoooi allemaaal!
Ik ben 14 jaar en maak me al een tijdje druk om mn lichaam en gewicht..
veel vriendinnen zeggen dat ik niet te dik ben, maar ik voel me gewoon wel echt te dik en ik ben onddrtussen al wel wat afgevallen, ik ben 170 en weeg 59 maar wil graag naar de 50
ik loop drie x in de week hard en fiets elke dag en rijd minstens 1 x in de week paard Als ik gewoon naar school ga eet ik smorgens en smiddsgs niet, ik eet uit school een koekje of een papje en savonds Als ik gewoon naar school ga eet ik smorgens en smiddags niet, uit school eet ik een papje of een koekje savonds zo min mogelijk en na het eten stak ik mn vinger in mn keel, met de vakantie is het minder maar eet ik savonds eigenlijk nooit maar smorgens weer wel.. ik weet dat geen goede manier van afvallen is maarik ben bang dat andere mensne anders denken van daar heb je dat dikke kind weer loopt zeweer te vrete, kan iemand tips geven om op een goeie manier af tevallen want ik wil echt naar die 50.. :$
 Groetjesssx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: hoe anders?
#1: 18-08-2012, 06:56
Als je 1.70 bent en 59 kilo weegt heb je en BMI van 20.4, dus dat is zeker geen overgewicht.
Je moet 's ochtends wel eten, want dat is de belangrijkste maaltijd van de dag, anders ga je allemaal snoep en dat soort dingen eten. Op school is het wel belangrijk dat je gewoon brood, fruit of andere gezonde dingen eet. Anders is dit ook niet goed voor je schoolprestaties. De belangrijkste maaltijden van de dag moet je wel gewoon nemen, want die zijn belangrijk.

Als je echt nog wil afvallen moet je gezond eten, weinig suikers.
Dus weinig koek, snoep en cola.
Neem eens een keer een appel of een kiwi.
Je moet ook meerdere maaltijden plannen. Gewoon 5/6 maaltijden nemen op een dag, en die maaltijden iedere dag op dezelfde tijd.
Veel sporten helpt natuurlijk ook, gewoon hardlopen of hockey is goed voor de lijn.
En veel water drinken is heel belangrijk, en bovendien veel gezonder dan zoete drankjes als Fanta of Cassis!

Sigtør
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: hoe anders?
#2: 18-08-2012, 07:23
Je beweegt in ieder geval al veel, dat is goed! En probeer wel 's ochtends te gaan eten, want dat is de belangrijkste maaltijd! Verder weet ik niet echt veel om je te helpen, maar probeer dus echt suikers en vetten te vermijden. Stap over op water (als je dat nog niet dronk.) Succes!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: hoe anders?
#3: 18-08-2012, 09:15
Eet in de ochtend veel en later wat minder, en drink veel melk en water.
Voor de rest is sporten heel erg goed.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal