Skip to main content

Auteur Topic: te dun

s

suzie

Re: te dun
#15: 27-08-2012, 11:45
Maar ben jij nu Suzie of Iemand922?

Suzie, iemand922 is een heel ander lid, waarom verwar je ons dan want ik denk niet dat de namen veel op elkaar lijken?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: te dun
#16: 27-08-2012, 14:24
@BliepMiep

Even een kleine tip

Wanneer er aan de linkerkant van het bericht, bij de gegevens van de schrijver, een potloodje achter de naam staat, dan is dat degene die het topic gestart is ;)

Zo zie je in één oogopslag of het een reactie is van de topicstarter of van iemand anders.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

s

suzie

Re: te dun
#17: 27-08-2012, 17:39
Dat was mij ook nog niet opgevallen  :-[
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: te dun
#18: 27-08-2012, 17:48
@Bitje, oohh dankje!

@suzie, omdat iemand922 ineens een bericht plaatste over zichzelf op jouw topic, dus het leek net alsof jij iemand922 was..Want daarna zei jij ook 'sorry', waarvoor zei je dat dan?

xxxx
  • IP logged

O

Opradah1

Re: te dun
#19: 28-08-2012, 05:42
sorry

Zowel dat bericht waar jij t over hebt, als de sorry" komen van iemamd922
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: te dun
#20: 28-08-2012, 08:21
Maar hoe gaat het nou met je gewicht, als iets bereikt?
  • IP logged

s

suzie

Re: te dun
#21: 28-08-2012, 13:56
Nog niets aan gedaan, ik heb geen idee hoe ik moet beginnen
  • IP logged

O

Opradah1

Re: te dun
#22: 28-08-2012, 14:32
Door naar een dietste te gaan, ookal ligt hier niet je voorkeur.

Zelf kun je vrij lastig (gezond!!!) aankomen...
Als je ongezond aan gaat komen, neemt je gewicht wel toe maar daalt je gezondheid.. En dan is je volgende topic"help mijn conditie is zo slecht en ik ben zoo snel moe en blablabla"...

Je ouders worden er vast niet boos om, leg het ze gwn uit dat je iets wilt aankomen en je bewegingsredenen daarvoor.... Soms lijken dingen heel erg, maar vallen ze achteraf reuze mee.
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: te dun
#23: 28-08-2012, 15:44
Oohhh haha ik ben echt dom :')
  • IP logged

m

melissa

Re: te dun
#24: 04-09-2012, 22:43
ik denk tog dat je wat meer moet gaan eten en misschien wat calorie rijker of vetter
 en wat minder gaan sporten dan kom je vanzelf wel wat kilootjes aan 
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: te dun
#25: 05-09-2012, 06:26
Nee dat is niet de goede manier dan wordt je heel ongezond.

Dan gaat haar conditie en weerstand achteruit, dat moet je niet hebben.
  • IP logged

m

melissa

Re: te dun
#26: 06-09-2012, 21:28
ja haar conditie gaat wel wat achteruit maar ze word wel wat voller en komt ook wel wwat aan en dat is wat je wilt tog ???

gr melissa
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: te dun
#27: 07-09-2012, 05:47
Ja maar ik neem aan dat ze niet wil dat ze niet eens meer een trap op kan lopen of naar school kan fietsen.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: te dun
#28: 07-09-2012, 11:44
Ik ben het echt totaal Niet eens met Melissa...
Zoals ik al eerder schreef, en sigtør hier ook duidelijk mee instemt...
Als je het op deze manier doet, ongezond aankomen, zal je conditie ook zwaar achteruit gaan...

Tuurlijk, eet een hele taart op een dag buiten je normale voedsel... Eet er nog een zak chips bij etc etc... En je komt aan, maar dat is niet de manier hoe je moet aankomen...

Daarom zeg ik, ga gwn naar een dietiste.. Dit is de enige manier waarop je goed kunt aankomen.. Als je zelf iets gaat proberen heb je grote kans dat dit niet echt een top manier is en dat je daarom niet enkel aankomt, maar ook je conditie om zeep helpt... En dua dat je idd niet eens meer je dagelijkse bezigheden kunt doen, zoals de sport doen die jij leuk vindt.
  • IP logged

m

melissa

Re: te dun
#29: 07-09-2012, 19:10
ja dat snap ik maar ik bedoel meer dat als ze iets wilt aan komen iets meer moet eten bijvoorbeeld een of 2 boterhamen per dag meer niet dat ze zig vol gaat douwen
snapje gwn iets meer eten wel met maaten steeds een beetje meer en wel blijven sporten maar je conditie gaat tog altijd wel iets achteruit als je aankomt???? op welke manier dan ook tog>??? of niet?

gr melissa
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal