Skip to main content

Auteur Topic: Eigen stijl

L

Lisaaax

Eigen stijl
OP: 03-09-2012, 16:15
Veel mensen hebben een eigen kledingstijl die ze gewoon durven te laten zien. Bij mij is dat niet zo, ik ben altijd erg bang wat mensen ervan zullen vinden. Als ik het ook gewoon ga dragen, dat mensen niet meer met me om willen gaan. Om het makkelijker te zeggen: Ik ben bang voor mensen hun reacties! hebben jullie misschien tips? Ik heb ook op vakantie een tuinbroek short gekocht in de aanbieding met korte pijpen. Ik weet ten eerste niet goed hoe ik het zou moeten combineren omdat het straks wat kouder wordt buiten. Voor dit kledingstuk ben ik al helemaal bang! omdat veel mensen het kinderachtig of lelijk zullen vinden terwijl het juist erg lief eruit ziet. Wat is jullie mening? hebben jullie misschien nog ideeën?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Eigen stijl
#1: 03-09-2012, 17:44
Mijn mening isdat iedereen gwn lekker moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, is dit een tuinbroek.... Prima, is dit een jeans... Prima, is dit een legging.... Prima...

Wat maakt het uit wat andere van jou denken? Et elangrijkste ia dat jij je goed voelt bij hoe jij je kleedt...

Ik heb een groen plukje haar momenteel, eerste reacties? Negatief. Maar ik heb een instelling van "praat lekker door joh, het kan me echr niet schelen wat je vindt" en dat weet iedereen van me...

Er zijn mensen die dit niet leuk vinden, naja.. So be it, dan gaan ze toch naar andere toe? Ik ben tevreden met wie ik ben.... Niet omdat ik mijn uiterlijk zo top vind, absoluut niet... Zijn zat dingen waar ik onzeker over ben... Maar ik kleed me tenminste wel zoals ik het echt mooi vind.

Mij zou je nooit zien in iets wat "in de mode is" puur omdat iedereen het heeft... Een jas met bontkraag of iets andets wat een tijd lang iedereen had bij mij op school,, daar zal jr mij niet in zien... Ik heb mn eigen stijl en dat isniet aan hun om te veranderen, zolang zij er geen last van hebben...

Laat ze lekker denken wat zr willen, als ze er rot op reageren denk dan maar zo.... Zij wilde graag ook "hun eigen stijl" hebben... Maar durven dat niet te uiten en kraken daarom andere af,,
En heey, misschien reageren ze er wel heel erg positief op??:)
xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Eigen stijl
#2: 03-09-2012, 18:55
Je hebt geen nieuwe dingen of mode kleren nodig om een dope stylo te hebben, eigenlijk maakt het niet heel erg veel uit wat je aan hebt, het gaat erom hoe je het draagt en hoe je er mee loopt.
Je hebt geen nieuwe dingen nodig om een mooie stylo te hebben, ik kijk nooit naar mode of naar wat iemand anders draagt behalve mijn broertje dan, maar ik kijk naar wat mij staat en wat ik mooi vind.
Trouwens bij ons zou iets wat iedereen heeft juist niet dope zijn... het is sick als je iets draagt wat juist niemand anders draagt.
Ik zou nooit gezien worden met een schirt die allemaal anderen op school dragen, of een jas die iedereen draagt, dat zit mijn picture in de weg, ik wil origineel zijn, daardoor krijg ik ook complimenten. :)
Bijvoorbeeld ik krijg voor mijn opleiding een pak, ik ga dus proberen voor elkaar te krijgen of de pijpen van die broek smal mogen in plaats van groot want ik vind dat mooier.
Dingen waardoor jij origineel bent dat blinkt uit. :)
Ik ben wel jaloers op de dames hier eigenlijk, veel meer keuze in kleding en jullie kunnen gewoon meer matchen enz. ;p

groetjes

xxxx





  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

K

Karian

Re: Eigen stijl
#3: 04-09-2012, 05:30
Probeer er rekening mee te houden dat je dingen draagt die niet seksueel provoceren, want ik zie dikwijls dames over straat lopen met niets dan leggings aan waar je zo hun string door kan zien. Ik denk dat je dan bijna vraagt om meer dan alleen kijkende mannen. Mijn vriend heeft het er ook dikwijls over dat hij niet begrijpt hoe meisjes (vooral jonge dames) zo over straat kunnen lopen zonder aangerand te worden (beetje heftige uitspraak, maar zo denkt hij er wel over). Zo zie je maar wat kleding kan doen.
Voor de rest, kleed je vooral zo raar als je wil, maar houd rekening met je eigen veiligheid! Ik ben ook gothic geweest, skater, allerlei dingen. Zo lang jij je comfortabel voelt bij wat je draagt is er niks aan de hand.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Eigen stijl
#4: 04-09-2012, 20:52
Ik ben het helemaal met je vriend eens, (ze vragen er eigenlijk zelf om als ze zich zo kleden)...
Je moet je gewoon goed kunnen voelen in wat jij draagt!



  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Eigen stijl
#5: 04-09-2012, 21:04
Ik ben het helemaal met je vriend eens, (ze vragen er eigenlijk zelf om als ze zich zo kleden)...
Je moet je gewoon goed kunnen voelen in wat jij draagt!
Volgens mij vraag je er nooit om om aangerand te worden hoe je je ook kleedt. Ik snap wel wat je bedoelt; het kan dat soort gedrag inderdaad bij andere mensen uitlokken. Maar toch vind ik dat je daar nooit om vraagt ongeacht hoe je je kleedt.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Eigen stijl
#6: 04-09-2012, 22:43
Ja, maar dan vind ik dat je je juist niet zo blood moet kleden, er zijn zo veel dingen die je aan kunt als meisje...


  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

K

Karian

Re: Eigen stijl
#7: 05-09-2012, 07:59
Volgens mij vraag je er nooit om om aangerand te worden hoe je je ook kleedt. Ik snap wel wat je bedoelt; het kan dat soort gedrag inderdaad bij andere mensen uitlokken. Maar toch vind ik dat je daar nooit om vraagt ongeacht hoe je je kleedt.

Ik snap je punt erg goed en was ook in de veronderstelling dat dit zo was, voor een hele lange tijd. Maar als je je gaat verplaatsen in het hoofd van een man ga je ook erg goed begrijpen wat je als meisje uitlokt als je je zo kleed. We leven in een vreemde wereld, dus risico lopen lijkt me niet iets wat je vrijwillig zou moeten doen.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Eigen stijl
#8: 05-09-2012, 09:29
Ik snap je punt erg goed en was ook in de veronderstelling dat dit zo was, voor een hele lange tijd. Maar als je je gaat verplaatsen in het hoofd van een man ga je ook erg goed begrijpen wat je als meisje uitlokt als je je zo kleed. We leven in een vreemde wereld, dus risico lopen lijkt me niet iets wat je vrijwillig zou moeten doen.
Ja, idd ben het wel met je eens. Ik snap ook wel dat je bloot kleden dat soort dingen kan uitlokken. Maar vind toch dat iemand daarvoor aanranden te ver gaat. Ik bedoel: de definitie van aanranding is toch dat je aangeraakt wordt tegen je zin in. Als iemand aangeeft dat het niet gewenst is om aangeraakt te worden dan vindt ik het toch ver gaan als iemand daarmee doorgaat 'omdat iemand zich zo kleedt'.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Eigen stijl
#9: 05-09-2012, 15:15
Ja dat klopt, maar door die manier van kleden vraag je erg eigenlijk naar, dus eigenlijk is het wel je eigen schuld als je word aangerand, ik zeg niet dat iemand die zich zo kleed ook aangerand moet worden maar ik vind het gewoon te ver gaan...
Van mij mogen ze zich gewoon zo kleden ik zou ze nooit wat aan doen...
maar het blijft niet slim want de kans om dan juist aangerand te worden is grooter...
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Eigen stijl
#10: 05-09-2012, 16:28
@ Nuccah

Ik vind té bloot kleden ook te ver gaan. Maar toch blijf ik bij mijn mening.

Maar laten we maar weer on topic gaan...
(Maar als je nog wil reageren erop dan kan je een PB sturen)
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

T

Tabloit

Re: Eigen stijl
#11: 06-09-2012, 18:13
Heb schijt aan wat mensen denken.. Je moet niet denken wat mensen zouden denken.
Ik heb ook wel eens met kleding leuk maar zou het zelf niet durven dragen..
Maar nu doe ik het wel omdat ik zo ben gaan denken:
Mensen je maar moeten accepteren zoals je bent en als hun dat niet doen dan ligt het aan hun en niet aan jou.
  • IP logged

x

xsoof

Re: Eigen stijl
#12: 26-09-2012, 15:00
gewoon aandoen, is toch leuk?! en als andere dat niet vinden schijt eraan jij draagt het en zij niet en als iemand zeg dat die het niet zo mooi vind dan zeg je ik wel! :D
x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal