Skip to main content

Auteur Topic: Word weer dik :'(

m

melissa

Word weer dik :'(
OP: 24-12-2012, 01:33
Hee dit is Melissa weer en heb geprobeerd aftevallen ma begin tog weer aangekomen help :-[ :killbill:
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Word weer dik :'(
#1: 24-12-2012, 07:32
Hee,

Misschien kan je er wat meer over uitleggen.
Hoe is het zo gekomen?
Waren het je vriendinnen of ben je zelf de fout ingegaan?
Eet je nog steeds wel veel fruit of steeds minder?

Je moet natuurlijk wel beseffen dat een zwaar gewicht niet gezond is en dat fruit eten ook erg belangrijk is voor de nodige vitamines!
Je moet ook wel een beetje streng zijn tegen jezelf en de goede motivatie te zoeken!
Besef waar je dit voor doet, je bent nu een heel eind op weg en het moet natuurlijk weer niet de verkeerde kant op gaan!

Sigtør
  • IP logged

H

Hope

Re: Word weer dik :'(
#2: 24-12-2012, 08:35
Ik heb ook een hele tijd rondgelopen met overgewicht, het was niet te zien. Maar ik had het wel. Dus toen heb ik een streep getrokken. Ik mocht niet meer dan 1 koekje per dag, minimaal 2 stuks fruit, en geen wit brood. Ik liep elke dag op de loopband zo'n 45 minuten. En binnen een paar weken was ik veel te veel kilo's kwijt. Het afvallen werd een kick.

Dat moet je niet hebben. Ik ging dus weer iets meer eten. En ik ben nu tevreden met wie ik ben.

Als je je te dik voelt betekent dat niet meteen dat je te dik bent! Bereken je BMI eens en als je dan een gezond BMI hebt is er toch geen probleem. Ook moet je niet ineens heel veel afvallen. Dan krijg je het Jojo effect. Zodra je dan stopt met afvallen kom je ook heel erg snel weer aan.

Succes! x' Hope
  • IP logged

p

pandamoon

Re: Word weer dik :'(
#3: 24-12-2012, 21:14
Heee,
Het belangrijkste is dat je je goed voelt. Dus alleen afvallen als je denkt dat je daardoor zelf blijer wordt. Fuck al those bitches who made you think you are fat. Sorry voor mijn taal gebruik en idiote engels haha. Maar ik ken een heleboel 'dikke mensen' die er geweldig uitzien en ook een geweldige persoonlijkheid hebben. De wereld is nou eenmaal hard en je moet sterk worden. Dus hopelijk ga je je beter voelen over je lichaam, maar dat gaat niet in een keer. Afvallen veranderd iets aan je lichaam maar niet aan je zelfbeeld. xoxo
  • IP logged

m

melissa

Re: Word weer dik :'(
#4: 24-12-2012, 21:42
Het komt omdat ik steeds vaker en meer honger heb/krijg ik eet dan wel gezond maar er komen tog kilootjes bij :-[
  • IP logged

p

pandamoon

Re: Word weer dik :'(
#5: 24-12-2012, 22:24
Eerlijk gezegd, het is vrij logisch om in de pubertijd aan te komen. Want je lichaam veranderd dan;hormonen enzo. Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor.
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Word weer dik :'(
#6: 25-12-2012, 09:55
En natuurlijk lekker blijven sporten!
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Word weer dik :'(
#7: 25-12-2012, 13:49
Ik geloof dat jij inmiddels al een stuk of 3 dezelfde topics gestart bent met hetzelfde onderwerp; dat je jezelf dik vindt en niet afvallen, of toch weer aankomt....

En daarbij had je eerst ook fotos op je profiel, van je buik (neem ik aan) als dit het geval is, dan was je zeer zeker niet dik...

Ik weet niet wat je wilt bereiken met steeds soortgelijke topics aanmaken, maar je zult ook steeds weer soortgelijke antwoorden ontvangen....(sporten, gezond eten, niet teveel snoepen etc)  Zo ook mijn antwoord: Ga naar een dietiste als je echt blijvend wil afvallen en wilt weten of afvallen uberhaupt nodig is, zij hebben ervoor gestudeerd en weten dus als geen ander wat betreft je gewicht en postuur en eetgewoontes of dit gezond is of niet, dat kunnen wij vanaf hieraf moeilijk/niet beantwoorden.

Hopelijk heb je nu een goed antwoord gekregen, zo niet zien we dit vanzelf wel weer in een 4de topic over dit onderwerp neem ik aan haha.
  • IP logged

m

melissa

Re: Word weer dik :'(
#8: 25-12-2012, 23:40
Ik denk wel dat ik keer na diëtiste ga ma tog bedankt allemaal
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal