Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik te dun?

X

XmargotjeX

Ben ik te dun?
OP: 16-04-2010, 00:00
Heeey  :-\
Ehmm, i dont know how to put this but.....ik ben eigelijk wat beschaamd over mijn dunne lichaam ;'(
Ik Heb hele kleine borsten , maar wel een mooie poep ;'(
Natuurlijk is het voor ene meisje belangerijk mooie borsten te hebben.
Maar dat is niet het enige probleem , ik vind mijn armen te dun , ze zijn niet vel over been , maar toch heel dun.
Ik wordt vaak uitgelachen voor mijn kleinere borsten of mijn slankheid , kan ik erwat aan doen! :-\
ik kan mezelf maar niet accepteren en zie heel erg op naar de zomer omdat je dan met je blote armen moet gaan lopen ;'(
En dan nog eits , mijn lichaam is niet gelijk , mijn poep is dikker en breder dan mijn borsten en buik , dat vind ik zo erg en lelijk ;'(
daag ;'(
  • IP logged

K

Karian

Re: Ben ik te dun?
#1: 17-04-2010, 09:06
Weet je wat het is... aan je bouw kun je weinig doen.
Jij bent waarschijnlijk nou eenmaal wat slanker gebouwd.
Ik ben er echter wel van overtuigd dat als je nog wat groeit en ouder word, je wel wat meer vorm krijgt.
Je bent nu nog in de groei, je moet nog tot je 21ste wachten tot je echt uitgegroeid bent.
Mijn borsten zijn van mijn 12e tot mijn 16e gegroeid en zijn nu ook niet super groot, maar heel tenger gebouwd ben ik ook niet. Je kunt er niet zoveel aan doen hoe groot je borsten worden...
Tevreden met jezelf kunnen zijn is belangrijk... maar het is lastig. Er zijn ook een heleboel meisjes met grote borsten die veel liever kleine borsten hadden gewild...
  • IP logged

M

Meisjee-058

Re: Ben ik te dun?
#2: 17-04-2010, 18:51
Zoals je zelf zegt "kan ik er wat aan doen! " Dus meid trek het je niet aan. Je bent nog in de groei dus ik denk dat het nog allemaal gaan veranderen!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ben ik te dun?
#3: 17-04-2010, 21:59
Weet je Margot,

Het is natuurlijk een hele persoonlijke mening van mij.
Maar wanneer alle vrouwen hetzelfde uiterlijk hadden als jij, zou ik de wereld er persoonlijk een stuk leuker uit vinden zien :s

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: Ben ik te dun?
#4: 21-04-2010, 20:07
Weet je wat het is... aan je bouw kun je weinig doen.
Jij bent waarschijnlijk nou eenmaal wat slanker gebouwd.
Ik ben er echter wel van overtuigd dat als je nog wat groeit en ouder word, je wel wat meer vorm krijgt.
Je bent nu nog in de groei, je moet nog tot je 21ste wachten tot je echt uitgegroeid bent.
Mijn borsten zijn van mijn 12e tot mijn 16e gegroeid en zijn nu ook niet super groot, maar heel tenger gebouwd ben ik ook niet. Je kunt er niet zoveel aan doen hoe groot je borsten worden...
Tevreden met jezelf kunnen zijn is belangrijk... maar het is lastig. Er zijn ook een heleboel meisjes met grote borsten die veel liever kleine borsten hadden gewild...


Ik ken dat gevoel, ik heb het zelf ook...
Ik voel me er best onzeker over, maar ik heb geleerd dat ik er op een moment gewoon blij om moet zijn.
Veel meiden doen hun best om mooi dun te zijn..
Okee, ik baal er misschien wel van en krijg van die rot opmerkingen, maar 1 ding geld voor ons bijde...
LET OP DE POSITIVE DINGEN, tjaa.. ik weet hoe moeilijk het kan zijn...
Ik heb me ook een piriode gehad waarbij ik zo boos op mezelf werd dat ik heel ongezond ging eten om te kijken of ik dan misschien dikker werd..
Maar bij mij lukt het niet.. Het is gewoon mijn bouw..
Ik neem aan dat het jou bouw ook is.. (denk ik) want jij hebt ook net als mij dunne armen..
Dat is dan wel een beetje een teken dat het je bouw is..
Let aub niet op die stomme opmerkingen, hoe moeilijk het ook is..
Dan ga je ook zo denken, net zoals ik toen ook dacht..
Nu ben ik er wel wat positiver aan mezelf..
En maak geen zorgen over je borsten, ze zijn waarschijnlijk nog in de groei,
Ik ben ook heel laat met groeien, en iikk weetjee............ bij mij groeide ze pas toen ik 13 was..
Nu ben ik 15 sinds kort en ze zijn naturlijk niet de grootste, maar ze groeien wel en dat weet ik..
Waarschijnlijk groeien ze bij jou nog ook...
HET KOMT ALLEMAAL GOED!!  :)/b]
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal