Skip to main content

Auteur Topic: ben denk ik verlieft op mijn buurjongen!

1

1paulien

ik denk dat ik verliefd ben op mijn buurjongen! ???

ik weet alleen dat hij teas het want we kregen een kerstkaar en daar stond zijn naam op.
ik weet niet hoe oud hij is maar ik denk dat hij ongeveer 15 of 16 is ik ben 14.

ik ken hem niet zo goed maar als ik hem op straat zie lopen zegt hij altijd hoi tegen me.
ik ben nog nooit verliefd geweest dus ik weet niet of ik verliefd op hem ben.

maar ik denk steeds aan hem, en ik vind hem er heel leuk uitzien (ik vind jongens eigenlijk bijna altijd lelijk en ik wou eigenlijk helemaal geen vriendje) enik hoop steeds dat ik hem zie lopen.

meestal ben ik binnen als ik hem zie lopen dus zegt hij natuurlijk niks tegen me.
dat vind ik dan heel jammer.
ik wil hem heel graag beter leren kennen.

en ik droom zelfs over hem.
en ik praat ook wat te veel over hem dus ik denk dat mijn vrienden en famillie al denken dat ik verliefd op hem ben.

ben ik verliefd op hem?
zo ja wat moet ik doen?
ik durf niet eens met hem te praten! :-[
willen jullie me tips geven?

groetjes  :-*
  • IP logged

t

totalwar

Het kan zijn dat je verliefd op hem bent, maar het kan ook dat je gevoelens krijgt omdat je denkt dat hij iets voor jou voelt. Soms als je denkt dat iemand anders jou leuk vind begin je er makkelijker mee te praten en mee te flirten en vind je die persoon al sneller leuk.

Je zal eerst gewoon contact met hem moeten krijgen, je weet tot nu toe alleen dat hij je buurjonge is en nog niet eens hoe oud hij is. Dus probeer wat in contact te komen door niet alleen hoi te zeggen maar ook eens een gesprek te beginnen.

Succes

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1paulien

bedankt voor je antwoord, maar ik durf eigenlijk niet met hem te praten.
ik wil het wel graag.
weet je ook wat ik moet doen om met hem te durven praten?
ik praat al liever niet met mensen die ik niet of niet goed ken.

groetjes
  • IP logged

t

totalwar

Toch zal je een keertje die mensen aan moeten spreken om ze goed te leren kennen. Je kan namelijk niet altijd verwachten dat de actie vanuit hun kant komt. Probeer het is en als je toevallig in de zomer in de tuin bent en hij loopt langs en zegt hoi. Zeg dan gewoon hoi, lekker weertje of niet, of hoi, hoe gaat het. Of een andere korte zin. Wel een open zin.

Als je niet weet wat ik met open zin bedoel: Daarmee bedoel ik een vraag waar je geen ja of nee alleen op kan antwoorden. Waarom niet? Omdat je dan altijd weer door kan vragen of praten op de reactie die hij geeft. Dat kan bij een ja of nee niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1paulien

dit is mijn horoscoop voor deze week van www.miyu.nl  :) :

Dat leuke meisje of die te gekke jongen, daar moet je wel zelf achter aan gaan. Met afwachten schiet je niets op, dus ga er maar voor.

Draag je Tsunamiet op je hart, dat zal je het zelfvertrouwen geven dat je nodig hebt.


Geluksdag: Maandag.

ik geloof eigenlijk niet in horoscopen maar ik lees ze4 soms omdat ik het wel leuk vind om te weten wat er in staat.
wel toevallig dat dit er in stond!





  • IP logged

t

triiesja

whahah tweeling ja ik ook aleen ja was mijn maandag vorige week tog nie so best
:S
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal