Skip to main content

Auteur Topic: 14 en 20 HELPP!!!

h

hollandgirl168

14 en 20 HELPP!!!
OP: 11-10-2008, 07:13
Hallo mensen ik ben een meisje van 14 ...
ik ga vaak naar buiten met me vrienden chillen waar veel jongens en meisjes zijn ...tussen me vrienden komen ook veel mensen van 20+jaar en meer
en daar zit ook een jongen die ik echt leuk vind ...we hebben zijn ook goeie vrienden en zo...maar jah hij vind mij ook leuk en we hadden gezoend geknuffeld en zo...maar me beste vriendin van 14 vind hem ook leuk  maar ze weet niet dat ik hem leuk vind....en ja gisteren zei ze dingen dat zij hem heel erg leuk vind en dat hij tegen haar zei allemaal lieve dingen en dat hij een geile wijf zoekt en zo:S toen was ik zo kwaad op hem en ik zei allemaal dingen tegen haar dat hij met ons een spelletje speel ...toen was ze boos en moest huilen omdat ze hem heel erg leuk vond....ze was boos op mij ...en ze is echt me alles!!! toen hadden we gepraat en was alles goed ...hij stond daar met zijn auto en de hele groep ...toen keek die ons aan en we keken niet meer toen ik weg rijde met een andere vriend keek die me de hele tijd aan en toen ging ik naar huis....en vandaag werd ik wakker zie ik een bericht van heej moppie wat is er gisteren gebeurt vind je me niet mer leuk??love you  :-[ 
toen kwam ik op msn en hij zei allemaal idngen tegen hem ...echt alles toen was hij verdrietig en zij dat hij haar niet leuk vind..en hij zweer dat hij alleen mij leuk vind enn iemand anders...hij zegt nog steeds dat hij me wil en zo ...dus a.u.b want moet ik doen ???
plss ik heb de hulp echt nodig :-[
xxx :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: 14 en 20 HELPP!!!
#1: 12-10-2008, 20:18
Eerlijk gezecht, lijkt een beetje op een player. Sorry.

Maar wat vind je zelf van hem, vind je dat hij zich goed gedraagt of niet? Want tot nu toe lijk je hem wel leuk te vinden, maar zijn acties lijken niet zo geweldig in jou ogen. Dan zou ik naar jezelf kijken en afvragen of hij het waard is om verliefd op te zijn en wat mee te nemen. Zoals hij al een beetje de aanleiding geeft. Hij wilt meer dan een gewone relatie en dus niet hetzelfde naar waar jullie of jij naar op zoek ben.

Dat is mijn mening en hoe ik ernaar kijk, maar wat je zelf voelt weet je zelf het beste. Wat voel je nu zelf over hem? Over zijn handelingen en over hoe hij is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

sharon3609

Re: 14 en 20 HELPP!!!
#2: 01-12-2008, 14:31
haaj,
Als je denkt dat die een spelletje speelt moet je hem gwn niet nemen,. jij ben 14 en hij 20.. eigenlijk kun je hem niet vertrouwen,.

 ;)
  • IP logged

h

hallodoei

Re: 14 en 20 HELPP!!!
#3: 15-12-2008, 09:49
Ik ken dit vanuit eigen ervaringen. Ik ben ook af en toe best wel een flirt.. Dan houd ik echt van iemand, maar toch maak ik een fout dat ik teveel met iemand flirt. Misschien gewoon een goed gesprek met hem aangaan en vragen wat er met hem is en wat hij van je wilt. En uit dat gesprek een conclusie maken of je hem een kans wilt geven, of niet. :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal