Skip to main content

Auteur Topic: Beste vriendin.

2

2-D

Beste vriendin.
OP: 23-03-2011, 19:42
Oke ten eerste ik wist niet waar dit topic hoorde, verplaats het maar ofzo idk.
Nou het zit zo:

Mijn BESTE vriendin zit op een andere school en daar heeft ze een vriendin, die ze nog maar net kent, een maand of 3, en die pakt MIJN BESTE VRIENDIN helemaal van me af. Mijn beste vriendin is fan van robbie williams en take that en heeft als cadeau voor haar verjaardag 2 kaartjes gekregen voor dat concert. Dus die vriendin op die school van haar zo; ja ik ben ook fan van Robbie en take that! dus mn vriendin zo; cool, wil je mee naar het concert!? en terwijl ik altijd haar mee zou nemen, neemt zij mij niet eens mee.. echt kgjfdhgsks man ik voel me zo k@t nu, ik ben echt boos en teleurgesteld.
ik word gewoon aan  de kant gezet voor iemand die ze niet al 9 jaar kent en waar ze van alles mee heeft gedaan
en ik wou zo graag uiterst graag naar een concert van robbie williams met haar omdat we dat samen zo leuk vonden. En nee ik heb niet zoveel andere vriendinnen die echt leuk zijn enzo, die houden niet van dezelfde dingen en alles.

En we zouden dus vandaag afspreken deze avond hadden we gister al besproken, is ze buiten met dr broer en dr buurjongen, ze heeft haar buurjongen meegevraagd om mee te voetballen enzo, en natuurlijk word ik niet mee gevraagd.

ook doet ze tegen de andere op msn altijd heel vrolijk en alles, en tegen mij alleen maar:
oke :P
ja :P
idd

ook zoiets stoms.

Damn i hate this, wat kan ik doen help ofzo please.
en ik heb al gevraagd of dr iets dwars zit.
En als ik met dr praat erover of als ik iets niet leuk vind van haar en het vertel dan doet ze alleen maar zo;
-.- nou jezus -.-
en allemaal -.- poppetjes weetjewel.

Ik snap wel dat ze ook eens met anderen iets wil doen, maar ze heeft mij gewoon beloofd dat als zei er OOIT heen ging, naar een RW concert, dat ik mee mocht. nou mooi niet dus.
  • IP logged

J

Janneman

Re: Beste vriendin.
#1: 23-03-2011, 20:31
En we zouden dus vandaag afspreken deze avond hadden we gister al besproken, is ze buiten met dr broer en dr buurjongen, ze heeft haar buurjongen meegevraagd om mee te voetballen enzo, en natuurlijk word ik niet mee gevraagd.

Uit jou verhaal maak ik op dat jullie niet zo heel ver van elkaar af wonen? In dat geval zou ik gewoon ns langs gaan of als jullie elkaar in het echt zien, met zn twee, dan zou ik gewoon tegen haar zeggen wat jij hier tegen ons verteld. Niet op een boze manier of zo maar gewoon heel rustig. Dan heeft ze geen reden om boos te worden. Hopelijk kan ze jou dan vertellen of zij dit ook merkt en of er een reden voor is.

Dat ze zo tegen jou op msn reageert als jij er over begint lijkt er als je het mij vraagt op dat ze probeert te vermijden jou iets te moeten uitleggen en daar niet zo'n zin in heeft. Misschien iets dat ze niet leuk vind om jou te moeten vertellen. Door haar in het echt hierop aan te spreken kan ze er niet onder uit.

Ik denk dat hier mee het verste komt. Als je niks doet blijf je er zelf mee rond lopen en zal dat uiteindelijk alleen maar jullie uit elkaar drijven. Msn vind ik zelf niet zo'n goede manier om over zoiets te praten omdat het heel moeilijk is lichaamstaal en emoties te laten zien en ook herkennen. Dat leidt vaak tot misverstanden. En als er niks veranderd dan heb je in ieder geval geprobeerd er iets aan te doen en meer kun je niet.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Succes in ieder geval!!

Groetjes

Ernst
  • IP logged

a

anouk

Re: Beste vriendin.
#2: 25-03-2011, 15:25
ik zou het idd ook gaan vragen, dat is wel moeilijk maar het is beter dan dat ze niet weet hoe jij je voelt..
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Beste vriendin.
#3: 31-03-2011, 19:17
Hooii,
Echt wel lullig dat ze jou niet mee nam naar dat concert! Maar misschien hebben jullie wel teveel achter elkaar samen gedaan?
Mijn beste vriendin kan ook niet langer dan een week met mij non stop afspreken. Dan worden we gewoon een beetje moe van elkaar en hebben we niks me te vertellen. Misschien heeft jouw vriendin ook het gevoel dat jullie de laatste tijd teveel afspreken?

Zelf vond ik het echt stom om te horen van mijn beste vriendin; Ja ik word er gewoon moe van als ik de hele tijd met de zelfde persoon afspreek.

Ik had haar toen maar alleen gelaten en toen kwam zij van zelf weer naar mij toe ..

Probeer gewoon met wat andere vriendinnen wat meer af te spreken. Als ze jouw ook als haar beste vriendin ziet zal ze je vast wel gaan missen en naar jou terug komen.

Succes<3
  • IP logged

a

anne--16

Re: Beste vriendin.
#4: 12-04-2011, 14:27
Het is inderdaad knap lullig wat ze doet, maar ik ben het met Cupcakemies eens, misschien heeft ze inderdaad even behoefte aan iemand anders. De enige manier om hierachter te komen is door het gewoon te vragen.

Ga je er verder niet te boos over maken, want als je haar dan ziet wordt je misschien boos op dr en dat helpt niet bij zo'n toch al moeilijk gesprek.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt misschien, al herhaal ik wel dingen...

Succes meid!
  • IP logged

M

Maggipaggie

Re: Beste vriendin.
#5: 25-05-2011, 15:46
Ik kan me heel goed in je verplaatsen want ik heb het ook gehad. Je kunt er vrij weinig aan doen, behalve proberen het voor zo ver goed te houden. Ze heeft gewoon iemand waar ze meer mee om gaat op dat moment, en die ziet ze veel vaker dan jou ( denk ik?). Als je dit tegen haar zal zeggen zou ze het ook wel snappen, maar je hebt kans dat ze dan niet meer weet wat ze met je aan moet.

Je kunt misschien het beste wachten tot ze wat met jou wilt doen en af en toe haar vragen om iets te doen. Als je de heletijd achter haar aan loopt gaat ze zich aan je irriteren en dan is het snel klaar. Ik zou met de mensen meer omgaan waar jij mee op school zit en af en toe haar? Gewoon is vragen of iemand uit je klas ( waar je het goed mee kan vinden) met je mee wil zwemmen of bios ofso. Gewoon heel stiekem vragen als je het anders raar vind, als ik heb zin om te zwemmen, ga je mee?

Machteld
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal