Skip to main content

Auteur Topic: 2 Vriendjes????

R

Rulie

2 Vriendjes????
OP: 22-07-2007, 09:27
Hallo

Ik ben een meisje van 16 Jaar en heb een lieve vriend van 17 en heb al bijna 3 jaar met hem .maar er is ook een jongen die mij leuk vind en op zijn broertjes verjaardag hadden we heb bijna gedaan... Die jongen is wel bijna 20 en ik denk dus dat het alleen om de sex gaat. Maar dat is wel vrij onmogelijk want hij heeft 2 jaar emt iemand gehad. Ik vind Die jongen zoooo lief maar ik ben bang dat het niet lukt want ik woon bij mijn vriend en dan heb ik een probleem  :-\ :-\ help me alsjeblieft want ik weet het niet meer


Groetjes appelboompje
  • IP logged

s

shyguy

Re:2 Vriendjes????
#1: 22-07-2007, 16:23
van wie hou je echt het meest? een of het ander, anders gaan ze vechten met elkaar...
  • IP logged

t

totalwar

Re:2 Vriendjes????
#2: 23-07-2007, 17:37
Tja ookal heeft hij met iemand 2 jaar gehad, het kan zijn dat hij het wel alleen voor de sex doet, misschien is dat zijn manier om te laten zien dat hij dichtbij je wilt zijn, maar ik zou het toch uit je hoofd laten als je je vriend niet wilt kwetsen.

Je moet wel beslissen wie je wil houden, want 1 van de 2 zal je altijd pijn doen ookal hou je beide. Want daar ontstaan problemen door. kies wat je hart zegt en niet je nieuwschierigheid. Is je vriendje liever, ken je hem beter, blijf bij hem. Geldt dat meer voor de andere, dan ga je naar hem toe.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Het is altijd lastig iets duidelijk te maken als je gemengde gevoelens heb, daarom is een beetje liegen dan wel toegestaan.
  • IP logged

R

Rulie

Re:2 Vriendjes????
#3: 23-07-2007, 20:11
Dankje wel steffen aan jou antwoord doe ik goed en nu weet ik wat ik meot kiezen  :) :) :) :) :D

Ik kies dan voor mijn vriend waar ik verder mee wil gaan en dat doet me nu zeker goed



Heeeeel erg bedankt
  • IP logged

s

shyguy

Re:2 Vriendjes????
#4: 23-07-2007, 20:17
cool dat t bter gaat ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:2 Vriendjes????
#5: 23-07-2007, 22:11
Graag gedaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal