Skip to main content

Auteur Topic: Please help mij!!!

B
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Please help mij!!!
OP: 01-05-2013, 21:50
Hey,

Ik heb al sinds groep 3 een vriendje, dat was niet echt kusjes geven enzo. Nu zijn we allebei 13. Ik wil nu wel een beetje een "echte" relatie. Kusjes geven, knuffelen. Maar volgens mij is hij er niet aan toe, hij slaat wel soms een arm om mij heen. Dus wil hij het wel? Als jullie denken van wel, hoe laat je dat dan merken? Pleas niet zeggen dat we gewoon moeten praten daarover want hij neemt dat denk ik niet serieus en maakt hij er een grapje van. Het is zoiezo heel erg lastig om er over te beginnen want hoe begin je dat gesprek dan??

Please help me!!

Xx blijf liever anoniem
  • IP logged

V

Vanessa

Re: Please help mij!!!
#1: 03-05-2013, 00:59
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
Toen we ouder waren begon hij al arm om me heen en stiekem zoentjes op m'n wang.
Ik heb een paar tips en ik hoop dat het je helpt:
-Schrijf hem: houd het eenvoudig en stop het stiekem in zijn jaszak of je geeft het wanneer jullie alleen zijn.
-Vertel het gewoon: zeg wat je voelt, maar kijk hem in de ogen zodat hij ziet dat je het meent.
-Spontaan: dit is iets als je het wil dit kan niemand je dwingen, maar geef hem een zoen. Maar dan echt een van die romantische zoenen. Kijk hem aan in z'n ogen en beweeg langzaam naar voren. Zorg er wel voor dat ie je echt aankijkt en probeer zijn blik vast te houden.

Ik hoop dat dit helpt, veel succes.
  • IP logged

B
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Please help mij!!!
#2: 03-05-2013, 08:08
Heel erg bedankt, ik ga het zeker proberen!
  • IP logged

B
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Please help mij!!!
#3: 03-05-2013, 19:21
Was vandaag bij hem, waneer is het goede moment om zoiets te zeggen? Heb het dus nog niet gezegd. :-[
  • IP logged

V

Vanessa

Re: Please help mij!!!
#4: 04-05-2013, 16:25
Maakt niks uit alles op z'n tijd. :)
Ik zou het doen wanneer jullie alleen zijn. Als jullie nooit alleen zijn ga dan eens samen ergens naartoe. Ga naar de bios, naar de stad of gewoon rond lopen. Het is handig als jullie zitten, zodat jullie elkaar echt in de ogen kunnen kijken.
Doe het vooral niet met vrienden erbij, want dan wil hij misschien de stoere boy uithangen. Terwijl hij misschien heel gevoelig is.
Veel succes! ;D
Hoop dat het lukt.
  • IP logged

B
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Please help mij!!!
#5: 04-05-2013, 22:18
 heel erg bedankt, je geeft me weer een beetje hoop ;D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal