Skip to main content

Auteur Topic: Zoenen, nu worden gepest

x

xJits

Zoenen, nu worden gepest
OP: 13-05-2013, 18:07
Hii,
Ik heb een supergroot probleem!!
ik heb vorige week voor het allereerst gezoend met een jongen.
Het probleem is dat ik hem helemaal niet leuk vind en hij is ook super lelijk.
Hij had belooft het aan niemand vertellen, maar in een ruzie heeft hij dat aan de hele klas verteld, en nu gaat het de hele school rond, en ik word er nu mee gepest..
Hij liegt er alleen over, hij zei dat ik het wilde maar hij dwong me en ik had gezegd dat ik het niet wilde.. wat moet ik nu doen zodat ik niet meer wordt gepest. mijn vriendschap met hem is sowieso voorbij..
HELPP !
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Zoenen, nu worden gepest
#1: 13-05-2013, 18:57
Je kan zoals het ook gebeurd is zeggen dat je gedwongen bent met hem te zoenen.
Hij is fout bezig door jou te dwingen en hij is ook zelfs strafbaar.
Als je er bijv nog last van hebt dan kan je het aan een volwassene vertellen die je vertrouwt dat hij je gezoend heeft terwijl je dat niet wilde. Je kan het bijv tegen je mentor zeggen.

(het wetboek van strafrecht heeft de straf onder gedwongen te worden om te zoenen gewijzigd en het valt niet meer onder verkrachting maar onder aanranding)
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

x

xJits

Re: Zoenen, nu worden gepest
#2: 13-05-2013, 19:01
Je kan zoals het ook gebeurd is zeggen dat je gedwongen bent met hem te zoenen.
Hij is fout bezig door jou te dwingen en hij is ook zelfs strafbaar.
Als je er bijv nog last van hebt dan kan je het aan een volwassene vertellen die je vertrouwt dat hij je gezoend heeft terwijl je dat niet wilde. Je kan het bijv tegen je mentor zeggen.


(het wetboek van strafrecht heeft de straf onder gedwongen te worden om te zoenen gewijzigd en het valt niet meer onder verkrachting maar onder aanranding)
Superslim idee! alleen het probleem blijft dat hij bij mij in de klas zit dus dezelfde mentor heeft en hij ontkent dat hij me heeft gedwongen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Zoenen, nu worden gepest
#3: 13-05-2013, 19:13
Kan je het niet aan je ouders vertellen dat hun met je mentor gaan praten?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

x

xJits

Re: Zoenen, nu worden gepest
#4: 13-05-2013, 21:03
dat is idd wel een goed idee, maar ik ben bang dat als mn mentor er met hem over gaat praten dat hij het dan weer gaat ontkennen en het aan al mn vrienden gaat vertellen dat ik bang ben..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Zoenen, nu worden gepest
#5: 14-05-2013, 09:18
Ik wil niet vervelend klinken maar als je wilt dat het opgelost wordt zul je toch iets moeten doen.
Sowieso zou het voor hem een domme zet zijn om het weer aan je vrienden te vertellen als jij daarvoor al naar buiten heb gebracht dat je gedwongen bent.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

x

xJits

Re: Zoenen, nu worden gepest
#6: 15-05-2013, 11:18
ik heb een afspraak gemaakt met mijn mentor om erover te praten en we  gaan kijken hoe het zich vordert en als hij nu gewoon normaal tegen mij gaat doen dan hoeft er verder niks te gebeuren... Dankje voor de tip !
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal