Skip to main content

Auteur Topic: dik maar toch niet?

h

huh

dik maar toch niet?
OP: 13-09-2007, 20:20
Hey allemaal.. Ik ben 1.73, wat vrij lang is voor mijn leeftijd, en ben in de vakantie enorm aangekomen.. ik weeg nu zo rond de 70 kg, wat ook nog ns te zwaar is voor mn leeftijd en lengte... Ik voel me enorm dik.. Maar mn vriendinnen vinden dat ik juist slank ben.. Nu weet ik niet of ze dat alleen zeggen omdat ik hun vriendin ben of omdat ze dat echt vinden.. Maar ik ben gewoon enorm onzeker... Ik durf ook niet echt te gaan zwemmen, als ik toch ga zwemmen en ik ben niet in het water ben ik altijd helemaal gewikkeld in mn king-size handdoek... Ik probeer af te vallen, maar minder snoepen lukt me gewoon niet, dan sla ik mn middageten over, wat heel slecht is.. Maar ik zit gewoon net zo lang te denken van "zal ik wel eten.. of niet.. of wel.. of niet..." totdat de pauze voorbij is...

Ik weet niet meer wat ik moet doen...
Please help

Wanhoop
  • IP logged

m

magiclover

Re:dik maar toch niet?
#1: 14-09-2007, 09:57
kijk eens in andere topic daarstaan links in waar je kunt controleren of je te zwaar bent of niet

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

r

rotjonk

Re:dik maar toch niet?
#2: 14-09-2007, 16:46
een dik of een stevig meisje kan ook een mooi meisje zijn om naar tekijken die magere zijn zo omgewaaid :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:dik maar toch niet?
#3: 14-09-2007, 17:58
zoals ik al vaker verteld heb, niet eten heeft geen nut, je kan wel wat minderen met eten, maar helemaal niet eten wordt je eerder dikker van, waarom? Omdat je lichaam energie nodig heb en als je dat niet via normale voeding geeft gaat het vet opslaan.

En gewicht heeft niet altijd met dikheid te maken, maar misschien moet je de mening hebben van iemand die je niet zo goed kent en van wie je weet dat hij of zij een eerlijk antwoord geeft.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal