Skip to main content

Auteur Topic: sicks pac

s

slimmerds

Re:sicks pac
#15: 03-01-2008, 21:37
ik heb zelf een six pack omdat ik heel erg dun ben omdat ik aan turnen doe en daar moeten we veel buikspier oefeningen doen.
maar inderdaad gewoon veel buikspieroefeningen doen
ik weet er een paar vlak met je rug op de grond liggen en met je bovenlichaam en je benen naar elkaar toe gaan als een schaar en vlak op de grond liggen en je lichaam helemaal spannen en je armen en benen van de grond af houden en zo een paar seconden lang en steeds langer het zelfde voor als je op je buik ligt.
in de vorm van een banaan
en verwacht niet dat je na 1 week meteen een six pack hebt want dat heb je niet.
doe de oefeningen gewoon een kwartier ofzo per dag en dan als je het langer kan misschien s'ochtends voor school even of s'avonds voor je gaat slapen

hopelijk heb je er wat aan

groetjes slimmerds
  • IP logged

t

totalwar

Re:sicks pac
#16: 05-01-2008, 00:35
Een strakke buik moet je verdienen door ervoor te werken :P En meestal moet je het ook volhouden om ervoor te zorgen dat je het hou :P

Mij te veel moeite, voor zoiets weinigs :P Dus ik hou het op puur natuur :p

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:sicks pac
#17: 05-01-2008, 13:35
mij maakt hetn iet uit of iemand nu een sicks pac heeft of niet ik vind het beide wel leuk alleen als iemand dat neit heeft en je gaat een keer op de buik liggen is het niet gewoon.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:sicks pac
#18: 05-01-2008, 19:59
Dat laatste kan ik niet helemaal volgen wat je daarmee bedoel :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:sicks pac
#19: 05-01-2008, 20:03
vaak is het zo als een jonge een wasbortje heeft en je gaat dan op zijn buik liggen dan is het vaak zo hard. en als een jonge geen wasbordje heeft en je gaat dan op de buik liggen ligt het wat zachter :P ( zoals bij jou steffen:P :P  :-[ )

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:sicks pac
#20: 05-01-2008, 20:19
Hahahaha ik heb geen wasbord gelukkig maar wel een 4 pack :p hhahahaha :P Nee als je je buikspieren zo hard train dat ze altijd hard zijn, dat lijkt me ook niet fijn. Ik heb al last van me schouders omdat die altijd overbelast zijn kwa kracht, niet ook nog me buik graag :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal