Skip to main content

Auteur Topic: help

d

donniejj

help
OP: 15-11-2007, 15:41
 ik ben een meisje van 10 en ik ben heel onzeker over mezelf!!
ik ben in de 60 kilo en ik wordt best wel gepest.
ik ken heel veel leuke jongens maar die zijn te goed voor mij.
ook wil ik er 1 jaartje ouder uitzien als dat kan.
wie kan me helpen??
  • IP logged

m

magiclover

Re:help
#1: 15-11-2007, 16:31
ik weet niet hoe groot je bent maar ik weet niet hoelang je bent.
gewoon je zelf zijn dan kun je veel en zelf vertrouwe krijgen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:help
#2: 15-11-2007, 18:05
1 ding, probeer er niet ouder uit te zien, dat heeft geen nut, als een jonge op je valt moet hij op jou vallen en niet op hoe je eruit probeert te zien vallen.

Daarnaast, geenenkele jonge is te goed ze kunnen alleen te min zijn ;) Heb wat meer vertrouwen en probeer wat contact te krijgen. Hoe meer je met ze praat, des te beter je hen leert kennen en weten of ze een leuke karakter voor je zijn.

Sterkte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

Re:help
#3: 15-11-2007, 22:47
Ik weet niet hoe lang je bent dus kan ook niet oordelen of je te zwaar of te licht bent.

Jongens .. Tsja .. Als je er graag wat ouder uit wil zien kan ik je make-up aanraden. Een ooglijntje, mascara en wat Lipgloss en je ziet al een boel verschil met je oude ''ik'' ;)
Kleding wat in de mode is (dus wat de meeste ''populaire meiden'' dragen) dragen.

Maar het is geen goed idee om jezelf om te toveren zodat een jongen jou gaat leuk vinden, daardoor krijg je weinig zelfvertrouwen, misschien mocht noujuist die ene leuke jongen jou, voordat je je ging omtoveren in een oudere versie van jezelf. Als je dus denkt van; ooh die jongen vind mij alleen leuk met make-up ga je egt zeker te weten aan je twijfelen!
Kies liever een jongen uit waarbij je je goed voelt als je jezelf bent, dat is veel beter!

XxxJes Britt
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:help
#4: 19-11-2007, 19:09
Wees gewoon je zelf, die jongen moet je nemen hoe je bent! en niet op uiterlijk..

k weet niet hoe lang je bent ofzo.
anders minder snoepen, goed ontbijten, geen cola, veel water of oktimel (ofzo!)
iedergeval geen dikke dingen..

Sweet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal