Skip to main content

Auteur Topic: lenzen

r

roosje

lenzen
OP: 21-11-2007, 17:34
hoi
ik krijg mn lenzen ma kheb een probleem ???
Ik krijg ze nooit uit mn ogen aandoen geen probleem ma uit doen.
drm krijg ik ze ook nog nie mee na huis.
ik durf gwn nie echt drukke als je me brijpt :-\

help me!!
heb je tips ofzo??? :-\

 :-*roosje
  • IP logged

l

littlegirl

Re:lenzen
#1: 21-11-2007, 18:56
ik heb ook lenzen, je moet gewoon aan nix denken en ze eruit halen, het doet geen pijn ofzo, alleen maken dat je niet met je vingernagels in je oog terechtkomt.
  • IP logged

m

magiclover

Re:lenzen
#2: 21-11-2007, 19:03
het is vaak niet leuk als je het toch nog eng vind maar als je langere nagels hebt ze toch afknippen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:lenzen
#3: 22-11-2007, 10:44
Jeps de beste manier is er niet over nadenken en ze met duim en wijsvinger uit je oog te halen door ze iets samen te knijpen (als je zachte lenzen heb). Daarnaast als je er geen last van heb met indoen, dan is uitdoen ook neit overdreven erg. Ikzelf kan er helemaal niet tegen als ik met me vinger in de buurt van me ogen kom, dan beginnen ze te tranen enzovoorts. daarom zou lenzen nooit wat voor mij zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:lenzen
#4: 25-11-2007, 12:47
ik had ook lenzen ik had hetzelfde probleem en hb gwn maar weer de ouderweste bril opgezet :P je oet r eigelijkl gwn niet overnadenken gwn done
.xx.
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:lenzen
#5: 27-12-2007, 01:32
Ik heb ook lenzen... Nog niet zo heel lang maar oefening baart kunst! Gewoon steeds proberen ze erin te doen en dan er weer uit te halen een paar keer achter elkaar. En laat ze niet vallen! En goed schoonmaken met vloeistof anders krijg je pijn in je ogen als je lenzen vies zijn...
En als je zeker weet dat lenzen niks voor jou is kun je er beter mee stoppen wand elke dag doodsangsten uit te staan omdat het weer eens tijd is om je lenzen eruit te halen is ook niks  :P

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal