Skip to main content

Auteur Topic: Hellp ik weet het echt niet meer...

x

x,,Chantall

Hellp ik weet het echt niet meer...
OP: 27-11-2007, 17:27
Heew mensen,,

Ik ben een meisje van 13 jaar..
ben ongeveer 1.63
en ik weeg ong. 40/42 kilo..
iik vind mezelf echt te dik..
ik eet daarom ook heel erg weinig...
een meisje uit mijn klas heeft anorexia..
maar voordat ik wist dat zij dat had vond ik mezelf al te dik..
iedereen uit mijn klas denkt dat ik ook anorexia krijg.
ik moet straks ook naar de schoolarts....
ik zie daar heel erg tegen op.. want je moet dan ook  op de weegschaall..
ik ben daar zo bang voor dat ik aan het afvallen ben omdat ik bang ben dat ik anders te zwaar ben..
terwijl de mensen die bij mij in de klas zitten zeggen dat ik juist te mager ben...
kunnen jullie mij helpen??
ik durf niet tegen mijn mentor te zeggen dat ik mezelf te dik vind.. want ik ben bang dat hij dan gaat zeggen dat ik dan dat andere meisje na doe.. maar dat is niet zo!
want ik had dit probleem al eerder..
ik hoop dat jullie iets weten...

-xxx- :-*
  • IP logged

m

magiclover

je bent niet zwaar voor je leeftijd en lengte.

groetjes,

Charelle
  • IP logged

x

x,,Chantall

Maar ik vind van well...

Ik kan maar niet stoppen met bijna niks eten..

-xxx-
  • IP logged

x

x,,Chantall

willen jullie mij helpen?
want jullie lezen heb well maar reageren niet...

-xxx- :(
  • IP logged

t

totalwar

Tja een lastige situatie. Maar je bent zeker licht, misschien wel te licht, daarnaast is dik zijn iets anders dan zwaar wegen he, hou dat in de gaten.

Maar je zegt dat je dik ben, vergeleken met wie of wat? Want als iedereen je aardig slank vind, dan ben je dus vergeleken met hun magerder, dus vergeleken met wie ben je nog dik dan?

Daarnaast, anorexia is niet iets wat iemand eerder krijgt dan de andere, het kan gewoon zijn dat je het gekregen heb doordat je je druk maakte over je gewicht en dat probleem kan uitgroeien tot anorexia.

Verder is de vraag wat je allemaal doe, doe je alleen weinig eten, of volg je ook speciale dieeten, of doe je aan sporten of nog misschien andere dingen om af te vallen.

Ik zou zeggen dat je beter niet meer af moet vallen, dat is slecht voor je lichaam en volgens mij zie je er al heel leuk uit en ben je niet dik. Ik heb je niet gezien, maar ben ervan overtuigd dat het wel zo is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

totalwar

Ik probeer je een PB te sturen :p maar doordat je "," in je naam heb staan stuurd hij ze neit :P. Dus je zal of je naam moeten veranderen of je zal geen pb's kunnen ontvangen ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MadelonX

Omg, ik ben 12 jaar 1.55m en weeg 44 .

Ik ben ook niet dik , alleen vind ik mijn bovenbenen wel wat aan de dikke kant, dat lijkt dan vind ik.

Maar ik denk dat jij een goed gewicht hebt :)
  • IP logged

r

riwi

 
ehm okee
end at vin jij dus zwaar  :o
dat is volgens mij zelfs iets te licht  hoor  ;)
ik zou in elk geval stoppen met afvallen anders weeg je straks echt veel en veel te licht  ;)
en verder moet je wa zekerder van je zelf zijn
ik ben ook ong 1,62 en ik weeg iets van 53 kilo ofzo
en ja dat is mischien best een beetje zwaar maar ik ben oowk nije echt overdreven dik.
het enige wat ik wel heb is een beetje vet een een heel  klein beetje spieren ( niet dat ik daar overdreven op train ofzoow maar ja judo doet af en toe wonderen :P) maar goed terug naar jouw probleem
probeer langzaam weer wa meer te gaan eten door het een beetje op te bouwen. en verder geloof me je bnet echt niet te dik dus nog is niet zoon negatief zelfbeeld hebben en gewoon wa zekerder worden  ;)

veel suc6 en sterke
p.s hoop da je der wa aan hebdt

kissss  :-* riwi
  • IP logged

x

x,,Chantall

ik wil dat best allemaal gaan doen..

maar ik kan dat gewoon niet..
ik voel me gewoon dik..

-x-x
  • IP logged

A

Anneee

Heee..

Echt waar je bent te licht..
Denk gewoon als ik nog minder ga eten dan ga ik miss dood en dan moet ik de hele werld en mn vriende missen..
Je moet weer genieten van eten enzovoort..
Het lukt je wel wij geloven in je

xxAnnee
  • IP logged

t

temtationgirl007

ejjj wel ik ben ook 13 en 1M60 en ik weeg 37 wel eer 41 zoals u en vond mezelf ook te dik ( da ni was ) dus ben ik gaan kijken naar sites van anorexia ( pro ana ) en nu zit ik er mee en moet naar de psygoloog dus ik geef 1 goed raad eet wat je wil eten doe wat je wil doen want een keer dat je er mee begint kan je niet meer stoppen !!! ( je bent niet dik !!!!!!!!!! )
  • IP logged

A

Anoniempje..

Hey,

Dik? Allesbehalve denk ik. ik kan je vanaf hier moeilijk beoordelen, maar ik denk dat je toch zeker ondergewicht hebt. Dit hoeft niet metteen te zijn dat je anorexia hebt, natuurlijk niet. Mensen die extreem dun zijn hoeven geen eetstoornis of iets te hebben.

Wat jammer dat je je zo druk maakt om je gewicht, volgens mij is het echt nergens voor nodig. Ik ben evenoud en evenlang als jou en ben bijna 20 kg zwaarder. (nou ben ik wel aan de stevige kant, word aan gewerkt :P)

Maar, alsjeblieft, laat je niet meeslepen,  je bent niet dik, en zeker niet te dik.  Mijn pb box staat altijd open ;)

Groetjes.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal