Skip to main content

Auteur Topic: Anorexia

m

miss_Alouette

Re:Anorexia
#15: 10-03-2007, 08:52
Geloof me anorexia is niet alles!
ja maar ik wil het wel ik kan er niks aan doen ik zei dat tegen kelly dat is een vriendin van me en ze zegt dat is niet leuk hoor je kan er zelfs aan dood gaan!! maar ik wil het het klinkt vast heel gek he
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#16: 10-03-2007, 15:57
Hoi,

Volgens mij weet jij niet goed wat je allemaal zegt. Ik denk dat je dit beter eens tegen een arts ofzo gaat vertellen en dat hij je dan maar eens goed zegt wat anorexia allemaal inhoud en wat de gevaren ervan zijn.

Grtz Ilse
  • IP logged

a

annickske

Re:Anorexia
#17: 11-03-2007, 11:35
Hallo ik sluit me helemaal bij Ilse aan.
Anorexia is niet niks hoor
je kan je het beter zelf niet toewensen
groetjes annick
  • IP logged

s

steefje

Re:Anorexia
#18: 11-03-2007, 19:33
ik ben afgevallen weeg nu 30 ;D voel me nog vet op dik :'(
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#19: 11-03-2007, 20:33
Hoi,

Hoe komt het toch dat jullie zo weinig wegen terwijl jullie je nog altijd te dik vinden? Is echt raar. Jullie worden gemanipuleerd door de maatschappij. Al die fotomodellen zijn graatmager. En jullie willen dat ook zijn omdat jullie denken dat het zo hoort, maar dat is niet!!!! Zo mager zijn is niet eens mooi. Dus laat je niet beïnvloeden door internet of foto's die je ziet ofzo, echt niet doen, want dan loopt het niet goed af met jullie...

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Sofiee

Re:Anorexia
#20: 15-03-2007, 13:27
Hoi,

Waarom wil je Anorexia als je weet dat je er dood aan kan gaan? Blijf gewoon jezelf en trek je er niks van aan dat andere mensen je dik vinden  ;)

Kuzzz Sofiee
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#21: 16-03-2007, 16:57
Volgens mij heeft die meid op de foto hierboven ook anorexia...

Grtz Ilse
  • IP logged

J

Jenny

Re:Anorexia
#22: 17-03-2007, 16:16
Je moet dit echt uit je hoofd zetten! Anorexia is heel ongezond. En hoe langer je ermee bezig bent, hoe moeilijker het is om ervanaf te komen. Anorexia is niet leuk. ( Ik heb het zelf niet gelukkig )

Groetjes, jenny.
  • IP logged

S

Something.else

Re:Anorexia
#23: 17-03-2007, 18:12
Idd.

En als je lang doorgaat met jezelf uithongeren kan het je dood worden.

x
  • IP logged

e

elisandra

Re:Anorexia
#24: 23-03-2007, 16:20
hey jongens
ik kan jullie letterlijk vertelle dat anorexia geen lolletje is. Ik had het zelf ben gewoon iets van 20 kilo in nog geen anderhalve maand afgevallen.Ik was eerst 62 darna 42. Het ging vreselijk slecht. je hetb totaal geen conditie je stort de hele tijd in elkaar en als je neit oppast kun j er dood aan gaan. Ik had geluk dat een vriend van me, me liet inzien dat ik het verkkerd aanpakte. Hij kapte namelijk ook met eten en zo zag ik wat eht emt je deed. Hij had er gelukkig niks an over gehouden.

Ik bedoel denk goed na, als je wil afvalle ga dan sporten en goed en gezond eten. Laat chips en die rotzooi maar staan. Zo blijf je gezond en word je ook neit ziek ;)

Hoop dat jullie nu nog een keer nadenken voor dat je kapt met eten.

gr. el
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#25: 23-03-2007, 17:34
Hoi el,

Ik vind het wel fijn dat jij hierop hebt gereageert omdat jij het  hebt meegemaakt. Wij hebben er al wat van gehoord maar weten niet alles.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lst.

Re:Anorexia
#26: 27-03-2007, 15:08
je wil gewoon aandacht met je anorexia het is heel erg als je het hebt en je wil er gewoon aandacht meee!! zielig... ik heb het ook gehad.. en het is echt niet fijn... dus zou maar stoppen met aandacht trekken...
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#27: 27-03-2007, 16:29
Hoi lst,

Het is wel de bedoeling om mensen te helpen, niet om ze nog dieper in de put te duwen.

Je kan via dit forum niet zien wie er aandacht zoekt en wie niet, dus wordt elk verhaal serieus genomen.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lst.

Re:Anorexia
#28: 27-03-2007, 16:51
maar dan ben je tog niet goed als je anorexia wil hallo denk na!!! s tog niet normaal ik heb het ook en dat is egt niet leuk hoor je word er heel ziek van en hier is er een die anorexia wil nou sorry hoor maar dat vind ik echt aandacht trekkerij!!!!!!!!
  • IP logged

I

Ilse

Re:Anorexia
#29: 27-03-2007, 17:41
Hoi,

Ik keur anorexia ook helemaal niet goed, maar als het in je hoofd zit dat je dat wil, kan je er niets aan doen.

Ookal is dit aandacht, dat kan je niet zien aan de andere kant van het scherm. Dusjah, ik probeer iedereen te helpen.

Grtz Ilse
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal