Skip to main content

Auteur Topic: onee! mijn haar

b

bente

onee! mijn haar
OP: 06-03-2007, 16:25
   hoi! allemaal ik ben net naar de kapper geweest  :P   maar die kapper knipte maar door en door en door en nu  heb ik heel kort haar ik had het eerst een stuk onder me schouders en nu is het veel hoger dan me schouders :'( :o :-[   ik zei maar dat ik het leuk vond
tegen de kapper :-\   maar het aller ergste is dat de jongen waar  ik nu op ben ietsje langer haar heeft dan mij !! :'( :-\     nu vind hij me vast niet leuk en alle meisjes uit de klas .......... :-X  


hopelijk kunnen jullie mij goede tips geven
groetjes bente
  • IP logged

I

Ilse

Re:onee! mijn haar
#1: 06-03-2007, 20:48
Hoi

Een meisje kan ook heel mooi staan met kort haar, ik heb ook kort haar.

Een jongen moet niet verliefd worden op je uiterlijk, maar op je innerlijk. Dus of je nu kort haar of lang haar hebt, dat mag geen enkel verschil uitmaken.

Als het je echt stoort kan je het beste gewoon wachten tot je haar weer wat langer is. Maar wrm zei je tegen de kapper dat je het goed vond, terwijl je vond dat hij moest stoppen??

Grtz Ilse
  • IP logged

f

fienn99

Re:onee! mijn haar
#2: 07-03-2007, 14:15
hey,
ik vind het erg voor je dat je je haar niet meer mooi vind, zelf heb ik ook mijn haar laten doen bij de kapper, krullen! trekt op niks gelukkig ga ik volgende week terug naar de kapper om ze eruit te laten doen haha wel een ervaring rijker ;) maar dat die jongen je nu niet meer leuk vind dat kun je nu niet zeker weten wie weet vind hij het juist wel leuk, waag gewoon je kans !!!!!
  • IP logged

b

bux bunny

Re:onee! mijn haar
#3: 11-03-2007, 07:24
ik vind dat julie gelijk hebben meiden het maakt niet uit of je kort haar heb of niet
gewoon niets van aantrekken als ze je jongen noemen mijn buurmeisje heefd het zelfde probleem haar noemen ze altijd jongen zei trekt zig er ook niks van aan

            xxx bux bunny
  • IP logged

a

annickske

Re:onee! mijn haar
#4: 11-03-2007, 11:37
Hallo,
of je nu kort of lang haar hebt
naar het uiterlijk hoeven ze niet te kijken.
ik heb ook kort haar gehad .
als ze je vrienden of zo zijn dat pesten ze je niet omwille van korthaar toch ??
het is het innerlijke dat telt anders heb je geen echt vrienden
sterkte
groetjes annick
  • IP logged

J

Jenny

Re:onee! mijn haar
#5: 22-03-2007, 15:41
Maak je geen zorgen, het groeit weer aan. En als je weer naar de kapper moet, moet je duidelijk zijn dat je het niet wéér zo kort wil.

grtz. jenny
  • IP logged

m

miss.J

Re:onee! mijn haar
#6: 09-04-2007, 21:09
heej,,
 ik begrijp je heel goed  :P
 ik heb van mij zelf krullen en als de kapper het op nat haar knipt lijkt het langer dan het werkelijk is ( je snapt zodra het weer droog word begint het weer op te krullen)
tjha en soms komt het voor dat  het dan veel te kort is :-\
het enige wat je kunt  doen is wachten tot je haar weer  wat langer is,ooh je zou ook nog nep haar kunnen nemen, ( maar das wel duur)

nog veel succes trouwens met die jongen, ik hoop dat hij er snel achter komt wat voor mooie meid er onder dat korte haar zit (K)
  • IP logged

e

eenwieler

Re:onee! mijn haar
#7: 07-05-2007, 09:31
Als die ene jongen je nu niet meer interessant vind. Dan heb je eigenlijk niks verloren.

Of je moet het erg vinden dat je hem niet meer kan krijgen omdat hij alleen maar op je uiterlijk valt.

Ik heb ook wel eens gehad dat me ex haar haar had geverfd en ik zoiets had van: vind dat andere veel leuker. Toch bleef ik van haar houden. Omdat waar ik voor gevallen was, niet haar uiterlijk was, maar haar innerlijk.

En dat is het allerbelangrijkste.

Ferko
  • IP logged

I

Ilse

Re:onee! mijn haar
#8: 07-05-2007, 16:55
Hoi,

Dat klopt helemaal. Je houd pas echt van iemand als je voor zijn/haar innerlijk valt. Niet voor het uitlerijk.

Grtz Ilse
  • IP logged

J

JusT:CelestE

Re:onee! mijn haar
#9: 19-05-2007, 11:39
  hoi! allemaal ik ben net naar de kapper geweest  :P   maar die kapper knipte maar door en door en door en nu  heb ik heel kort haar ik had het eerst een stuk onder me schouders en nu is het veel hoger dan me schouders :'( :o :-[   ik zei maar dat ik het leuk vond
tegen de kapper :-\   maar het aller ergste is dat de jongen waar  ik nu op ben ietsje langer haar heeft dan mij !! :'( :-\     nu vind hij me vast niet leuk en alle meisjes uit de klas .......... :-X  



hopelijk kunnen jullie mij goede tips geven
groetjes bente
als je het zelf mooi vind dan is dat juist goed!
maar als je het niet mooi vind, heb je wel een probleem je kan tot het weer lang is een muts dragen ofzoo maar daar schiet je niet veel mee op.
je kan ook een beetje gaan expirimenteren(ofzo:D) en kijken wat de voordelen van kort haar zijn.
zo vind je het misschien toch leuk

groetjes Celeste
  • IP logged

M

MiHa

Re:onee! mijn haar
#10: 19-05-2007, 13:41
Kortt haar is tog helemaal niet erg ?
Hett kan juist verschrikkeliik sexy zijn ! ;)
En ook handig :

- met zwemmen is het veeeeeeeeeeeel fijner dan met lang haar ( geloof me ).
-Je krijgt minder snel last van klitten.
- Met fohnen(feunen of hoe je het ook schrijft) is het sneller droog
- Je haar blijft langer goed zitten.

Egt , met kort haar is niks mis ..!
In de middeleeuwen hadden die vrouwtjes ook altijd lang haar ( niet dat ik lang haar wil beledigen hoor )
tt is vast niet zo erg als jij het zelf vind ..!
Zelf kijk je het meest naar jezelf en je wil dat alles aan je perfect is, maar dat is niemand.. :P( behalve ik dan )
(geintje)
tt is egt niet zo erg als jij het je in je hoofd haalt ! ;)

xx
Isjee
  • IP logged

S

Something.else

Re:onee! mijn haar
#11: 21-05-2007, 10:04
Precies het is helemaal niet zo erg..

Ik had myn haar geverft een paar weken terug, en ik dacht dat het helemaal mislukt was, terwijl iedereen het leuk vond.. dusja.. t is gewoon hoe je naar jezelf kijkt..

aan veranderingen moet je wennen, als je gewent bent vind je het zelf ook wel leuk  :)
  • IP logged

h

hel

Re:onee! mijn haar
#12: 10-07-2007, 18:27
He eigelijk gaat het helemaal niet om je haar,het gaat erom dat jij het mooi vindt.
Als ji het graag witd dan snapt hij dat echt wel.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal