Skip to main content

Auteur Topic: te dik

l

lore

te dik
OP: 17-04-2007, 17:35
ik wordt uitgelachen om dat ik diker ben dan een kind van mijn leeftijd
  • IP logged

C

Carlie

Re:te dik
#1: 17-04-2007, 19:36
Voel je jezelf ook te dik??
Sommige mensen pesten graag anderen om hun eigen zwakke punten te beschermen en om stoer te doen.
Probeer je hier niks van aan te trekken en praat er anders met een leraar of goede vriend(in) over..
Meer kan ik je niet helpen sorry..
xxx Carlie
  • IP logged

I

Ilse

Re:te dik
#2: 17-04-2007, 20:14
Hoi,

Ik vind dat Carlie gelijk heeft. Ze pesten zodat ze niet aan hun eigen minpunten moeten denken. Mss moet je ze er eens op wijzen. Probeer het gewoon te negeren, hoe moeilijk dat ook is. Of ga eens met je leerkracht praten, mss weet zij een betere oplossing. Ze kent de pesters ook beter denk ik.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:te dik
#3: 17-04-2007, 20:52
Pesters zijn onzeker. Doordat ze andere de put induwen worden ze "sterk". Myn tip: negeren. En vooral niet laten zien dat je het niet leuk vind. Want dan gaan ze zich ook niet sterk voelen.

Ik weet het is moeilijk. Succes  :-*
  • IP logged

M

MiHa

Re:te dik
#4: 20-05-2007, 11:57
Niet op letten

xx
Isjee
  • IP logged

x

x_wisca_x

Re:te dik
#5: 17-06-2007, 15:47
iik  ben zelf oowk dikker dan andere kinderen maar ik tek me er niks van  aan als ze dikzak tegen mij zeggen trek ik me er niks van aan niemand is perfect iedereen heeft wel iets anders dat een ander niet heeft
  • IP logged

d

de colin

Re:te dik
#6: 17-06-2007, 21:10
tis misschien een vreemd advies maar als je borsten mimder ver uitsteken als je buik dan ben je pas egt dik:D

ik hoop dat je er wat aan hebt:d
  • IP logged

t

totalwar

Re:te dik
#7: 19-06-2007, 19:05
de colin,

zelfs dat wat je zeg is neit waar. Er zijn andere dingen die beslissen dat je dik ben en je kan dik zijn op verschillende manier, dat heeft niets met borsten te maken (dat jij vind dat het zo hoord, kan ik niks aan doen).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 19-06-2007, 19:06 door totalwar »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal