Skip to main content

Auteur Topic: Uiterlijk

L

Loesboes

Uiterlijk
OP: 23-05-2007, 15:59
Ik ben Løes en ben 15 jaar,,
Ik wordt vaak gepest om mijn uiterlijk, ik heb lange blonde haren, zwarte wenkbrauwen, scheve tanden,
ik kijk scheel en ik ben wél bij de mode, ik zit altijd tijdens lunch aan een tafeltje alleen en ik vraag me af of iemand ooit bij me komt sitten..

WHAT 2 DO :(  :-[
  • IP logged

t

totalwar

Re:Uiterlijk
#1: 23-05-2007, 16:14
Tja er zijn verschillende manier om contact te maken, je zal zelf uti moeten zoeken hoe je het het beste kan doen.

Maar loesboes, je heb zelf al 3 vriendjes gehad en nu zeg je dat je geen gewone vrienden heb. Ik volg het niet echt meer. Leg eens uit.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Loesboes

Re:Uiterlijk
#2: 23-05-2007, 16:17
Nou, ik heb 3 vriendjes gehad, in 2 jaar tijd, en nu heb ik er een, iedereen vindt hem een nerd... nu zijn m'n
vriendinnen boos, en ze willen nix meer met me te maken hebben... nu vraag ik me af, ben ik dan niet mooi ofzo?

Løesbøess
  • IP logged

t

totalwar

Re:Uiterlijk
#3: 23-05-2007, 16:19
Dat is de vaagste vraag die er is. Waarom zou iemand niet mooi zijn alleen maar omdat andere je vriendje niet zo leuk vinden....

Je bent zoals je bent en als je vriendinnen had, dan stellen die zich alleen aan. En je kan toch met je vriendje aan tafel zitten :D

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Uiterlijk
#4: 23-05-2007, 22:20
Niemand is mooi en niemand is lelijk. Want als je lelijk bent. Wil dat zeggen dat dit voor iedereen zo geld. Oftewel heel de wereld moet jou lelijk vinden. Wil je ook echt lelijk zijn. Zo niet, dan kan je ook niet lelijk zijn.

Lelijk is een mening dat gedeeld kan worden door diverse mensen. Maar lang niet door iedereen. Smaken verschillen namelijk.

Als je vriendinnen niet meer met je willen optrekken door je vriend, dan zijn ze je gewoon niet waard.

Het komt vanzelf allemaal goed.

Ferko
  • IP logged

S

Something.else

Re:Uiterlijk
#5: 24-05-2007, 10:27
mooi gezegt Ferko.. :)

Maarre, als je oude vriendinnen nix meer te maken willen hebben met jou, waarom zoek je dan geen nieuwe?

Vriendinnen die je in de steek laten omdat ze je vriendje een nerd vinden, zijn geen echte vriendinnen..

Myn tip; maak contacten, ga uit met je vriendje ofzo, of maak een praatje met iemand op school..

je bent wie je bent, en je bent wie je wilt zijn.. en als andere dat niet respecteren, dan zijn ze je niet waard als vriendin.

succes. xxx
  • IP logged

L

Loesboes

Re:Uiterlijk
#6: 25-05-2007, 19:29
Dankjully, IDD Moet ik er nieuwe gaan soeken, Maar wáár in gOdznaam?  ???
Ik zou niet weten waar ik nieuwe moet halen of sja, als de halve school me lelijk vindt, hoe kan ik dan aan nieuwe vriendinnen komen? Nerd is Nerd... Maar ik vindt niet.. Weetje, het is wel waar dat smaken verschillen
'k zal er is over gn denken..

LøessBøess
  • IP logged

S

Something.else

Re:Uiterlijk
#7: 25-05-2007, 19:51
Zoals ik al zy.

Ga een keertje uit..
En de halve school haat je misschien omdat je niks zegt en ze roddels horen ofzo, via andere mensen..

Je kan proberen een praatje te maken met iemand, want als je iets niet probeert lukt het nooit;)

Je kan blyven roepen dat je niet weet waar je aan nieuwe vriendinnen moet komen, en je kan blyven roepen dat het je niet lukt..

Maar wat schiet je ermee op? Niks toch? Als je dingen probeert, kan het je lukken,

Wat heb je te verliezen?

xxx succes
  • IP logged

I

Ilse

Re:Uiterlijk
#8: 25-05-2007, 20:58
Hoi,

Als je vriendinnen je in de steek laten omdat ze jou vriendje niet leuk vinden, dan zijn ze het niet waard om vrienden te hebben.

En zoals Something.else als zei, probeer contacten te leggen met anderen. Ga bijvoorbeeld naar een sportclub waar je veel mensen kan leren kennen.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:Uiterlijk
#9: 25-05-2007, 21:14
Ik heb ook het idee dat de halve school mij niet moet, maar ik zit daar niet mee. ik had laats een roddel gehoort via iemand anders over mij. Ik had zo iets waar slaat die roddel op want die is helemaal niet waar.Ze verzinnen vaak roddels als er niks nieuws is of als ze zich vervelen je neot er niks van aan trekken en dat de halve school je niet moet is ook neit waar ook al he dat gevoel soms

Groetjes Charelle
  • IP logged

I

Ilse

Re:Uiterlijk
#10: 26-05-2007, 09:49
Hoi,

Dat heb ik ook, het gevoel dat niemand mij moet. Maar ik heb op school een paar goede vrienden dus ik trek mij niets aan van de rest.

En roddelen kunnen ze dan als de besten. Volgens mensen op school ben ik al 2x zwanger geweest enzo. Zelf weet ik niet van wie :) En ja, als je dan voorbij komt zitten ze de hele tijd te kijken naar mijn buik ofzo. Maar ik ben niet zwanger en dat wil ik nog een paar jaar zo houden. Vind het ergens wel grappig dat mensen zo naïef kunnen zijn.

Dus ook jij kan beter lachen met roddels die over je verteld worden. Sommigen zijn echter dom en geloven alles wat er gezegd word.

Grtz Ilse
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Uiterlijk
#11: 26-05-2007, 11:26
Ik schijn het op school gedaan te hebben tussen de lessen door.

Ik negeer die mensen gewoon. Laat ze het maar lekker geloven. Jij weet hoe het zit.

En inderdaad, ga op zoek naar nieuwe contacten. Wat heel makkelijk werkt is naar een jongerencentrum toe stappen. Die organiseren van alles voor jongeren. En vrijwilliger zijn in een jongerencentrum is hartstikke leuk. Dan leer je al snel een grote groep jongeren kennen.

En je moet er rekening mee houden dat je niet de enigste bent met problemen. De kans dat je daar vrienden leert kennen die je begrijpen is groot. Ga alleen niet meteen je complete levensverhaal vertellen. Je leert ze vanzelf wel kennen.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:Uiterlijk
#12: 26-05-2007, 13:34
Hahaha Ferko je probeerd wel zo veel mogelijk een jongerencentrum te promoten hier he ;)

Nee ik had van roddels wel genoeg, ik heb er neit veel gehad, meer de standaard dingen zoals dat ik op jongens viel, omdat ik met meisjes omging en niet verkering had. Zulk soort dingen. Ik maakte me er niet druk om en ze houden vanzelf wel op. Elke roddel heeft maar een bepaalde levensduur, want dan komt er weer een andere over jou of over iemand anders en dan is de oude roddel weer vergeten.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:Uiterlijk
#13: 18-07-2007, 15:05
ik vind juist die zichzelf bter vinden dan de rest en maar lopen te schelden en roddelen tegen ze lelijk zijn. loesboes, ik denk dat ik liever jou als vriendin heb, omdat je vast wel aardig bent (kzou het niet weten, maarrr..) dan een lkkr ding maar met het humeur van een stoephoer (oops, kon geen ander woord vinden)
  • IP logged

f

fph

Re:Uiterlijk
#14: 18-07-2007, 18:20
hej als je nieuwe vrienden wit zoeken hoef je niet alleen op school te kijken maar ook ergens anders 8)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal