Skip to main content

Auteur Topic: Uiterlijk

m

magiclover

Re:Uiterlijk
#15: 18-07-2007, 19:15
daar heb je gelijk in fph mijn vriend heeft nooit bij mij op school gezeten(woont zelfs neit eens in de buurt jamemr genoeg) dus je hoeft idnerdaad niet alleen op je school te zoeken

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Uiterlijk
#16: 18-07-2007, 19:32
Meestal is hetgene wat je op school ziet ook neit zo leuk, omdat je het gewend bent te zien of ermee om te gaan.

Daarnaast vind ik een vriendin hebben wel leuk :p maar dat ze echt de hele dag rond me heen hangt is af en toe dan ook irritant :P vooral als dat een schooljaar lang is :P Een beetje rust is af en toe ook wel fijn, alleen vatten de meeste meisjes dat dan verkeerd op, alsof je geen interesse meer heb :p

Daarom vond ik meisjes op mijn school meestal wel leuk, maar begon ik er nooit wat mee :P  (maar met 1 meisje gedaan, maar dat was niet eens sirrieus..... En verder had ik ook weinig moed om te vragen :p)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

F

Fairy

Re:Uiterlijk
#17: 18-07-2007, 19:50
Om over het roddelen terug te kome,
Ik heb zelfmoord pogingen gehad ;), mijn moeder vermoord.... ???, en was verliefd op een leraar :P
En dit op de basis school
Als je denkt dat mensen over je roddelen , dan vind ik ook al is het een erg aggresieve manier dat je hun gewoon recht in het gezicht moet vragen..!
(bv je hoort meisjes smiespelen (die zijn et ergst meisjes die roddelen) Owjah? wat is er dan presies mis met mij?)
of overdijf het ENORM
Als je dit midden in de klas doet, is het altijd lachen geblazen, en vergeten ze et al snel ;)
Heb je niet zo veel "lef"? dan zou ik et gewoon negeren :P

Erste hulp bij tienerproblemen (E.H.B.T)

Xjus f.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 19:51 door Fairy »

s

shyguy

Re:Uiterlijk
#18: 18-07-2007, 23:00
srry dat ik het vraag hoor fairy maar moeder vermoord?
zelfmoordneigingen heb ik ook egt met pesten wordt je zelfvertrouwen zo neergeknald!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 23:07 door shyguy »

L

Loesboes

Re:Uiterlijk
#19: 19-07-2007, 10:20
Uhu. Helemaal gelijk Shyguy. Als ik nou heel vastberaden op school kom. Wordt ik gewoon afgezeikt.
Naja... WEG VASTBERADENHEID! Zo gaat het bij ons iedere dag. Gelukkig heb ik nu 2 vriendinnen gevonden,
De ene is een soort Gotic. Waar iedereen bang voor is
En wat ze zelf niet begrijpt. Ze heet Liza En de andere
heet Sarah. Die is een hippie-eendelover (H)
En we zijn alle 3 een beetje....
Um.... Naja... GEK =) En daarom dus vrienden :D
Waarom NIET?
  • IP logged

s

shyguy

Re:Uiterlijk
#20: 19-07-2007, 10:39
gek, neej. ieder heeft zijn eigen leven en gevoelens, anders zou het het leven een beetje saai maken zeg...
ik heb een vriendin en die is hmmmm half goth (houdt egt veel von goth muziek, zwarte nagellak en dergelijke) maar wij kunnen egt met elkaar lachen. Daar is niks mis meer hoor! :D
integendeel, wat ex-klasgenoten van mij denken zelfs dat ik wat met haar heb en ze vinden haar niet eng ofsow...
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 19-07-2007, 10:40 door shyguy »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal