Skip to main content

Auteur Topic: puistjes

M

Moii.

puistjes
OP: 09-06-2007, 17:58
Heej, ik heb mij net ingelogd omdat ik mijn probleem ni langer voor mezelf wil houden. Ik heb in mijn gezicht bijna geen puistjes maar op mijn rug , schouders en tussen mijn borsten.. ik heb al een gel gebruikt maar da helpt nix, ik schaam me er ook voor. Ik durf zelf's niet meer een uitgesneden tshirtje aan te doen, & nu het zomer wordt durf ik zekr niet in bikini te lopen! Help..  :'( Ik heb al veel nutigge dingen gezien, mijn ma en pa zeggen dat ik me er niets van aan moet trekken maar dat doe ik wel, ! ik krab ze altijd open en mijn lichaam maakt snel littekens aan, op mijn schouders , rug en borst heb ik al littekens, ik wordt er helemaal ongelukkig van .. naar de dokter gaan heeft geen zin zegt mijn ma maar die doet alsof er niets aan dde hand is  :-X

xx
  • IP logged

t

totalwar

Re:puistjes
#1: 09-06-2007, 19:35
mmm wat je er precies allemaal voor kan gebruiken weet ik niet, maar ga eens lekker zonnen, want dat helpt meestal al veel.

Puistjes op het lichaam is meestal niet zo erg, je moet er alleen voor zorgen dat je er een beetje vanaf kan blijven en neit allemaal aan gaat zitten.

Succes,

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:puistjes
#2: 10-06-2007, 10:47
Ik heb ook op die plekken waar jij zegt puistjes(en op mijn gezicht).Ik weet niet of je een vette huid hebt, maar ik gebruik alcohol dat doe je gewoon opeen watje en haal je gewoon langs de plekken waar je puistjes hebt. Dan droogt je huid en gaan ze misschien wel weg(helpt bij mij goed).

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-06-2007, 18:29 door totalwar »

I

Ilse

Re:puistjes
#3: 10-06-2007, 19:11
Hoi,

Ik had dat probleem ook. Ik ben er toch mee naar de dokter gegaan omdat het echt te erg werd. Ga echt naar de dokter, desnoods achter de rug van je ouders. En zeg daarna tegen hun dat hij wel een oplossing heeft en dat hij zich er wel iets van aantrekt.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

littlegirl

Re:puistjes
#4: 12-06-2007, 17:18
ik had ook heel veel last van puisten..
Maar nu ontsmet ik iedere ochtend mijn huid, en doe er 's avond zalf op... Maar niet alle zalven werken even goed.. Het is te zien als je droge, of juist vette huid hebt. Ik heb vette huid, en ik gebruik : pangel 5. dat helpt echt! Maar je moet vooral je huid goed wassen ,zodat er geen vuil in de porien terechtkomt.
en je kun took altijd naar de dokter gaan! die kan je dan pillen voorschrijven. (mijn broer deed dat en neemt nu roaccutane, maar nu mag hij wel niet meer in de zon)
Veel suc6 !!
  • IP logged

d

daley

Re:puistjes
#5: 08-07-2007, 14:58
hallo je moet bier op je gezicht deppen en dan er af halen dat zeggen ze dat dat helpt
gr daley ;) ;) :) :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:puistjes
#6: 08-07-2007, 15:01
Lol daley, daar heb ik nog nooit van gehoord :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:puistjes
#7: 08-07-2007, 20:43
daley dat kan waar zijn wat je zegt maar dan gaat het om het alcohol persentage dat er in zit ik doe het zelf met alcohol(70%) dat droogt je huid uit.

vaak is het zo als je puistjes hebt dat je een hele vette huid hebt, dus als je die huid droger maakt met alcohol verwijdenen de puisjes van zelf.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

Re:puistjes
#8: 17-07-2007, 10:58
gebruik geen clerasil, te agressief, bij gevoelige huid komen er een soort van brandwonden
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 10:59 door shyguy »

f

fph

Re:puistjes
#9: 17-07-2007, 12:51
je moet ze niet open krabben heb je ook al lauw water geprobeert?????
  • IP logged

s

shyguy

Re:puistjes
#10: 17-07-2007, 19:22
helpt lauw water tegen puisten?
  • IP logged

m

magiclover

Re:puistjes
#11: 17-07-2007, 19:49
een beetje het helpt alleen om de porien (of hoe jet het ook schrijf) schoon te houden.)
  • IP logged

t

totalwar

Re:puistjes
#12: 17-07-2007, 20:20
lauw/heet water opent de porieën een beetje, waardoor je de porieën een beetje schoon maak.

Zo zat dat volgens mij in elkaar ;)

Groetjes,

Steffen

P.S.
Daarom is je gezicht soms rood als je onder de douche uit kom ;)
  • IP logged

s

shyguy

Re:puistjes
#13: 18-07-2007, 11:07
cool om te weten thxx
  • IP logged

k

karakiz

Re:puistjes
#14: 25-07-2007, 10:25
hey ik kan je heel goed helpen hoor ik weet wat je er aan moet doen mn msn is ********@hotmail.com em mn nummer is 06********
Succes,

Groetjes,

karkiz
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-08-2007, 13:54 door Totalwar »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal