Skip to main content

Auteur Topic: Bing eating disorder...

S

Snoepiej

Bing eating disorder...
OP: 21-06-2007, 20:57
 wat is dat nou weer???
Een emotie eter het belletje in je hoofd van ping ik moet eten....
Het is niet leuk maar veel mensen hebben het waaronder ik ...
Ik ben er niet altijd blij mee ...
maar hoe kom je er van af??

Ik vind het fijn om te weten dat er meerdere mensen zich ook wle onzeker voele ondanks ze te dik of te dun zijn ,,,,,

ik vind het niet leuk dat je altijd word beoordeeld op je uiterlijk,,,,
Maar ja wat zeg je tegen zo iemand ....
Een exs van mij die zij over iedereen om zich heen wat een dik mens of iets anders dan ging ik uit me dak en zij ik van wat ben jij dan wel niet of waar heb je nu dan wel niet ...

Maar voor hem was ik goed gevuld .....

Maar ik hou liever van iemand die je beoordeelt op je innerlijk ....


Wat vinden julie ervan ???
  • IP logged

m

magiclover

Re:Bing eating disorder...
#1: 22-06-2007, 19:22
heey,

ik vind dat je iemand vooral op innerlijk moet beoordelen. niet op het uiterlijk.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

M

Meggy

Re:Bing eating disorder...
#2: 24-06-2007, 20:12
heej
Jaa je heb wel gelijk.
Ik vind ook dat je eigelijk niet naar het uiterlijk moet kijken. Maar toch doen de meeste mensen het. Ik heb het ook wel vaker, dat ik zeg van OEH wat een lelijkerd! Maar laterna ben ik wat meer met hem gaan praten en toen bleek het dat ik hem toch wel leuk vond omdat hij heel aardig tegen me deed. Maar soms heb je ook het omgekeerde; dat je juist een heel lekkerding ziet maar dat hij heel arrogant is. Dus ik vind dat het om het innerlijk gaat ! Want ik ben ook niet perfect. Niemand is perfect, dus maak je geen zorgen. Ook al is er iemand aan het roddelen over je dat je een te dikke kont hebt (ofzo). Natuurlijk voel je je gekwetst en wil je minder gaan eten, en meer naar de sportschool gaan. Maar er zijn ook veel mensen die je WEL mooi vinden of die het om het innerlijk gaan, en niet om het uiterlijk!  

Groetjes,

Meggy
  • IP logged

I

Ilse

Re:Bing eating disorder...
#3: 24-06-2007, 20:20
Hoi,

Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb een dikke kont, dat is nu zo eenmaal. Kan er niets aan doen. En ik word er heel dikwijl voor achterna geroepen. Kijk daar wat een kont die heeft, daar zou ik wel eens in willen knijpen... Dikke onzin...

Ik heb een vriendin en zij is ook echt dik. Ze kan er niets aan doen, maar ze is wel echt dik. Ze heeft heel weinig vrienden en heeft nog nooit een relatie gehad. Gewoon omdat ze dik is. Er word echt veel te veel geoordeeld op je uiterlijk. Dat is erg, want  mijn vriendin lijdt daar wel onder. Ze heeft een heel mooi karakter, maar de meesten willen zelfs dat niet eens leren kennen.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Snoepiej

Re:Bing eating disorder...
#4: 24-06-2007, 21:08
Weet je wat het moeilijk is dat iemand jou op je uiterlijk beoordeelt...

Maar wat doe je er aan ?????

Iemand verot schelde nee..
iemand jou mooie kanten laten ziej ? ja
Maar wat als al die andere mensen het niet willen
gewooon door blijven gaan ..

Hoe dik of dun je ook bent je komt ooit iemand tegen die bij jou past het kan nu zijn maar ook pas heel ver weg

En een advies voor dat vriendinnetje probeer eerst contact te leggen over msn en mensen je mooie kanten laten zien al heb je misschien wel een heel leuk koppiej maar ben je een beetje gevuld


Maar uit eindelijk wil ik met iedereen vrienden zijn er zijn alleen dinge waar ik niet tegen kan !


Mensen die doen alsof jij voor hun een voetveeg bent.
Mensen die niet eerlijk zijn,
Mensen die achter me rug om praten.
Mensen die uiterlijk te belangerijk vinden
Mensen die verwaand zijn,,,,

Weet je waarom ik deze mensen niet mag ??

omdat dit soort mensen mij plaagde niet normaal tegen mij konden doen ...

Weetje hooe ze me noemde
De bunker
De big ben ...
Dikke pad..

ik zei er niks op ik liet ze hhet deed me zeer maar ik ben door hun wel heel veel weiser geworden dat ik nooit hun zou willen zijn
  • IP logged

I

Ilse

Re:Bing eating disorder...
#5: 25-06-2007, 17:22
Hoi,

Ik heb het al tegen mijn vriendin gezegt, en ze legt veel contact via msn, lukt goed. Totdat ze een foto stuurt of haar webcam opzet, dan word ge zo geblokkeerd. En dan is het afgelopen.

Je kan er heel weinig aan doen, je mooie kanten laten zien, maar niet iedereen wil die zien.

En tegen dat ander soort mensen kan ik ook niet. Zo kan ik ook niet tegen mensen die alleen maar tegen je praten als ze je nodig hebben en voor de rest niets zeggen. Zo ken ik ook heel veel personen. En ik laat ze duidelijk merken dat ik ze niet moet. Ik noem dat gewoon achterbaks en laag.

Probeer te genieten van de vrienden die je hebt. Laat je zeker niet doen en laat zien wie je bent. Dan pas leren ze je echt kennen.

Grtz Ilse
  • IP logged

M

Miss sam

Re:Bing eating disorder...
#6: 27-06-2007, 12:31
hé ik ben ook niet bepaald dun en voel me ook onzeker maar om dat die gene mij pesten om mij dik heid enzo. ga ik niet iemand anders pesten ik vertrouw op iedereeens innerlijk het mooiste is het innerlijk en gelukkig heb ik een vriendje die me neemt om wie ik ben en niet om hoe ik er uit zie en daar ben ik blij om je vindt ooit op een dag je ware!!!! ;D laat ze maar denk maar later word ik de mooiste en jullie de lelijkste doe ik ook altijd ;) helpt echt moet je doen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal