Skip to main content

Auteur Topic: dik

A

Anonimous

dik
OP: 02-07-2007, 16:51
Heey,

Ik las hier een paar topics over mensen die zichzelf te dik vinden, en ik wou even wat over 'dik zijn' kwijt.

Ik zelf ben niet de lichtste die er is. Ik ben ongeveer 1.80 en weeg 72 kilo.
Ik heb een buikje en dikke boven benen, een vrij dikke kont, en overal zit wel wat vet.
Jaren lang voelde ik me hierdoor  onzeker. Maar dat veranderde toen ik zag dat ik niet de enige was. Het is heus niet zo dat dik zijn je anders maakt, want er zijn genoeg mensen die meer wegen dan dat ze eigenlijk willen.
De beelden die de media ons geven laten zien dat mooi, dun is. Maar wie heeft dat bepaald. Als de media nu in eens zou zeggen, dik is in, en dat een tijdje vol zou houden, dan zouden binnen de kortse keren mensen dik willen zijn.
Je bent niet lelijk omdat je dik bent, het gaat niet om de buiten kant maar om de binnen kant.
Stel je zou een bloed mooi meisje of een super knappe jongen zijn, maar tegelijke tijd ben je gemeen, onbetrouwbaar, of gewoon een kreng, dan zul je weinig echte vrienden hebben.
Ben je niet de aller knapste maar wel heel aardig en betrouwbaar, dan zul je waarschijnlijk meer echte vrienden hebben dan die andere.
Dik is niet lelijk,er zijn  zelfs mensen die zeggen hoe dikker hoe mooier.
Ben je een mooi mens van binnen dan ben je ook een mooi mens van buiten, wat mensen ook zeggen.
Al zou je 300 kilo wegen ik vind je als je een aardig en betrouwbaar persoon bent nogsteeds beeldschoon.
Hoppelijk hebben sommige mensen hier wat aan.
Veel liefs MissAnonimous
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-07-2007, 16:52 door MissAnonimous »

l

lovergirl

Re:dik
#1: 03-07-2007, 19:24
ikk vind dat je gelijk hebt , maar niet alle mensen kijken naar je innerlijk as je niet knap of als je wat te veel weegt doen ze niet eens de moeite om je werkelijk te leren kennen , zelf zal ik eerder naar het innerlijke kijken van iemand dan naar het uiterlijke .grtzz
  • IP logged

G

Gabbo

Re:dik
#2: 17-07-2007, 18:07
ik vind je tekst mooi uitgelegd.
Dat geeft (denk ik) de meeste 'flinke' mensen weer een zelfvertrouwen. ;)
Door die tekst heb ik in ieder geval wel weer zelfvertrouwen van. ;)
Ik had er compleet anders tegen aangekeken.  
  • IP logged

s

shyguy

Re:dik
#3: 17-07-2007, 18:12
egt mooi gezegd, kwas zelf eerst gewoon egt dik, maar ik raak de kilos nu gewoon kwijt, kfiets meer en dergelijk maar dat gaat gwn.


kdwaal af, mooi gezegd, dit zal veel goeds deon, als iedereen dit nu dacht waren er veel minder anorexia patienten, eigenlijk, helemaal geen meer...

applausje voor Miss!!!!!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 18:15 door shyguy »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal