Skip to main content

Auteur Topic: Te Dik !? Nooit een Vriendje !?

M

Maagd14

Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
OP: 05-07-2007, 22:28
Beste Mensen,
Ik heb een vraagje. Ik ben 13 Jaar Bijna 14! En ik ben 1.73 m en ik weeg 79 Kilo Ben ik dan te zwaar/dik. Vaak word ik op school ook gepest, en dan noemen ze me dikke, dom dik schaap. En ja ik weet dat ik dik ben maar ik kan er toch ook niks aan doen!? Ik ben al 9 weken bezig met sonja bakker! En raad eens hoeveel ik ben afgevallen!? Hooguit 1 Kilo! Vinden jullie dat ik te zwaar/dik ben!? En ik heb nog een probleem! Doordat ik te zwaar ben en te dik heb ik nog maar 2 vriendjes gehad. 1 Op kleuterschool en 1 in groepp 7. Op school roepen ze ook dat ik lelijk ben! En elke avond moet ik daarom wel eens huilen! Ik weet het niet meer! Kunnen jullie mij raad geven!? Alvast bedankt voor jullie raad!
xx.
Liefs, Maagd14

p.s Als jullie het zelfde probleem hebt mag ik dan jullie msn dan kunnen we er samen over praten inplaats dat iedereen het leest, want sommige dingen kan ik je dan toevertrouwen!
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#1: 05-07-2007, 22:48
Tja vroeger heb ik vaak zat zulke problemen gehad, maar je zal misschien nog een beetje groeien.

Kijk soms helpt dieeten wel en soms niet. Ik raadt je meer aan iets als beweging te doen. Wat doe je in het dagelijks leven aan beweging? Heb je een hond, laat je die wel eens uit? Hou je van fietsen en doe je dat wel eens? Vertel maar, misschien is er een goede oplossing te vinden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

Maagd14

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#2: 05-07-2007, 22:55
Hee.
Tjaa.. Ik heb 2 honden.. en ik hou van fietsen.. Ik doe aan korfbal is het zelfde als voetballen.. en ben er heel actief.. dagelijks ik moet de laatste tijd veel oppassen.. en hij wil meestal voetballen ALS het niet regent.. Maar ik lees morgen de berichtjes weer want ik ga nu slapen.. DOeii..
xx.
Liefs,
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#3: 05-07-2007, 22:57
Weltruste :P

Wat eet je door de dag heen zoal? Dus neem een normale dag (kies er 1) en noem dan op wat je eet rond welke tijden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

elisandra

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#4: 06-07-2007, 09:26
hey

ik had precies het zelfde probleem. Weetje ze zeggen het alleen zodat ze zichzelf beter voelen. Mischien vinden ze zichzelf wel te dik en dan schelden ze een ander uit dat die dik is zodat ze zichzelf neit meer zo gaan voelen.

maar, dit is zwak gedrag. trek je er neit veel van aan. ik weet het dat is moeilijk.

en over vriendjes tja. ik had er wel wat maar dat waren sukkeltjes. je kunt beter 2 goeie hebben gehad dan 5 slechte. en wacht gerust af je juiste jongen komt nog wel.
  • IP logged

M

Maagd14

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#5: 06-07-2007, 10:55
Totalwar;
Ik begin 's ochtends met een koek of een bakje Yoghurt met fruit erin. 's middags eet ik hooguit 3/4 boterhammen. 's avonds eet ik van alles een beetje. En als toetje heeel soms Yoghurt. En Tjaa tussendoortjes.. Sultana of wat fruit. En in het weekend af en toe wat chipjes. (Hebben we filmavond (elk weekend))
xx.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#6: 06-07-2007, 19:00
Dan lijk je niet echt te veel te eten, als ik vergelijk wat voor activiteiten je doe en wat je eet. Ik denk dat je lichaam eraan gewend is om zoveel te eten en om om van dat eten precies genoeg energie te maken voor je activiteiten. Als je standaard bepaalde dingen eet, probeer het eens te varieren. Al dat niet helpt, dan zou je nog wat activiteiten kunnen doen, zoals trainingen, maar veel andere opties zijn er niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

veronique

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#7: 07-07-2007, 20:03
hey ik voel me te dik kan iemand mij nu helpen a.u.b. ???
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#8: 07-07-2007, 23:29
Hoe dik ben je dan precies?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

Maagd14

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#9: 07-07-2007, 23:37
hey ik voel me te dik kan iemand mij nu helpen a.u.b. ???

Hee eeh hoe zwaar ben je dan?.. Waarschijnlijk valt het best mee;)..
  • IP logged

a

aylin

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#10: 16-07-2007, 12:38
hey ik weet hoe je je voelt ik heb het zelfde probleem ik doe ook sonja bakker maar het helpt niet ik wil graag mijn msn geven het is:*********@hotmail.com
ik heb ook hulp nodig dus als iemand ook mijn bericht leest geef dan A.U.B ook antwoord aan mij



p.s.kom wel op msn want anders heb ik er niks aan!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-07-2007, 12:43 door Totalwar »

m

magiclover

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#11: 16-07-2007, 12:42
aylin: ik vind het fijn dat je om hulp vraag maar zet hier nooit zomaar je msn neer want die kan namelijk voor verkeerde doeleinde wordne gebruikt.

(ps ik heb je wel toegevoegd)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#12: 16-07-2007, 12:44
Ik heb je msn verander door sterretjes, zoals charelle al zei het kan namelijk voor verkeerde doel einden worden gebruikt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#13: 18-07-2007, 11:24
ikzelf vind dat sonja bakkeren gewoon nauwelijks helpt. wat echt helpt is om na het avondeten even een halfuur fietst ofsow, dan gebruik je die energie van het avondmaal (dat de meeste mensen niet doen, maar gaan hangen). ikzelf heb dat gedaan. Éééééén, het zit veel lekkerder op de bank als je het eten een beetje hebt verbrand. ;)
  • IP logged

j

jussie

Re:Te Dik !? Nooit een Vriendje !?
#14: 20-07-2007, 12:56
heey!!

ik zit ook ongeveer met dat probleem, maar ik doe veel aan sport... ik heb al wel een paar vriendjes gehad, maar het waren niet allemaal de perfecte jonges... bij 1 iemand ben ik erachter gekomen dat die gewoon niet om me gaf... je kan echt beter één leuke gast hebben, dan er suprveel hebben gehad, waar dan eiglijk nix aan hebt!! als je je goed in je vel voelt, gaan jongens dat ook voelen!! ze kijken niet meer zo zeer naar je uiterlijk maar zien eerder je innerlijk!!! zorg er dus voor dat je je goed in je vel voelt en dan gaat alles beter... geloof me!! je moet het gwn maar eens probere!!

..xXx..Justine..xXx..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 12:57 door jussie »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal