Skip to main content

Auteur Topic: Ik ben te dik

M

Manon92

Ik ben te dik
OP: 03-08-2007, 20:29
Hallo allemaal,

 Ik ben te dik, ik ben 1.72 en weeg 73.4 kilo.
Veels te zwaar, ik ben al zolang bezig met afvallen er is ook wel wat vanaf gegaan ik woog 82 kilo, dus het gaat wat beter, maar ik wil gewoon weer normale en leuke kleren aan dan al die rottroep dat de klein is..
Wat moet ik doen ?
xxxx
  • IP logged

c

code 026

Re:Ik ben te dik
#1: 03-08-2007, 21:10
gewoon door gaan tot jij vind dat het genoeg vind en verder komt alles wel goed  ;)
  • IP logged

c

code 026

Re:Ik ben te dik
#2: 03-08-2007, 21:11
sorry kleine typ fout  ;D
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Ik ben te dik
#3: 04-08-2007, 15:32
val niet teveel af je de meeste jongens hoeven geen dun meisje die heel dun is het meisje mag best wel een buikje hebben de een let op de borsten de ander op de binnen kant.ik let op de binnekant en het uiterlijk telt maar voor 5% mee het innerlijk is het mooist en het belangrijkst.en jij bent wie je bent jou innerlijk is anders als de buitenkant je mag dan wel zo mooi slank zijn maar je innerlijke is het mooist.en een meisje kan best wel stevig zijn maar dan hoeft het nog niet meteen lelijk tezijn ;)
  • IP logged

c

code 026

Re:Ik ben te dik
#4: 04-08-2007, 16:46
ja  ;D ;D ;D ;D ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ik ben te dik
#5: 05-08-2007, 13:29
Tja rotjonk heeft grotendeels gelijk. Ik let trouwens ook meer op et innerlijk, maar ook een beetje op het uiterlijk :P

Maar als je zelf vind dat je nog te zwaar weeg en het afvallen (dieten of welke manier dan ook) helpt nog een beetje, dan kan je ermee door gaan, zog alleen er wel voor dat je gezond bezig blijf, anders kan het schadelijk zijn voor je lichaam. Pas als je niet meer afvalt kan je stoppen.

Voor mij zou je niet hoeven door te gaan, want je hoeft neit perse strakke of kleine kleren aan om mooi te zijn, je kan gewoon jezelf zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Sweettt

Re:Ik ben te dik
#6: 05-08-2007, 13:51
Hee manon,
Je weegt misschien wel iets te veel maar dat kan ik zonder je te zien natuurlijk niet beoordelen, maar ik vind dat jongens ten eerste meer naar innerlijk moeten kijken en ten tweede niet altijd met zwemmen je helemaal bekijken want dat is echt niet fijn als je een meisje bent en al onzeker bent over je eigen lichaam, maar de meisjes waar het over gaat die niet blij zijn met zichzelf,, meer naar je binnenkant kijken , want geen 1 jongen wil een vriendin die zich gedraagt als een kreng! xxx!  :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ik ben te dik
#7: 05-08-2007, 14:07
Srry, ik wou dat ik me kon verontschuldigen voor alle jongens :P maarja, ik kijk ook wel naar meisjes tijdens et zwemmen en ook buiten, waar dan ook. Maar meestal als je bekeken word, dan ben je leuk. Maarja ieder meisje gaat er anders mee om...

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:Ik ben te dik
#8: 17-08-2007, 20:54
Ga naar:

http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Dan kan je kijken of je gewicht goed is!

xxx  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal