Skip to main content

Auteur Topic: onzekerheid

b

ben

onzekerheid
OP: 12-12-2006, 20:47
Twijfel aan zichzelf zorgt er voor dat men niet optimaal kan ontwikkelen. Men twijfelt aan wat men doet en men laat zich daardoor beïnvloeden door kritiek. Zelftwijfel veroorzaakt ook twijfel aan het uiterlijk en kan zelfs extreme vormen aannemen zoals Anorexia en zelfdoding. Met plastische chirurgie hoopt men meer zelfvertrouwen te krijgen, maar dit heeft nauwelijks invloed, want onzekerheid is een innerlijk probleem en geen uiterlijk. Onzekerheid kan verdwijnen als men dat wil.

  • IP logged

I

Ilse

Re:onzekerheid
#1: 15-12-2006, 20:29
Vind het erg als je je laat beïnvloeden door je omgeving...
  • IP logged

t

totalwar

Re:onzekerheid
#2: 16-12-2006, 00:18
Veel mensen twijfelen aan zichzelf, maar je moet je nooit beter voordoen dan je zelf ben. Mensen letter tegenwoordig niet alleen op uiterlijk maar ook op innerlijk. Twijfel daarom dus nooit en kijk ook andere niet af op uiterlijk :p
  • IP logged

I

Ilse

Re:onzekerheid
#3: 07-01-2007, 17:15
Zoals Ilse al zei, vind ik niet dat je je moet laten beinvloeden door je omgeving.
  • IP logged

g

gabyvanlaar

Re:onzekerheid
#4: 27-01-2007, 14:37
Het is wel zo dat mensen je op de eerste indruk vaak beoordelen: helaas is dat ''je uiterlijk''

Daarom is het enorm belangrijk dat jer er iets aan gaat doen.

Schrijf desnoods op een lijstje wat je allemaal niet goed vind aan jezelf en zet ook voor elk probleem een oplossing erachter.
bevoorbeeld:

dikke buik     -> 25 buikspieroefeningen om de dag
wallen           -> foundation, op tijd naar bed
puistjes        -> elke avond met cleasil wassen
enz.

er zijn natuurlijk ook problemen waar je weinig aan kan doen zoals een te grote neus ofzo. Maar als je de rest waar je wel wat aan kan doen goed verzorgd letten mensen daar stukken minder op. Je compenseert het met je positieve punten als mooi slank en een gave huid.

Na een tijd voel je je mooier en dus zekerder van je zelf. Succes, ik gebruik deze methode zelf ook, het vraagt dicipline maar het helpt zeker!
  • IP logged

I

Ilse

Re:onzekerheid
#5: 24-02-2007, 11:57
Als je wil afvallen kan je dat gemakkelijker oplossen dan als ge een grote neus hebt. Als je die wil laten corrigeren of iets anders wil laten doen door plastische chirurgie, vind ik dat je het beste kan wachten tot je 18de. Dan pas weet je of je er echt hinder van ondervind of niet.

Grtz Ilse
  • IP logged

C

Chell

Re:onzekerheid
#6: 14-04-2007, 20:43
ik ben erg onzeker over mezelf..
heb er ook egt problemen mee.
als ik verliefd ben dan kan ik niet met iemand nemen want dan denk ik bij mezelf dat ik te lelijk ben en durf ik nix te doen en dan is die relatie al na een paar dagen voorbij
  • IP logged

I

Ilse

Re:onzekerheid
#7: 15-04-2007, 09:30
Hoi,

Je uiterlijk is niet belangrijk in een relatie. Het is het karakter wat telt. Als je je goed verzorgt mag er geen probleem zijn. Als een jongen je wilt, moet hij je nemen zoals je bent.

Iedereen vind zichzelf wel minder mooi, ik ook. Maar dat is normaal. Iedereen vind ook een ander type model mooi. Sommige jongens vallen op meisjes die een beetje molliger zijn, anderen op op skeletten...

Als je een relatie hebt, moet je hiervoor gaan. Je moet je dan geen zorgen maken over je uiterlijk. Je moet je wel natuurlijk blijven verzorgen, maar als je bijvoorbeeld flaporen hebt, daar kan je niets aan doen! Iedereen heeft wel iets wat minder mooi is.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:onzekerheid
#8: 15-04-2007, 11:40
Preciies Ilse niemand is perfect!

En als je met een jongen hebt, dan vind hy jou toch mooi. mooi van binnen en van buiten.. Wat is dan het probleem. Kyk jij kan jezelf niet mooi vinden. maar de jongen waar je dan mee hebt houd van jou! anders zou hy niet met je nemen..

Je moet gewoon iets zelfverzekerder zijn. hy heeft ook zyn lelijke kanten  :)

sterktexxx
  • IP logged

J

Jenny

Re:onzekerheid
#9: 18-04-2007, 16:19
Trek je niets van anderen aan, ga iedere dag voor de spiegel staan en zeg: Ik ben een knap mens en iedereen die dat niet vindt, heeft mooi pech dat ze zelf niet zo knap zijn als ik ben! goed voor je zelf vertrouwen!
grtz jenny
  • IP logged

A

Anouk

Re:onzekerheid
#10: 24-05-2007, 19:11
Stel haalbare eisen voor jezelf, als je ze hebt bereikt krijg je enorm veel zelfvertrouwen :) Dan ga je echt goed stralen (ik in ieder geval  ;)) mensen zien dan dat je veel zelfvertrouwen hebt, zo vind je jezelf niet meer 'lelijk' en anderen ook niet omdat je straalt! ;D

*Kuss_--SChaap
  • IP logged

s

shyguy

Re:onzekerheid
#11: 23-07-2007, 20:00
GEEN CLEARASIL!!!!
srry voor shout, maar daar kun je brandwonden van krijgen, kruidvat ofsow is vriendelijker en ook effectief, na 2 dagen byna weg ofsow...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal