Skip to main content

Auteur Topic: Help onzeker

B

BasS

Help onzeker
OP: 05-08-2007, 00:29
BEste mensen ik ben 16 jaar en ben verlieffd maar ik heb nog nooit verkering gehad of een realitie met een meisje waarschijnlijk komt dit omdat ik niet de mooiste ben. Ik ben te bang om afgewezen te worden. Ik val dan wel op de meisjes die ja er veel beter uit zien vergeleken bij mij ik wil graag snel hulp. Hoe moet ik er voor zorgen dat ik er voor me kan winnen ze is een goeie vrendin en ik probeer het nu al 1 jaar van me af te zetten maar het lukt echt niet. Alvast bedankt Jullie zijn super
  • IP logged

m

magiclover

Re:Help onzeker
#1: 05-08-2007, 10:15
misschien moet er een keer met haar over praten.
en het toch proberen te vertellen.
maar let wel op het is een goede vriendin van je als de relatie uitgaat eeft dat vaak gevolgen voor je vriendschp met haar.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

B

BasS

Re:Help onzeker
#2: 05-08-2007, 12:08
Als allereerste bedankt voor je reactie:P . Je hebt gelijk over hoe dat zit met haar vriendschap met mij maar daarom durf ik het ook niet want anders kan ik anders nooit meer goed met er omgaan. Maar ik Ben te hopeloos verliefd maar dit begreep je denk ik allemaal al. Bedankt voor je reactie.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Help onzeker
#3: 05-08-2007, 13:17
Mmmm lastige situaties zijn dit altijd. Tja Charelle heeft al het grootste gedeelte verteld, maar dan toch. Je verteld dat ze al een vriendin van je is (gewone vriendin). Dit betekend dus dat ze al aardig met je om kan gaan en eerder op je karakter uit gaat dan je uiterlijk. Dit geeft je een iets grotere kans. Want je kan doen is haar voorstellen het een week of 2 te proberen. In 2 weken wordt je niet te close en merkt ze toch aardig hoe jij in een relatie om gaat (+ jij kan in die 2 weken leren hoe een relatie in elkaar zit). Als het dan fout gaat, kunnen jullie gewoon nog vrienden blijven. Als het goed daat, kan je verder gaan met de relatie.

Ik zou het een keer voorstellen aan haar, natuurlijk wel op een goed moment en niet plotseling zomaar :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

BasS

Re:Help onzeker
#4: 05-08-2007, 19:21
Ja je hebt wel een paar goede punten. Alvast bedankt. Ik weet niet of ik het lef heb maar ga t proberen bedankt.
  • IP logged

B

BasS

Re:Help onzeker
#5: 23-08-2007, 21:56
ej srry hoor dat ik weer een bericht stuur mar ik kan het gewoon niet ik denk dat ik bang bent dat ze me afwijzd en dat ik me dan vrezelijk rot ga voelen. En ookd at ze het dan verteld aan haar vrienden en dat ze me dan raar gaan ankijken ofzo. Het lukt gewoon echt niet. En ik weet dat je dan niet meer veel advies kan geven maar wil het op een of ander manier ff kwijt :(
  • IP logged

t

totalwar

Re:Help onzeker
#6: 23-08-2007, 23:47
Tja, eens zal je een gok moeten wagen. En afwijzing is niet erg hoor, iedereen wordt eens afgewezen en ookal kijken ze je raar aan, je kan dan tenminste zeggen: Ik heb het wel geprobeerd.

Want dat vergt moed en als je die kunt oproepen ben je al een stap verder. Je kan je vaak verschuilen achter dingen die misschien fout kunnen gaan, maar als je al weet wat er fout kan gaan, dan kan het nooit slechter uitlopen en ben je dus op het slechste voorbereid.

Ok je heb kans dat je geplaagd wordt, maar misschien ook niet. Daarnaast plagen houdt op en het gevoel niet. Ik denk dat als je later er misschien achter kom dat zij je ook best leuk vond of ookal zou ze dat niet, je kan er later spijt van hebben.

Soms moet je moed gebruiken om dingen uit te voeren. De moeilijkste kosten het meeste, maar dat betekend niet dat de uitkomst altijd slecht is.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nibs

Re:Help onzeker
#7: 24-08-2007, 00:07
hehe agree :D
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:Help onzeker
#8: 24-08-2007, 08:57
je bent misschien niet de mooiste, maar dat kun je toch wel een beetje veranderen?
koop nieuwe leuke kleren, ga naar de kapper en blabla misschien vind ze je dan leuk ???
ik weet het anders ook niet
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal