Skip to main content

Auteur Topic: een chirurg maakt mij mooi

i

inge

een chirurg maakt mij mooi
OP: 12-12-2006, 20:49
Ik ken heel wat vrouwen die wel eens voor de spiegel staan en zich afvragen hoe het zou zijn als een chirurg hun borsten groter of juist kleiner maakte. Of op z'n minst de wallen onder hun ogen verwijderde en dan en passant ook maar dat vet op hun buik en dijen. Maar ik ken, voor zover ik weet, geen enkele vrouw die die stap ook werkelijk heeft gezet.

Jij??
  • IP logged

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#1: 15-12-2006, 20:28
Ik vind het al ziekelijk genoeg om zo te denken. Ik doe het alleszinds niet...
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#2: 16-12-2006, 00:19
Ik ken ze ook niet, wel eens gezien enz maar persoonlijk niet. Ik denk dat iedereen zichzelf wel zou willen verbeteren, maar de meeste zich laten tegenhouden omdat ze weten dat het niks waard is.

Zulke dingen maken je niet gelukkig geloof me, je kan beter jezelf blijven. Of je nou grote of kleine borsten heb. Gorte of kleine neuzen of wat dan ook.
  • IP logged

s

super-girly

Re:een chirurg maakt mij mooi
#3: 17-12-2006, 10:23
Ik vind dat als tiener ofzo heeelemaal niej nodig. :-X
Waarom zou je je laten veranderen? Je bent mooi zoals je bent, is mijn motto op dit onderwerp ;D
Dus
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#4: 18-12-2006, 08:22
Als tiener veranderd je lichaam ook nog steeds... Dus is het niet al te slim om iets te doen. Je kan er verkeerde effecten door krijgen, terwijl je anders misschien heel mooi was geworden.

Groeten,
Steffen
  • IP logged

s

scott

Re:een chirurg maakt mij mooi
#5: 18-12-2006, 19:42
tja bij mij gaat het om dat hij of zij aardig is
en bij mij gaat het niet om dat ze dike porsten heb of zo
bij mij gaat het om dat ie aadrig dat je bij de gene een geintje kan uit halen enz
  :o :o :o :o :o

groetjes scott
  • IP logged

K

Katteke6645

Re:een chirurg maakt mij mooi
#6: 19-12-2006, 08:49
Ik moet binnenkort ook naar de plastische chirurg... om medische redenen. Daar kan ik nog mee leven. Mensen die naar de chirurg stappen omdat ze zichzelf niet mooi genoeg vinden, daar walg ik van. Ik heb van mezelf altijd wallen onder mijn ogen, maar zolang ik daar geen last van heb, laat ik me niet opereren. Ik wil het risico niet lopen om er ( no offence gewoon bij wijze van uitdrukking ) zoals Michael Jackson bij te gaan lopen... ik vind dat je tevreden moet zijn met jezelf hoe je bent. Als je nu echt ( en ik ken zo iemand ! ) zo'n grote bersten hebt bv. dat je er rugklachten van hebt dan is het logisch dat je die laat verkleinen...
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#7: 19-12-2006, 09:31
Ben het met je eens Katteke6645. Als je om medische redenen chirurgie moet doen. Dan is het logisch, maar alleen om jezelf mooier te maken... Dat vind ik ook niks.

Ik hoor van veel meisjes dat ze hun borsten te klein vinden... Maar dat is ni zo... Ik vind zelfs cup a heel leuk staan... Maarja zo ben ik...

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

BONITAA

Re:een chirurg maakt mij mooi
#8: 03-01-2007, 17:49
Het gaat toch ook niet om het uiterlijk.. Maar om het innerlijk.
Als je alleen naar het uiterlijk kijkt ben je oppervlakkig
  • IP logged

y

yentlina

Re:een chirurg maakt mij mooi
#9: 04-01-2007, 14:44
ik ken wel iemand die dat heeft gedaan
een borstvergroting

maar 't gaat omm het uiterlyk! ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#10: 05-01-2007, 00:22
yentlina,

Veel mensen oordelen eerst over het uiterlijk en maken het daarna uit omdat ze erachter komen dat het innerlijk niet bij hun past. Daarom is het innerlijk belangrijker ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#11: 07-01-2007, 17:14
Naar een chirurg gaan is voor niets nodig. Behalve als je er echt last van hebt. Hiermee bedoel ik niet dat je ermee gepest werd als kind ofzo. Maar als je bv last hebt met het passen van kledij. Als je borsten niet even groot zijn ofzo.
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#12: 07-01-2007, 20:13
meeste vrouwen hebben last ervan dat hun borsten neit evengroot zijn. Ik vind het niet erg (als jonge). Die van mijn vriendin zit ook wat verschil in. Maar het hoort bij haar. Ik vind het geen reden om naar de chirug te gaan...

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

steffiej007

Re:een chirurg maakt mij mooi
#13: 09-01-2007, 18:16
Ik vind dat ieder dat voor zich moet weten. Ik heb zelf paar weken terug me oren plat laten zetten bij de plastische chirurg.. waarom? omdat ik het zelf niet mooi vond, me oren stonden niet plat ook al zeide andere dat het wel meeviel... zelf ergerde ik me er heel erg aan dus toch maar laten opereren.. en ik ben redelijk tevreden met het resultaat  :)
  • IP logged

g

gabyvanlaar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#14: 26-01-2007, 16:09
Gewoon nu al gaan sparen voor wat je het liefste wil! :D

Uiteindelijk wil je het als het goed is later toch nie meer,
onzekerheden horen bij de puberteit!

Maar als je het over een paar jaar nog steeds wilt, je hebt geld gespaard dus doe het dan maar gewoon!

ik ben ook aan het sparen! ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal