Skip to main content

Auteur Topic: een chirurg maakt mij mooi

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#15: 24-02-2007, 12:01
Hoi,
ik vind dat je met plastische chirurgie moet wachten tot je ten minste 18 bent. Dan is je lichaam volgroeid en veranderd er niet veel meer aan je.

Grtz Ilse
  • IP logged

Y

YoYoCheckTheFlow

Re:een chirurg maakt mij mooi
#16: 03-03-2007, 14:16
Ooit gehoord van Micheal Jackson ;D
  • IP logged

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#17: 03-03-2007, 20:07
Wat is dat nu voor een opmerking?
  • IP logged

m

mootje-lover

Re:een chirurg maakt mij mooi
#18: 31-03-2007, 16:55
mijn nicht was vroeger heel erg dik en toen is ze gaan sporten en is ze heel snal afgevallen en toen heeft ze met een progamma van een make over volgens mij iets van de zwaan vlamingen ofzow maar toen heeft ze haar overtollige huid weglaten halen en nu is ze best wel knap
  • IP logged

c

coolgirl E

Re:een chirurg maakt mij mooi
#19: 18-04-2007, 17:39
hallo,

Ik ben pas 11 geworden en ben verbrand toen ik nog klein was. Nu ben ik ook verbouwd en jullie zeggen dat dat dom is. Ik voel me diep gekwetst...  :'( Wie kan mij aub helpen met dit???

Groetjes coolgirl E
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-04-2007, 17:41 door coolgirl E »

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#20: 18-04-2007, 20:05
Hoi,

Sorry dat we je hebben gekwetst. Maar wij bedoelden als je je laat opereren omdat je je uiterlijk niet mooi vind. Jij bent verbrand, dan word dat wel gedaan, en dan is dat veel beter. Je moet je hierdoor niet slecht voelen. Het was bedoeld voor mensen die nix aan de hand hebben gehad en hun gewoon lelijk vinden. Jij had een goede reden om het wel te doen.

Grtz Ilse
  • IP logged

L

Loesboes

Re:een chirurg maakt mij mooi
#21: 23-05-2007, 16:05
Als chirurgie is wat je wilt moet je het doen, maar ik vindt toch dat je neutrale uiterlijk belangrijker is... het kost je veel geld dat je goed kunt gebruiken... Chirurgie kan niet altijd de oplossing zijn, ik denk dat misschien dingen doen als Strakke kleding beter is

Løesbøess
  • IP logged

e

eenwieler

Re:een chirurg maakt mij mooi
#22: 23-05-2007, 23:18
Ik heb op me 16de plastische chirurgie laten plaatsvinden in me gezicht en hals. Klinkt allemaal erger dan het is. Ik had 2 vetbultjes die verwijderd mochten worden.

Ik ken iemand die te grote borsten had. Met als gevolg rugklachten. Heeft een maatje eraf moeten halen.

Besef wel dat degene die zichzelf laten verbouwen. Dit doen omdat ze niet lekker in hun vel zitten en daarom dat doen. Persoonlijk vind ik dat ze geen bezoekje moeten brengen aan de plastische chirurg. Maar aan de psycholoog.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Ik snap dat iemand met brandwonden graag iets aan zijn of haar lichaam wilt veranderen.

Zelf ben ik niet van plan om te sleutelen aan me lichaam. (uitzondering van vetbuiltjes recht op je voorhoofd en hals).

Ik ben tevreden met het lichaam dat ik heb. Wil hiermee niet opscheppen dat ik er lekker uit zie ofzo. Maar stel ik zou er door een ingreep anders uitzien, is het dan wel mooier? En is het dan nog wel jezelf.

Ferko
  • IP logged

S

Something.else

Re:een chirurg maakt mij mooi
#23: 24-05-2007, 10:24
nee dan ben je jezelf niet meer, vind ik..

Met uitzondering op brandwonden etc.

Ik vind ook dat als je jezelf te lelijk vind ofzo dat je dan andere hulp moet gaan zoeken,

Iedereen heeft wel iets wat negatief is, en ook dat negatieve hoort bij jezelf..

Niemand is perfect.
  • IP logged

I

Ilse

Re:een chirurg maakt mij mooi
#24: 25-05-2007, 21:04
Hoi,

Ferko heeft dus het perfecte voorbeeld gegeven wat ik bedoelde met als je er echt last van hebt. Als je borsten zo groot zijn dat je er rugklachten van krijgt, dat vind ik pas een goede reden. Als dat zou zijn zou ik het ook doen, maar dat is niet het geval. En idd die brandwonden dat is ook een goede reden.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:een chirurg maakt mij mooi
#25: 26-05-2007, 13:36
Tja afgezien dat dat 100 post eerder ook al 4 keer is gezegt ;) hahahah

Nee ik ben het er nog steeds mee eens. Zolang het is om klachten zoals pijn of echte dingen die dwars zitten en niet alleen maar is om je huid iets strakker te zetten of wat dan ook is, vind ik het heel terecht.

(zoals ik al eerder had gezegt :P)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

laura231

Re:een chirurg maakt mij mooi
#26: 02-06-2007, 09:42
n ook mislukken en dat ben je waarschunlijk niet
mooier maar ik kan er geen  laura231
  • IP logged

L

Lola

Re:een chirurg maakt mij mooi
#27: 21-07-2007, 15:34
Nope... Maar weetje als ze de goede redenen dervoor hebben is t tog ok? Als ze de foute redenen hebben is t minder... Plastische chirurgie kan ook behoorlijk misgaan... Daarbij zou ik t zelf ook nooit doen vanwege mijn operatie vrees!!^^ Maarja...

Groetjes
Lola(schuilnaam)
  • IP logged

N

Nadine

Re:een chirurg maakt mij mooi
#28: 22-07-2007, 12:25
als het moet moet het als het beter is dan zou ik et doen maar anders niet!
  • IP logged

s

shyguy

Re:een chirurg maakt mij mooi
#29: 22-07-2007, 15:22
ik en bloed en in mijzelf snijden of laten snijden, nah ah.
alleen als ik een fikse stoot narcose binnen krijg zonder dat ik het weet (vrijwillig dus niet dus geen P C)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal