Skip to main content

Auteur Topic: ik ben te dik vind ik..

M

MeiisjjeMeiisjje

ik ben te dik vind ik..
OP: 07-08-2007, 11:28
allo ik ben ongeveer 1.62 en ben 50 kl of iets meer en ik vind mezelf te dik ik ben 12 jaar me vriendje zegt dat i kniet te dik ben maar nu wil ik nie tmeer eten me ouders dwingen me om te eten maar dan krijg ik buikpijn en heb ik soms gewoon kotsneigingen ..  :-\

kan iemand me helpe??
ik raak hierdoor namelijk een beetje in de war.

my,,
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik ben te dik vind ik..
#1: 07-08-2007, 16:18
Je bent niet te zwaar, als je daar bang voor ben. Je bent namelijk best lang voor je leeftijd en daardoor mag je rond de 50 wegen. Daarnaast is het niet goed om niets te eten. Dat maakt je lichaam moe en kan je uiteindelijk annorexia van krijgen (en dats geen pretje).

Daarnaast kan het juist zijn dat je dikker word, omdat je lichaam minder gewend is te eten. Ik zou als ik jou was gewoon normaal eten, dat is beter voor je en te zwaar ben je ook niet. Dat zeggen immers zat mensen tegen je :D. Daarnaast heb je een vriendje die zich druk om je maakt als je gaat afvallen, dus waarom moet je dan nog afvallen als er zoveel dingen zeggen en bewijzen dat je al perfect ben?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

Re:ik ben te dik vind ik..
#2: 11-08-2007, 14:05
het is uit met me vriendje want ik vertrouw hem ook niet egt ik kon hem niet eens vefttrouwe en ik geloof hem niet dus heb ik het uit gemaakt  :-X

maar me ouders denke nou ook dat ik eetproblemen heb dus...
  • IP logged

G

Gabbo

Re:ik ben te dik vind ik..
#3: 11-08-2007, 18:14
ik ben zelf ook op dieet maar dat betekent idd niet dat je in een keer voedelstaking moet nemen.
Je lichaam heeft eten nodig als brandstof. Ik moet namelijk 7x keer per dag eten :P.
En als je idd denkt dat je te dik bent doe anders eens een BMI (Body Mast Index) test. Dan kun je kijken je je ondergewicht, goed gewicht, een beetje te dik of gewoon (zoals hun het zeggen) te vet bent.
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik ben te dik vind ik..
#4: 11-08-2007, 20:50
Je heb het uitgemaakt met je vriendje omdat je dacht dat hij loog over je uiterlijk of omdat hij andere dingen verkeerd deed???

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

Re:ik ben te dik vind ik..
#5: 16-08-2007, 11:31
nee ik kon hem niet verttrouwe hij vertelde alles door dus ik durfde ook niks bij hem te vertelle ..

my.
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik ben te dik vind ik..
#6: 16-08-2007, 12:59
Tja zulke jongens heb je ook.... De opscheppers vind ik ze. Ze vertellen veel dingen door om andere soortvan jalours te maken of om stoer voor te doen. Ze behandelen het meisje alsof ze een prijs zijn die ze gewonnen hebben en daarmee altijd willen opscheppen.... Vreselijk irritant.

Naja op zoek naar een echte goede jonge dan maar ;) Je zal er vast wel één vinden, dat weet ik zeker.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:ik ben te dik vind ik..
#7: 17-08-2007, 20:47
Ga naar:

http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Dan kan je kijken of je gewicht goed is!

xxx  :-*
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

Re:ik ben te dik vind ik..
#8: 21-08-2007, 10:43
daar zie ik soms nog wel redelijk tegen op hoor ..

k voel me egt lelijk en dik  :-\

my,
  • IP logged

L

Lieneu

Re:ik ben te dik vind ik..
#9: 21-08-2007, 17:40
Wat bedoel je daarmee?
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

Re:ik ben te dik vind ik..
#10: 25-08-2007, 10:18
OMG :o ik ben 64 kl k wordt echt steeds zwaarder :-\

my.
  • IP logged

D

DeePack

Re:ik ben te dik vind ik..
#11: 25-08-2007, 12:22
dat heb ik ook een tijdje gehad, maar dat was omdat ik groeide, ik ben nu 14 en ben bijna 1,90 en weeg ik de 70-75Kilo
en dat is niet zwaar, ik ben gewoon lang en dat heeft met mijn gewicht ook te maken, en je bent wie je bent.
maar je moet jezelf niet uithongeren.
ga iets van een sport doen, dansen ofzo als je dat leuk vindt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal