Skip to main content

Auteur Topic: ben ik te dik?

c

choice-18

ben ik te dik?
OP: 12-12-2006, 20:53
ik ben 1.70 en weeg tussen de 50 en 55 kg kledingmaat 34/36 en vind mezelf dik, ik had eerst maat 32 en wil dat nu weer hebben. en doe er alles aan maar het lukt niet of ik moet mezelf gaan uithongeren. en ik sport nu al superveel. ik heb een vet rolletje over me broek en daar wil ik vanaf. dat ergert me. en ik haat mijn vrouwelijke vormen.
  • IP logged

m

marleen

Re:ben ik te dik?
#1: 12-12-2006, 22:26
choice-18, hey hallo,

ik weet wat het is om mezelf dik te vinden, toen ik zo oud was als jij( ik ben nu 26) vond ik dat ook, ik ging ook veel sporten en raakte ook dat vetrolletje niet kwijt...ik ben mezelf dus wel gaan uithongeren met alle gevolgen van dien...ik viel telkens flauw van de honger, maar ik was zo bang om weer te eten dat ik maar zei dat ik epileptisch was...ik leefde steeds meer in een leugen ook tegenover mezelf, zelfs toen ik een en al bot was vond ik mezelf nog te dik, omdat ik nog een velletje kon vastpakken en daar walgde ik van...jaren later heb ik, en ik weet dat het misschien een beetje clichee klinkt God leren kennen en hoe Hij naar mij kijkt...ik hoop dat je de link die ik je stuur wil bekijken, en dat je daarmee alle ellende bespaard blijft die ik heb gehad met mijn problemen over dik zijn!!http://fathersloveletter.com/fllpreviewdutch.htm

heel veel liefs marleen, en ik hoop dat ik je een beetje op de goede weg geholpen heb!!
  • IP logged

K

Keskin

Re:ben ik te dik?
#2: 13-12-2006, 16:55
Als ik je zo hoor ben je echt totaal niet te dik!! echtwaar niet tis een doodnormaal gewicht en ik weet dat het raar klinkt uit de mond van een jongen:P maar t is normaal dat je wat wijdere broeken moet hebben want je heupen worden ook gewoon breder door de pubertijd om je klaar te maken om kinderen te krijgen. Ik weet niet hoe oud je bent maar tis niet meer dan normaal! en dan wel iets wat hoort uit de mond van een jongen... Die hele skinny meisjes enzo daar is echt niets aan! t moet wel iets hebben om vast te pakken en te knuffelen en lekker om tegen aan te liggen niet een skelet dat naast je ligt en breekt als je het pakt. Ik zou me niet zoveel zorgen maken ik weet niet of je een vriendje hebt maar dat helpt ook heel erg om wat zelfverzekerder te worden want ik dnek ook dat je gewoon erg onzeker bent en daar nu redneen voor probeert te zoeken.
  • IP logged

M

Martijn

Re:ben ik te dik?
#3: 15-12-2006, 15:07
Ik ben 11 jaar, en ik weeg 40 kilo.
Ik zie er dik uit
  • IP logged

m

maaike

Re:ben ik te dik?
#4: 15-12-2006, 16:36
heey mup
ik vond het ook iritant steeds zo'n vetrolletje te hebben maar daar kun je verandering in brengen.
als je gewoon genoeg beweegt en let op wat je eet komt het allemaal goed.
  • IP logged

l

leoie

Re:ben ik te dik?
#5: 18-12-2006, 13:54
ik ben geloof te dik ben 13 en weeg 55 :-[
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#6: 19-12-2006, 09:28
55 Valt nog wel mee leoie. Ben je een jonge of een meisje. En als je jezelf te zwaar vind. doe elke dag een lange wandeling, dat helpt ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

k

kim

ben ik te dik?
#7: 19-12-2006, 11:35
HoOii...
iiCk vind meZelf te diiC...
maar iiCk weet niej hOe iiCk het thuiS mOet ZeGGen...
iiCk ben 11 Jaar en iiCk weeG nOuw 52...
iiCk ben oOk nOg iiS zOw GroOt...
iiCk ben 1,52
wil iemand mii helPen ???
iiCk weet niet wat iiCk mOet dOewn...
HELP ME !!!!!!!!!!
  • IP logged

m

missy

Re:ben ik te dik?
#8: 19-12-2006, 16:31
als je wil mailen joella_kussie@live.nl
 :p ik ben ook te dik hoor en ook 11
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#9: 20-12-2006, 07:36
hoi kim,

je bent groot, maar ben je dik of ben je zwaar. er zit een groot verschil tussen. maar wat doe je tot nu toe dan allemaal om af te vallen... (eerlijk vind ik je ni echt zwaar hoor, maarja)

En @t missy. hou het asje op 1 forum en verspeidt het niet over meerdere.
  • IP logged

s

shuheidy

Re:ben ik te dik?
#10: 24-12-2006, 19:15
ik vind me zelf te dik en ik ben ook 11 ik weeg bij eerst weegte ik 40 en nu 55 en ik doe alles om aftevallen maar het werk gewoon niet  alles wat ik deo werkt niet en sommige broeken passe mme gewoon niet meeeeer en het ergste is dat ik zo hrd me best doet en het werk niet en dan trek ik een bloesje aan en dan zie je al die vet rolle maar ja doei :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#11: 26-12-2006, 10:15
hoi shuheidy,

Hoe lang ben je ;) want het kan zijn dat je lichaam vetten verzameld om strax in de groeifase te gaan ;) dan word je een lang slank mooi meisje :D

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Savannah_

Re:ben ik te dik?
#12: 30-12-2006, 10:12
Ik ben juist te mager maar ik wil ook nii dikker worden vorig jaar woog ik 34 en ik ws 13 nu ben ik 14 ik weeg 37 maar dat komt ik heb een ziekte en ze vermoeden dat ik nii lang mer leef,,:S want ik ben nu zo mager en ik kan ook nii dikker worden:S:S

GrOetjjes Savannah
  • IP logged

N

Nikki

Re:ben ik te dik?
#13: 30-12-2006, 21:40
Hoi,

Ik weet wat het is om je te dik te voelen.Ikzelf ben 11, weeg zeker 55 kg en ik ben maar 1m55 groot.Maar als ik jou bezig hoor, heb je de perfecte maten.Weet je wat, honger jezelf niet uit, maar probeer veel groenten en fruit te eten, je dagelijkse portie is ongeveer 5 stukken. Bijvoorbeeld: 3 bloemkooltjes(stukjes ;)) en 2 appels ofzo. En als dat lukt, mag je af en toe wel een snoepje of koekje eten, maar met mate. Geniet van wat je eet.Neem de smaak in je op. En vooral: als je je uithongert, bestaat de kans dat je anorexia krijgt. Ikzelf heb er ook last van gehad. Ik vond mezelf te dik, ik hongerde mezlf uit. Na ongeveer 2 weken mezelf te hebben uitgehongerd, kon ik me niet meer concentreren, ik was alleen nog bezig met calorieen tellen. Na een tijdje viel ik ook geregeld flauw. Mijn moeder smeekte me om opnieuw te eten. Na een tijdje deed ik het, maar nu at ik véél te véél. Ik volg nu weer een dieet, maar een gezond dieet. Dus, je moet niet onzeker zijn, binnenin je schijnt een pracht van een mens!!!

Greetz
Nikkie! :) ;)
  • IP logged

P

ProblemenMeid

Re:ben ik te dik?
#14: 30-12-2006, 22:25
Ik vind me zelf veel te dik echt waar ik stel me echt niet aan.Ik ben een meisje van 1.61 m en ik weeg 42 kilo ik vind me zelf verschrikkelijk dun. Soms als k me volgepropt voel Kots ik het er uit. Soms eet ik dagen niks allen om af te vallen.Ik Ben blij dat ik dit effe kon zeggen..

X-x-x-X ProblemenMeid :'(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal