Skip to main content

Auteur Topic: ben ik te dik?

a

anne mijn

Re:ben ik te dik?
#15: 31-12-2006, 14:17
problemen meid!!
je bent super slecht bezig!!!
je kan 57,6 kilo wegen hoor!!!
je weegt zelfs veel te weinig!!!
als je meer tips wil lees dan: hoe overleef ik mijzelf.
kan je gewoon bij de bieb lenen!!!!


Ik vind me zelf veel te dik echt waar ik stel me echt niet aan.Ik ben een meisje van 1.61 m en ik weeg 42 kilo ik vind me zelf verschrikkelijk dun. Soms als k me volgepropt voel Kots ik het er uit. Soms eet ik dagen niks allen om af te vallen.Ik Ben blij dat ik dit effe kon zeggen..

X-x-x-X ProblemenMeid :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#16: 31-12-2006, 18:42
jennifertje
groentje


 Offline

Berichten: 2



Dit forum is het helemaal !

Bekijk profiel | Persoonlijk bericht (Offline)   te dik
« Gepost op: vandaag om 12:37:02pm »  Antwoord met citaat | Verander | Verwijder | Splits Onderwerp  

--------------------------------------------------------------------------------
ik vind dat ik te dik ben voor mijn leeftijd

??? :-[ :'( :-X  


(verplaatst van een andere topic)
  • IP logged

w

wesleyG

Re:ben ik te dik?
#17: 02-01-2007, 00:30
jah eigelijk hoor ik hier niet tussen k weet hoe het gaat met meiden. jah hoe moet k dat zegen.

je bent je zelf vind je je te dik omdat messen te veel naar je kijken of vind je dat je te veel eet.
meestal is het niet zo meestal gaat het via.
meiden (somige jongens) (ik) die vinden zich dik.
als ze een een groepje lopen met hun vrienden omdat toevalig een jongen naar de magerse kipetje kijkt.

k heb een vrienden club en nee echt magere meiden zijn niet mooi mij mening maar wat ik dus wil zegen je bent en blijf je zelf  en niks kan je uitelijk imiteeren aan je inerlijk als je 5 meer weergt dan vorig jaar en je bent  gegroeid ben je echt niet dik  eigelijk best wel raar maar jullie zijn Qa lengte prima en gewicht vraag aan je ouders kijk in de bieb ik denk dat je trots op je zelf moet zijn

su6 dame,s en dit maak ik soms mee in de winkel met mu meisje  best wel sgatig  

blijf je zelf
  • IP logged

S

Saar

Re:ben ik te dik?
#18: 04-01-2007, 10:53
Heej,, ik vint mijn eigij ni te dik en ni te dun,, ma ik wort sprr vaak gepest me : anorexia kint, ik eet ni sprr gezond ook ni sprr ongezond, ik eet zoals de meeste!,, om de 2 avonden eet ik wel een pak dhips :-[ ma ik word wel ni dikker ik ben 12 weeg 45kilo en ben 1.65 groot! xx
  • IP logged

s

steefje

Re:ben ik te dik?
#19: 04-01-2007, 19:15
ik vind me zelf ook dik ik ben 12 weeg 36 en ben 1.47 help me
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#20: 07-01-2007, 17:06
ik vind me zelf ook dik ik ben 12 weeg 36 en ben 1.47 help me

Jij bent helemaal niet te dik. Ik heb net je BMI berekend (dit doe je door je gewicht te delen door je lengte in meter in het kwadraat) Als je tussen de 20 en 25 uitkomt zit je goed. En jij komt uit op 16, dit wil zeggen dat je ondervoed bent. Wie hoger zit dan 25 kan wel best wat afvallen.
  • IP logged


a

anke

Re:ben ik te dik?
#22: 09-01-2007, 19:59
ik ben geloof te dik ben 13 en weeg 55 :-[


hallo leoie, je weegt 55kg. met een lengte van.....cm.
je bendt 13 jaar. meissie ik was al 18 jaar ,toen woog ik 57 kilo met een lengte van 167cm, ik was heel trots(omdat ik zo slank was) maar daar ben ikheel snel van op teug gekomen, slank is mooi, maar niet gezond!
en trouwens mannen denken, als ze een slanke vrouw zien, oh, die is misschien wel ziek, gellof me nou maar meissie, he het meegemaakt :D ;)
  • IP logged

d

danny

Re:ben ik te dik?
#23: 10-01-2007, 07:37
hallo ik ben zelf 13 ben 1.78 lang en weeg 62 kilo ik ben ook niet de magerste van allemaal maarja maar trek het je niet aan.
Ik denk dat je vrienden/vriendinnen je wel nemen zoals je bent dik dun knap lelijk.
  • IP logged

A

Anoniempjes

Re:ben ik te dik?
#24: 10-01-2007, 16:48
Ik vind mezelf verschrikkelijk dik.
Me vriendinnen zeggen van niet ...
Ik ben 1.66 groot en weeg tussen de 50/54
ben 12 jaar ben ik te dik?
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#25: 10-01-2007, 22:58
je lengte gewicht en leeftijd komen aardig overeen. Dus echt zwaar ben je niet.

Dikte is wat anders dan zwaarte mensen. Dikte is je buikomtrek. Als je zwaar bent betekend het niet gelijk dat je dik bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

steefje

Re:ben ik te dik?
#26: 11-01-2007, 12:06
maar ik voel me dik ik probeer af te vallen weeg nog 36 :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:ben ik te dik?
#27: 13-01-2007, 18:40
Zoals je leest steefje zijn er veel meer mensen zwaarder dan jouw. Dan moet je je toch wel af gaan vragen of je gelijk heb.

Mensen zullen zich altijd te dik vinden, als jij 20 kilo weeg vind je jezelf nog te dik, maar het is neit goed voor je lichaam om heel slank te zijn. Ik vind dat een meisje of jonge zich niet druk moet maken over zijn gewicht. Ik zit er zelf ook wel mee, maar ik weet en doe er niks aan omdat ik weet dat dat slecht zou zijn voor me lichaam.

Probeer je lichaam in de hand te houden door goed te eten. Ik heb liever een vriendin die wat vetrollen heeft dan een vriendin die superslank is en elke dag moe omdat ze te weinig eet. Een normale dikte betekend dat je goed je lichaam kan verzorgen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

witch

Re:ben ik te dik?
#28: 24-01-2007, 16:51
natuurlijk ben je niet te dik iedereen is zoals die is iedereen is verschillend dus eigenlijk moet je trots zijn op je uiterlijk  ;) ;) ::)denk slim denk ik heb een goed uiterlijk

geloof me het werkt


je adviseur
  • IP logged

g

gabyvanlaar

Re:ben ik te dik?
#29: 27-01-2007, 15:02
Wat een  GELUL  dat je trots moet zijn op je uiterlijk!

Als je lelijk bent moet je daar niet TROTS op zijn,
NEE, ga er wat aan DOEN!

Maak een PLAN VAN AANPAK:

1- schrijf op wat je lelijk aan jezelf vind!
2- schrijf daarachter wat je eraan gaat doen!
3- volg dit plan minstens een maand en kijk naar de resultaten

4- is er al een beetje resultaat ga dan door
5- is er geen resultaat, stel je plan bij zodat je er we resultaat komt!

Heb je je volledig ingezet, ongeacht het resultaat, dan kun je TROTS zijn op jezelf!!!!

Want onthoudt 1 ding: je kunt wel trots zijn opjezelf terwijl je er niet uitziet, maar andere mensen denken nog STEEDS wat een LELIJKERD!!!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal