Skip to main content

Auteur Topic: ben ik te dik?

n

nadoe

Re:ben ik te dik?
#45: 11-03-2007, 13:21

hay
 :'( :'( :'( :'(

kan iimand mij helpen ik bn 11 jaar en weeg 56 kli0
help me pliessssssssssss
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#46: 11-03-2007, 20:34
Hoi,

Hoe komt het toch dat jullie zo weinig wegen terwijl jullie je nog altijd te dik vinden? Is echt raar. Jullie worden gemanipuleerd door de maatschappij. Al die fotomodellen zijn graatmager. En jullie willen dat ook zijn omdat jullie denken dat het zo hoort, maar dat is niet!!!! Zo mager zijn is niet eens mooi. Dus laat je niet beïnvloeden door internet of foto's die je ziet ofzo, echt niet doen, want dan loopt het niet goed af met jullie...

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lauar2301

Re:ben ik te dik?
#47: 13-03-2007, 16:49
hoi ik ben laura
sommige mensen zijn gewoon dik om dat ze elke dag patat en pizza eten soms kan je er niks aan doenj omdat je bent zo geboren bent  als je een slanke vader of moeder hebt is de kans groot dat je later nog slank word     laura
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#48: 13-03-2007, 20:48
Hoi Laura,

Dat klopt niet helemaal. Een vriendin van mij is ook heel dik, en haar ouders niet. En ze eet bijna niets. Dus dat ligt er gewoon aan...Je hebt geluk of je hebt pecht :-\

Grtz Ilse
  • IP logged

a

annickske

Re:ben ik te dik?
#49: 14-03-2007, 10:11
Hallo
Wat ilse zegt klopt wel hoor.
Maar je kan ook (dik) worden omwille van je pubertijd.
Maar wat ik helemaal NIET snap is dat meisjes/jongens van 12 hun dik vinden dat is helemaal NIET zo .
Je moet je zeker en vast NIETS van aantrekken wat ze allemaal zeggen over je .
Want door het pesten kan je dat ook vinden als ze je bv dikkerd noemen of zo terwijl je dat helemaal niet bent.
Laat ze allemaal zeggen ze weten niet beter.
En heb ook zelf wat meer zelf vertrouwen dan kom alles weer goed.
Groetjes annick
  • IP logged

S

Something.else

Re:ben ik te dik?
#50: 14-03-2007, 10:56
Laat zien hoe sterk je bent.. !
  • IP logged

S

Sofiee

Re:ben ik te dik?
#51: 15-03-2007, 13:32
Hoi,

Ik ben ook ongeveer net zo lang als jou en ik weeg 53 kilo. Je bent helemaal niet dik. Bijna iedereen kan wel wat vet pakken, dat is eigenlijk gewoon vel en een beetje vet moet je wel hebben. Ik (ook al zeg ik het zelf) vind mezelf niet dik. Op www.voedingscentrum.nl kun je je BMI bereken. Je hebt juist een gezond gewicht, houden zo!

Kuzzz Sofiee
  • IP logged

l

lydje

Re:ben ik te dik?
#52: 17-03-2007, 19:01
Hey,

ik denk echt dat je anorexia hebt. Als je 1,70 bent en je bent maar 55 kilo, ben je eigenlijk te licht. Iedereen heeft een vetrolletje en dat is echt niet erg. Ga rechtop staan en het is onzichtbaar!! Ga jezelf niet uithongeren, maar let gewoon opn wat je eet. Goed ontbijten, dat is het aller belangrijkste. Dat zorgt ervoor dat je de rest van de dag minder honger hebt en dus minder tussendoortjes eet. Als je toch een tussendoortje wil, eet dan een stuk fruit, of een extra boterham.
Als er iets slecht voor je is, is het uithongeren.

Trouwens, als je ouders erachter komen en je naar een dokter sturen, moet je weer aankomen, en dan ga je je nog dikker voelen, dus blijf zoals je bent, dan komt het wel goed.

Suc6, Lydia
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#53: 21-03-2007, 16:20
Hoi,

Ik sta volledig achter Lydia. Ze heeft helemaal gelijk.

Grtz Ilse
  • IP logged

.

..loveyou..

Re:ben ik te dik?
#54: 05-04-2007, 14:10
ViNdE JUllIe MiJ dIk :)SoRRy dAt Ik Het VRaaG Maar WaS eeN VrAAg Je... ;)
  • IP logged

S

Something.else

Re:ben ik te dik?
#55: 05-04-2007, 20:10
Dat kan ik toch niet wetenn..
heb je nog nooit gezien ofzo..  ::)
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#56: 06-04-2007, 10:57
Hoi loveyou..

Daar kan ik ook niet op antwoorden. We kunnen je niet zien op dit forum.

Grtz Ilse
  • IP logged

C

Carmnn-

Re:ben ik te dik?
#57: 30-04-2007, 11:11
ik vind jou helemaal niet dik ik vind dat je wel een mooi figuur hebt je bent lang en niet te dik of te dun, ik ben 1.75 en weeg 65 en heb maat 38 dus het valt nog wel mee ik vind dat je blij moet zijn met je figuur, want maat 32 lijkt me iets te dun voor jou.
  • IP logged

I

Ilse

Re:ben ik te dik?
#58: 01-05-2007, 09:46
Hoi,

Maat 38 is normaal voor een jonge vrouw die in de puberteit zit. 32 is een kindermaat.

Grtz Ilse
  • IP logged

x

xgirl

Re:ben ik te dik?
#59: 06-05-2007, 10:26
Heej mensjees....
Je kan niet snel zegge of iemand te dun of te dik is als je alleen de leeftijd en het gewicht weet.
Je kan dan wel 11 jaar zijn en 56 kilo wegen, maar miss ben je ook wel 1.70 lang.
Dan komt het al een beetje overeen en ben je dus helemaal niet dik!!
Ikzelf ben 14 jaar, ben 1.65, en weeg 39 kilo.
Pas als je je lengte erbij gaat hale en dan gaat vergelijke kan je erachter kome of je dik ben ja of nee..
 
                          Ik zweer het je....  Je bent heus niet dik!

                                                   xxxjees xgirl :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal