Skip to main content

Auteur Topic: Lerares

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Lerares
OP: 30-01-2014, 22:08
Hallo,
Ik weet niet of ik dit in dit topic moet zetten

Ik heb een soort van probleem,
Ik heb les van een lerares, rond de 25 a 30 jaar. Ze ziet er best goed uit. Iedere les dan hebben we weleens oogcontact en dan glimlachen we. Ik kan dit niet negeren omdat het zo leuk is ;$
Laatst vroeg ik na de les iets over mn mondeling die ik binnenkort heb, en ze vroeg aan mij of ik me wel op mijn gemak voelde in de les.
Ik twijfelde en ik zei toch maar ja en ze begon weer te glimlachen. En nu moet ik binnenkort bij haar op plusuur komen om over dat mondeling te praten. Ik ben een soort van bang, ik begin namelijk te denken dat ze iets met me wil.. Dit kan overdreven zijn maar je hoort weleens wat in de media daarover. Eigenlijk vind ik het wel leuk, en ze is ook wel leuk, maar het blijft je lerares! Weten jullie of ik moet doorgaan met dit of moet ik proberen te negeren ofzoiets? Alvast bedankt!

Skaterboy
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: Lerares
#1: 09-02-2014, 18:01
Hallo,
Als je lerares iets met jou zou willen zou dat verboden zijn. Jou lerares kan daarvoor hele hoge straffen krijgen en vaak begint dat met ontslagen worden. Ook kan jij uitgelachen worden en gepest worden als het uitkomt dat je wat met je lerares hebt. Ik zou als ze echt wat met je wil, gewoon eerlijk met haar bespreken wat de gevolgen zijn van een relatie. Misschien heeft ze gewoon het gevoel dat je je niet zo prettig voelt in de klas en wil ze je alleen maar helpen? Denk in ieder geval goed na voordat je iets doet!
xx sabine.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Lerares
#2: 09-02-2014, 22:33
Beste skaterboy,

Als ik jou was zou ik wel naar dat plusuur gaan en eerst eens afwachten hoe het loopt. Als je dan toch merkt dat ze eigenlijk meer een gesprek wilt in de zin van 'relatie' etc dan moet je inderdaad zoals sabine zegt duidelijk tegen haar zeggen wat je er van vindt.

Stel je wilt ook wel een relatie, vraag jezelf dan ook goed af of het vanuit haar wel echt is. Kan ook zijn dat ze het voor de kick doet, juist omdat het de laatste tijd zo veel in het nieuws is geweest. Denk ook goed na over de gevolgen zoals Sabine die ook al schetst!

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Lerares
#3: 12-02-2014, 20:53
Hallo
Dankjulliewel! Ik zal erop letten en kijken hoe het loopt en duidelijk aangeven wat ik wil

Groeten Skaterboy
  • IP logged

r

rooboos

Re: Lerares
#4: 13-02-2014, 19:03
Hey,

Wat ik zou doen is afwachten totdat zij echt een "Move" maakt, zodra zij dat doet maak dan goed duidelijk wat jij wilt.

Mocht je iets willen met haar, denk hier goed over na, het is een lerares, het klinkt misschien hard maar het is pedofilie in dat geval. Dit verwoest niet alleen haar leven maar ook die van jou.

suc6

Rooboos
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Lerares
#5: 15-02-2014, 17:27
ik ben nu gespannen! ik heb binnekort een mondeling met haar!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal