Skip to main content

Auteur Topic: vraagju

m

miss-rosie

vraagju
OP: 06-09-2007, 19:15
mijn vriend heeft mij laatst gevingert en het was best lekker (ookal moet hij het nog een beetje leren, maar ok :P) maar nu is mijn vraag.... als ik helemaal ontspande voelde het op een gegeven moment net alsof ik naar de wc moest :P ik ben erna naar de wc gegeaan en eigelijk hoefde ik niet, maar als mijn vriend me vingert wel ??? :-\ is dit normaal? ik vind het echt heel raar...
  • IP logged

e

eenwieler

Re:vraagju
#1: 07-09-2007, 11:12
Dat gevoel wat je hebt kan met een aantal dingen te maken hebben. Met zijn vinger kan hij iets raken waardoor jij het gevoel krijgt dat je moet plassen. Maar zodra hij stopt is dit ook weg.

Een andere verklaring is dat je heerlijk ontspannen bent en tegen het klaar komen zit. Ik weet niet of je dit ooit hebt meegemaakt. (Ik weet als jongen natuurlijk niet hoe dit bij een meisje voelt). Maar het kan zijn dat je het verschil tussen klaarkomen en het plas gevoel niet weet. Misschien sta je wel op het punt om je hoogtepunt te beleven. En dan stopt je vriendje omdat je moet "plassen".

Kan best zijn dat als je eenmaal een keertje bent klaargekomen, je zo het verschil voelt tussen plassen en klaarkomen.

Misschien sla ik de spijker totaal mis en lijkt klaarkomen helemaal niet op het gevoel van hoge nood. Waardoor deze 2 door elkaar halen niet mogelijk is.

Wat je wel zou kunnen doen is ervoor zorgen dat je zeker weet dat je niet hoeft te plassen. Oftewel zorg dat je van te voren naar het toilet gaat en drink dan niet te veel. Als dat gevoel weer naar boven komt weet je eigenlijk vrijwel zeker dat het niks met plassen te maken heeft.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:vraagju
#2: 07-09-2007, 12:31
Ik denk dat Ferko alles al uitgelegd heeft. Als hij namelijk vaak langs je plagbuis gaat met vingeren kan je het gevoel krijgen dat je naar de wc moet, daarnaast kan het zijn dat je inderdaad het gevoel niet echt herken.

Ik raadt je vriend aan een goed te onderzoeken en veel te ontdekken wat wat is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal