Skip to main content

Auteur Topic: Vrijen ..

i

ikk?

Vrijen ..
OP: 12-09-2008, 14:20
Ik heb een vraagjee , je hebt een 10 stappen ding voor zoenen van hoofdschuin tong naar binnen etc. Maar hoe moet je dan begrinnen met sex en in welke stand meisje onderop want myn vriend en ik zyn allebei nog maagd en willen hetgaan doen enne als je nou klaarkomt is dat dat witte spul dat je ook krygt als je jezelf vingert.

x. a
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Vrijen ..
#1: 12-09-2008, 14:52
over dat klaarkomen is het eigenlijk hetzelfde als altijd, allen kom je klaar tijdens de sex, en over dat met beginnen met de seks zou ik eigenlijk ook wel willen weten ;)
aangezien ik nog maagd ben, in seks en sterrenbeeld XD maar over een paar jaar moet het toch wel is gebeuren dus is het ook voor mij wel handig om te weten ;D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: Vrijen ..
#2: 12-09-2008, 17:12
Tja et ligt per persoon anders. de makkelijkste methode is meisje onderop en jonge bovenop. Begin bijvoorbeeld eerst met zoenen en ga dan op je rug liggen en laat hem je verder verwennen, of duw hem op zijn rug en verwen hem en ga daarna op je rug leggen om hem toe te laten.

Daarnaast zijn er wel 2 moeilijkere posities, maar als je moeite heb met het deel erin krijgen kan je die altijd proberen. Dat is op zijn hondjes of het meisje bovenop.

Succes. Heb je nog meer vragen stel ze maar.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal