Skip to main content

Auteur Topic: uitleggen aan vriend?

t

trixie13

uitleggen aan vriend?
OP: 13-10-2008, 20:16
hoi, ik heb al zo ongeveer de hele site gelezen, maar misschien was ik een beetje blond^^. maar wat ik me dus afvraag, mn vriend wil dat ik aan hem uitleg hoe een vagina nou in elkaar zit (we spreken elkaar alleen maar op msn, en soms in de vakanties zien we elkaar). maar heeft er iemand tips hoe je dat uit kan leggen?
bedankt alvast  ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: uitleggen aan vriend?
#1: 14-10-2008, 14:36
kan hij dat zelf niet opzoeken op internet, of w88 tot hij seksuele voorlichting krijgt.

en anders zoek je een plaatje op waar alles bij staat aangegeven.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: uitleggen aan vriend?
#2: 14-10-2008, 16:40
vul bij google in:
vagina wiki

dan krijg je de wikipedia info erover, daar staat genoeg uitgelegd met plaatjes erbij.

Daarnaast kan je een beetje proberen door hem vragen te laten stellen. Wat wil hij precies weten, hoe een vagina er uit ziet in het algemeen of die van jou?

Als het algemeen is, dan kan je hem kleine beetjes uitleggen hoe die eruit ziet. Ik denk zelf wel dat je weet hoe het eruit ziet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

trixie13

Re: uitleggen aan vriend?
#3: 16-10-2008, 20:57
bedankt  ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re: uitleggen aan vriend?
#4: 17-10-2008, 22:44
asjeblieft
  • IP logged

T

TienerJen

Re: uitleggen aan vriend?
#5: 25-10-2008, 09:38
Hey,
Vraag hem of hij in boeken leest of in de bibliotheek.Daar staat genoeg info in over hoe een vagina in elkaar zit..


Veel Kuzzies Jennifer
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal