Skip to main content

Auteur Topic: Zin...

N

Nadieh100

Zin...
OP: 05-11-2008, 14:36
Hallo,
Ik heb soms zin in om het doen, of om te zoenen, maar ik heb geen vriend. Ook wil ik vingeren, maar meestal kan ik me vinger er maar half indoen zeg maar.. Als ik verder ga doet dat pijn..
Weten jullie hoe dat komt?
En ik weet neit of ik hetero ben of Lesbiënne. Soms denk ik van: mmm.. lekkerding en daaar wordt ik dan verliefd op. Maar bij een meisje lijkt het me ook fijn om over haar borsten enzo te strelen... Wat moet ik doen? ???
PLZ, help me!
xxxx iemand...
  • IP logged

t

triiesja

Re: Zin...
#1: 05-11-2008, 15:12
k denk da je nog niet egt oud ben je gevoelens spelen op je hormonen en daardoor ga je zin krijgen en alles maar loop niet te hard van stapel en w8 tot de ware doe ik nog steeds Geloof me je hebt spijt als je te snel dingen gaat doen als je begryp wat k bedoel
  • IP logged

t

totalwar

Re: Zin...
#2: 05-11-2008, 22:20
jeps ben het met triiesja eens.

Daarnaast, het kan pijn doen om vele redenen. het kan zijn dat je nog te strak ben of daar heel gevoelig bent. Dat is meestal de zaak.

Wat het ook kan zijn is dat baarmoeder laag zit, maar dat lijkt me een beetje te laag daarvoor, daarom denk ik eerder dat het degene daarboven is.

Maar zorg er dan gewoon voor dat je niet te doiep gaat. wil je toch dieper, probeer elke keer een klein beetje. Doet het pijn ga weer verder waar het fijn is en probeer het later weer.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

Re: Zin...
#3: 06-11-2008, 13:55
hee mneertje is het eindelijk met me eens
  • IP logged

t

totalwar

Re: Zin...
#4: 06-11-2008, 15:13
wanneer was ik et dan niet met je eens :P???
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Zin...
#5: 04-01-2009, 19:23
Hey,

Dat is heel normaal.

Doei Grt TienerJen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal