Skip to main content

Auteur Topic: Nagelbijten.

I

Iriizz15

Nagelbijten.
OP: 21-08-2010, 23:11
Hellow..
Ik ben een nagelbijter en ik wil graag een paar oplossingen weten hoe je er van af kan komen.
Ik heb van die nagelak geprobeert maar dat lukt niet.
Weten jullie raad


Alvast bedankt x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Nagelbijten.
#1: 23-08-2010, 09:15
Je moet eigenlijk uitzoeken wat de reden is van je nagelbijten.
Ben je zenuwachtig voor dingen, heb je een schuldgevoel, voel je je heel onzeker, ben je verliefd op iemand etc. Als je dat weet dan kun je er wat aan doen.
En nagelbijten is eigenlijk gewoon een afleiding voor als je niks te doen hebt, ik bijt dan altijd van die velletjes rond me nagels :P
Je moet ook zo denken: als je niet meer nagels bijt, dan worden je nagels langer en dus mooier en zien je handen er verzorgd uit en dus meer kans op een vriendje ;) of gewoon vriendinnen.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

DorisMm

Re: Nagelbijten.
#2: 11-09-2010, 23:36
heej,
ik heb hier ook een tijdje last van gehad en ik heb tot mn 7de geduimd. Ik ben er zelf elke keer van afgekomen zonder hulpmiddelen. Voor het duimen zei ik de hele tijd tegen mezelf dat het  vies was en stelde ik mezelf voor dat mijn handen bijvoorbeeld onder de modder zaten. Elke keer als ik wilde duimen ging ik op mijn handen zitten zodat ik er niet bij kon. een aantal jaar later ging ik nagelbijten en ik weet eigenlijk niet meer hoe ik daar vanaf gekomen ben.;

Maar daarna  was mijn huid om mijnn nagels echt nog heel lelijk, ik doe nu al ongeveer een half jaar elke avond vaseline op en om mijn nagels en ze zien er nu gewoon weer heel mooi uit!
heel veel succes

grzz
  • IP logged

c

candystay

Re: Nagelbijten.
#3: 13-09-2010, 19:10
Heeee ik heb het oook
ik probeer er vanaf te komen het lukt me een beetje maar als ik het toch
doe word ik een beetje boos op mezelf zo van
jeetje is het je weer niet gelukt en daar heb ik ook niks aan
en je handen zien er lelijk uit ! daar denk ik dan altijd aan
ook succes xxxxxx  :D
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: Nagelbijten.
#4: 16-09-2010, 20:51
Ik geraak er echt niet van af pfffffff...
& ik heb namelijk al kleine handjes  ;D & dn ng eens vieze nagels dat schrikt mensen af..
Ik zoek nog steeds middeltjes om eraf te komen ..

xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Nagelbijten.
#5: 16-09-2010, 21:34
Anders moet je mooie nagellak op doen en dan vooral op je nagelranden. Dan denk je wel twee keer na voor je dat er weer af gaat bijten ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

te weinig tijd

Re: Nagelbijten.
#6: 22-09-2010, 01:55
ik doe het ook al volgends mij gewoon mijn hele leven lang maar werk nu al een jaartje bij een fieten maker dus dn krijg je je niet altijd even schoon en dan bijt ik dus een paar dagen niet maar dat is alleen van af zaterdag net zolang tot ik mijn nagels ga schoonmaken
  • IP logged

M

Myanna

Re: Nagelbijten.
#7: 18-11-2010, 13:58
Eeeeuh je hebt ook van die vieze spul voor op je vingers,
wat heeel vies smaakt.
Ik weet niet of het helpt?
Bij sommige helpt het wel en bij andere niet?
Is dat misschein het proberen waard?
Of doe nep nagels op?
ALs je ziet hoe mooi dat is.
lukt het misschien ook??
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Nagelbijten.
#8: 18-11-2010, 20:07
Zeg tegen je vrienden dat ze je moeten slaan als je op je nagels gaat bijten. Werkt als je zulke sadistische vrienden hebt als mij xD
xx<3
  • IP logged

.

...

Re: Nagelbijten.
#9: 19-11-2010, 15:43
Ik bijtte ook nagel vroeger, maar dat is vanzelf overgegaan. Nu heb ik weer een andere tik. Ik denk dat als de ene tik overgaat je een nieuwe ervoor inplaats krijgt. Ik denk dat de oorzaak van een tik zenuwachtig of onveilig gevoel is. Ik trek altijd die velletjes bij me nagels eraf als ik me ongemakkelijk voel. Of ik zit aan me lippen te draaien :Z Me vriendinnen zeggen dan dat ik spastisch ben en dat ik ermee moet stoppen. Maar dan ga ik 't juist meer doen. Als je van je nagelbijten af wil komen moet je misschien dit doen: als je een week lang neit nagelgebeten hebt, mag je een nagellakje kopen, ofzo. En dan moet je om het uur controleren of je nagelbijt of niet. Schrijf het anders op; zo van 19:30 niet nagelgebeten, 20:00 shit nagelgebeten 21:00 nu niet nagelgebeten. Veel suc6! Grtz.
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Nagelbijten.
#10: 29-11-2010, 20:33
Mijn zusje bijt op haar nagels, maar daar wil ze van af.
Dus nu heeft ze een soort beloningssysteem voor zichzelf, als ze een maand niet op haar nagels bijt, koopt ze iets voor zichzelf wat ze niet per se nodig heeft, maar wel gewoon leuk vindt. Dus een nieuwe nagellak/mascara of een nieuwe tas of zo. Bij haar helpt t wel, ze doet t nog maar heel soms.

Ik doe het zelf ook soms, maar ik heb dunne nagels die snel scheuren. Als er dan een scheurtje in mijn nagels zit, scheurt dat door tot mijn vel. Dat doet pijn en knippen gaat dan ook niet, omdat ik dan in m'n eigen vel moet knippen en het dan bloedt. Dus dan bijt ik die nagel af, dat doet tenminste minder pijn xD
Maar ik ben er gelukkig niet aan verslaafd of zo.
  • IP logged

S

Snelso

Re: Nagelbijten.
#11: 30-12-2010, 15:38
Ik ben er af gekomen door voordat ik wilde gaan nagelbijten eerst even naar die prut te kijken die onder je nagels zit. at is vuil die je verzamelt van allerlei dingen, vaak ook grond waar mensen met hun vieze schoenen op lopen. Ik had ook vaak last van keelpijn. Hoop dat dit hielp succes!
  • IP logged

S

SweetDreams

Re: Nagelbijten.
#12: 08-01-2011, 21:03
Aaaahhh, ik weet hoe klote het is. Ik bijt ook nog steeds nagels en ik haat het! Dit heb ik allemaal al geprobeerd:

- Vieze anti nagelbijt nagellak.
- Memo blaadjes met erop : STOP MET BIJTEN
- Vrienden gevraagt of ze me wilden herinneren.
- Gekleurde felle nagellak (gewone nagellak) op je nagels doen --> Ja, ik weet het, dat ziet er niet uit maar het hielp wel voor een tijdje. Oh, en ook nog bite-ex er nog bij op. Je ziet dan de kleur, en je ziet hoe je nagel is gelakt (bij mij een korte nagel) waardoor je denkt ooh jaa... stoppen. En echte nagellak s ook niet erg lekker vind ik. Misschie ndat het je kan helpen???
  • IP logged

L

LeentjeLove

Re: Nagelbijten.
#13: 12-02-2011, 18:32
Mijn vriendin kan heel goed nagellaken, toen ze het een keer bij mij deed stopte ik want toen vond ik ze zo mooi!
Daarna probeerde ik het zelf een keer en nu zijn ze superrlang.
  • IP logged

v

victor

Re: Nagelbijten.
#14: 13-02-2011, 20:51
het is misschien niet altijd even charmant maar je kunt ze ook gewoon heel kort knippen zodat je er niet meer op KAN bijten.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal